Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

10 Reviews over Erve Woolderink

• 9Ingrid16-01-2020

Heel erg rustig, mooie omgeving, keurig en volledig ingericht huisje.

• 9Masja04-11-2016

Heerlijke omgeving

De Reggehooiberg van Erve Woolderink ligt op een prachtige locatie. We hebben genoten van de vriendelijke gastheer en -vrouw. De perfecte plek voor onze zoon van drie om buiten te spelen, koeien en kippen te voeren en eindeloos op de aanwezige skelter en fiets rondjes te rijden. In de directe omgeving van de accommodatie kun je prima wandelingen maken en in de regio is veel te bezichtigen. Wij hebben genoten en komen graag terug!

• 10Richard30-07-2016

Geweldig

Heerlijk huisje, van alle gemakken voorzien (zelfs een sauna) en complete inventaris. Uitzicht is prachtig en weids over twents landschap, en kinderen hebben zich prima vermaakt met skelters, trampoline en natuurlijk de koeien in de stal!

• 10Jan Bosveld16-05-2016

Ontzettend leuk weekend gehad

Een heerlijke plek op een rustige boerderij.

• 8Edwin08-01-2016

Mooi huisje op rustig terrein

Twee leuk naast elkaar gelegen huisjes die er van buiten en binnen netjes uit zien. Je zit aan de rand van het agrarische terrein redelijk op jezelf. Trampoline voor de deur en acht een vrij landelijk uitzicht. Huisje is keurig van binnen, alles dat je nodig hebt, is aanwezig. Sauna is ook lekker. Bedden in orde. De boer vonden wij wat afwezig. Uit eerdere reviews hadden wij meer proactiviteit verwacht. Het bedrijf is ook wat in ruste. Het gaat om vleeskoeien waarin sporadisch wordt gehandeld. Niet veel activiteit dus. Overall, relaxede trip gehad, leuk voor een keer.

• 10Coen20-08-2015

Super beleving

Wij hebben een geweldige vakantie gehad bij Erve Woolderink. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de boerderij. Ze mochten helpen bij het voeren van de koeien. De vakantiehuisjes liggen dicht bij het riviertje de Regge. Wij hebben nog een fluisterbootje gehuurd bij een camping in de buurt.

• 9Fam dantuma06-04-2013

heerlijk buiten zijn voor kinderen!

Wat heerlijk hebben de 3 jongens (2,5 - 6 - 9 jaar) rondgestruind op het erf! Met laarsjes aan, hooi op de aanhanger voelden ze zich heuse boeren. Een heerlijke wandeling, afgewisseld door een ritje op de quad, was een superavontuur. Geloof maar dat ze op maandag wat te melden hebben in het kringgesprek op school..... Dieuwe moest zelfs tranen laten bij vertrek omdat hij zijn "goede vriend de hond" die steeds met hem was meegewandeld, achter moest laten. Na vertrek aldaar nog naar erve Brooks geweest voor een prachtig actieve middag en we hebben een heerlijk ontspannen weekend gehad. Zeker reden om nog eens terug te komen.

• 9Van de Bovenkamp24-10-2012

Aanrader

Gemoedelijke sfeer, compleet huis, vrij uitzicht, aardige eigenaren Wij en onze kinderen van 4 en 6 hebben ons uitstekend vermaakt

• 9Michael Penders14-08-2012

Heerlijk plekje

Sfeervol, van alle gemakken voorzien, gastvrij, lekker rustig.

• 9Joost27-05-2010

Helemaal top daar!!! in Rectum

Afgelopen pasen 2010 in Rectum geslapen in een verbouwde hooiberg.

Sfeervol ingericht met oog voor detail!! Sauna was super!!!

Was helemaal top, prachtige ligging en een gastvriendelijk onthaal van de familie Woolderink!! met z'n vieren zijn wij hier helemaal tot rust gekomen. Mooie omgeving en wat heel bijzonder is.... Het Paasvuur of wel "de Boake"........( dit moet je ervaren!!)

Gaan hier zeker nog eens terug.!!!

Bed & Breakfast Erve Woolderink info

Het complex