Bed and Breakfast Heide Hoeve (+app.)

BedAndBreakfastWeer vandaag24°16°
9,4

5 reviews over Bed and Breakfast Heide Hoeve (+app.) in het Nederlands

In een woord; super!

marjolein
8-5-2015

De hooibergen zijn erg schoon, zeer compleet ingericht, maar de service en vriendelijkheid van deze mensen maakt het verblijf onvergetelijk! Zeer leuk voor kinderen! De stallen met de koeien, kalfjes, paarden, de skelters en speelmogelijkheden,...

Top!

fantastische service en een super ontbijt.

margriet
27-10-2014

We hebben een lang weekend verbleven in de reggehooiberg. Deze is voorzien van alle gemakken, heeft fijne bedden en heeft een heerlijke stoomdouchecabine. Overal was aan gedacht. Handdoeken in de badkamer, handdoeken en theedoeken in de keuken en opgemaakte bedden. Iedere ochtend hebben wij een heerlijk ontbijt gehad. De kids hebben zich goed vermaakt op de boerderij. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastische plek...

Remco
30-4-2014

Erg vriendelijke mensen en heel erg gastvrij, wij zijn hier al meerdere malen geweest en gaan hier zeker nog vaker terugkomen!

Super leuk voor een weekend

Sabina
21-2-2011

Wij zijn hier geweest tijdens Hemelvaart vorig jaar. Wij vonden het een heel mooi huisje. Netjes, schoon, ruim voor ons gezin. Het ontbijt was heel erg uitgebreid. Daar konden we smiddags ook nog wel van eten, zoveel. De kinderen hebben zich leuk vermaakt bij de koeien en paarden. Het uitzicht vanaf het terras is mooi. De boerderij zelf is ook netjes onderhouden.

Qua service krijgen ze een 10. We waren wat vergeten, maar dat werd met de post nagezonden.

Helaas hadden we niet zo heel mooi weer, maar daar kan niemand iets aan doen.

Appartement in een hooiberg, mooie accomodatie

Marja de Boer
28-9-2010

Je brengt je vrije tijd door in een omgebouwde hooiberg. De eigenaresse is erg vriendelijk en zorgt voor sfeer in het appartement. Je verblijft op het boerenerf. De kinderen kunnen rondkijken op de boerderij en spelen met de skelter.

Verder geen winkels in de nabijheid, Wierden is op 4 km, daar wel winkels genoeg.

Goede inrichting, super schoon en netjes. Je kijkt vanuit de woonkamer of het terras uit over de Wierdense Heide. Tegen de avond en vroege ochtend prachtig.

Met meer dan 4 volwassenen wordt het wel klein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Heide Hoeve (+app.) in Wierden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Heide Hoeve (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Heide Hoeve (+app.) scoort een 9.42 uit 10 op basis van 5 reviews.