Vakantiehuis Het Kappehuis

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Het Kappehuis

• 9Emmmie Wester12-05-2015

Een leuke vakantiewoning waar het goed toeven is!

"Het Kappehuis" voldeed aan al onze verwachtingen. De woning ziet er zeer netjes uit en is van alle gemakken voorzien. "Het Kappehuis" is landelijk gelegen en we hebben genoten van de prachtige vergezichten en de ondergaande zon. De omgeving is geschikt om mooie fietstochten te maken. De ontvangst was hartelijk met verse eieren en een boeket bloemen op tafel. We komen graag nog een keer terug!

• 10Thabi Mooi08-01-2015

Geweldig genoten!

Vakantiehuis het Kappehuis overtrof onze verwachtingen, een zeer ruim, gezellig en comfortabel houten huis, met alle moderne comfort en een schattige bedstee! We werden erg vriendelijk ontvangen, door Marion, die ons kort de ins en outs van het huis vertelde. Het huis is erg mooi gelegen, want vanuit alle ramen is er uitzicht over de weilanden en de grazende pony's. Dat leverde prachtige plaatjes van luchten op. We genoten enorm van de stilte en de weidsheid, maakten een mooie wandeling in de buurt en hebben zelfs in het kanaaltje achter het huis gevaren met het bootje. Als we behoefte hadden aan de 'stadsdrukte' zochten we met de auto de nabijgelegen steden Deventer en Zwolle op. Maar het fijnste was toch om thuis terug te trekken, lekker te koken, en spelletjes te doen (zoals tafeltennis en tafelvoetbal in de nabijgelegen schuur). Kortom een fijne plek!

Vakantiehuis Het Kappehuis info

Facilities