Reviews over Wijhe

Fantastich! Wij komen weer terug!

A Ever
    9-7-2018

Fantastisch verblijf. Schoon, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien! We waren hier met onze businessclub en hebben genoten. Het weer werkte ook nog eens mee: smorgens ontbijten met uitzicht op maisvelden en grasland. En 's avonds heerlijk bijgepraat in de zitkuil met vuurblokken. We komen hier zeker nog eens terug!

Vakantiewoning die aan alle verwachtingen voldoet.

Vriendenweekend
    1-10-2017

Groot en ruim opgezette woning die in alles is voorzien. Goede bedden en ruime leefruimtes voor grote groepen. Super dat er een kampvuur plaats is en een schuur met een pingpong tafel.

Een heerlijk verblijf.

Fam. Nieuwland Amersfoort
    17-7-2017

Met kinderen en kleinkinderen hebben wij een geweldig weekend in de Kappestee doorgebracht. Een heel prettige omgeving en een prima uitgeruste keuken. Voor de kleinkinderen voldoende afleiding op het terrein van het verblijf. Het veldboeket op tafel hebben wij bijzonder gewaardeerd.

Hele fijne ervaring

Isa
    13-6-2017

Prachtig huis, veel ruimte voor jong en oud om zich vrij te kunnen bewegen. Mooie keuken met alles erop en eraan. Handig indeleing van het huis en alles is erg schoon. Mooie ligging in de natuur.

geweldig onderkomen

Anne-Carine Korteling
    17-10-2016

Erg leuk huis. Voor ons de tweede keer dat we hier waren. Heel praktisch:keuken met alles er op en er aan.

Fijne grote eettafel om gezellig te tafelen. Leuke zithoek om bij elkaar te zitten.

Wijhe scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews