Bed and Breakfast Erve Woolderink

9 reviews over Bed and Breakfast Erve Woolderink in het Nederlands

Heerlijke omgeving

Masja
4-11-2016

De Reggehooiberg van Erve Woolderink ligt op een prachtige locatie. We hebben genoten van de vriendelijke gastheer en -vrouw. De perfecte plek voor onze zoon van drie om buiten te spelen, koeien en kippen te voeren en eindeloos op de aanwezige skelter en fiets rondjes te rijden. In de directe omgeving van de accommodatie kun je prima wandelingen maken en in de regio is veel te bezichtigen. Wij hebben genoten en komen graag terug!

Geweldig

Richard
30-7-2016

Heerlijk huisje, van alle gemakken voorzien (zelfs een sauna) en complete inventaris. Uitzicht is prachtig en weids over twents landschap, en kinderen hebben zich prima vermaakt met skelters, trampoline en natuurlijk de koeien in de stal!

Ontzettend leuk weekend gehad

Jan Bosveld
16-5-2016

Een heerlijke plek op een rustige boerderij.

Mooi huisje op rustig terrein

Edwin
8-1-2016

Twee leuk naast elkaar gelegen huisjes die er van buiten en binnen netjes uit zien. Je zit aan de rand van het agrarische terrein redelijk op jezelf. Trampoline voor de deur en acht een vrij landelijk uitzicht. Huisje is keurig van binnen, alles dat je nodig hebt, is aanwezig. Sauna is ook lekker. Bedden in orde. De boer vonden wij wat afwezig. Uit eerdere reviews hadden wij meer proactiviteit verwacht. Het bedrijf is ook wat in ruste. Het gaat om vleeskoeien waarin sporadisch wordt gehandeld. Niet veel activiteit dus. Overall, relaxede trip gehad, leuk voor een keer.

Super beleving

Coen
20-8-2015

Wij hebben een geweldige vakantie gehad bij Erve Woolderink. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de boerderij. Ze mochten helpen bij het voeren van de koeien. De vakantiehuisjes liggen dicht bij het riviertje de Regge. Wij hebben nog een fluisterbootje gehuurd bij een camping in de buurt.

heerlijk buiten zijn voor kinderen!

Fam dantuma
6-4-2013

Wat heerlijk hebben de 3 jongens (2,5 - 6 - 9 jaar) rondgestruind op het erf! Met laarsjes aan, hooi op de aanhanger voelden ze zich heuse boeren. Een heerlijke wandeling, afgewisseld door een ritje op de quad, was een superavontuur. Geloof maar dat ze op maandag wat te melden hebben in het kringgesprek op school..... Dieuwe moest zelfs tranen laten bij vertrek omdat hij zijn "goede vriend de hond" die steeds met hem was meegewandeld, achter moest laten. Na vertrek aldaar nog naar erve Brooks geweest voor een prachtig actieve middag en we hebben een heerlijk ontspannen weekend gehad. Zeker reden om nog eens terug te komen.

Aanrader

Van de Bovenkamp
24-10-2012

Gemoedelijke sfeer, compleet huis, vrij uitzicht, aardige eigenaren

Wij en onze kinderen van 4 en 6 hebben ons uitstekend vermaakt

Heerlijk plekje

Michael Penders
14-8-2012

Sfeervol, van alle gemakken voorzien, gastvrij, lekker rustig.

Helemaal top daar!!! in Rectum

Joost
27-5-2010

Afgelopen pasen 2010 in Rectum geslapen in een verbouwde hooiberg.

Sfeervol ingericht met oog voor detail!! Sauna was super!!!

Was helemaal top, prachtige ligging en een gastvriendelijk onthaal van de familie Woolderink!!

met z'n vieren zijn wij hier helemaal tot rust gekomen.

Mooie omgeving en wat heel bijzonder is.... Het Paasvuur of wel "de Boake"........( dit moet je ervaren!!)

Gaan hier zeker nog eens terug.!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erve Woolderink in Wierden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erve Woolderink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.