9,4

5 reviews over Camping de Wilgenhof in het Nederlands

Geweldige plek en verblijf !

Joop & Janneke Boven
28-7-2019

Geweldig, zeer nette en schone huis, met alles er op en eraan ! Helaas zijn we met ons laatste dag bezig. De verhuurders zijn zeer vriendelijk en de welkomst was echt fantastisch ! De omgeving is ook geweldig, je kunt hier hele mooie route's fietsen en uitstapjes maken, zoals Giethoorn, Steenwijk, Blokzijl enz..enz.. in Blokzijl is een openlucht zwembad, alles is met gemak op de fiets te doen. Het is echt een aanrader, aangezien wij ook op goeie reactie's van mensen afgaan deze revieuw. Je krijgt beslist geen spijt dit te boeken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Hester Jacobse
17-7-2019

Mooie camping, mooi sanitair, zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaresse, omgeving is prachtig om te fietsen, varen en leuke dorpjes te bezoeken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Heerlijke plek tussen weerrribben en wieden

Fam de vries
28-6-2017

Een heerlijk hemelvaartsweekend gehad op de camping, die aan het water ligt die druk bevaren is. Vanuit de directe omgeving, kun je wandelen, fietsen of varen en div.plaatsjes bezoeken zoals blokzijl of giethoorn. De camping is niet groot maar is zeer netjes onderhouden en de gasten zijn zeer gemoedelijk.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig. Zowel de ligging als de omgeving.

P. Kramer
29-5-2017

De camping ligt aan een doorgaand water. De camping is kleinschalig maar groots in gastvrijheid. De omgeving is mooi. Vanuit de camping kun je mooie fietstochten maken of met een boot de Weerribben en/ of de Wieden beleven. Het sanitair is niet erg uitbundig maar super schoon.

Mooie nette boerencamping

Robert
31-5-2012

Camping de wilgenhof te wetering is een mooie camping om op de vertoeven. Wij hebben er tijdens Pinkster weekend gestaan met super weer. De camping heeft een extra veld (trekkersveld) waar je mooi kunt staan voor een weekend. Dit veld staat los van de camping en wordt gescheiden door een weg. Pas hier op voor uw kinderen op deze weg komen auto's maar ook grote trekkers langs met hoge snelheid. dit is vooral gevaarlijk als je 's nachts naar de WC moet. Stroom en water voorzieningen zijn ruim voldoende aanwezig. Het Gazon zit er erg goed uit maar er is weinig schaduw op de plekken.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Wilgenhof in Wetering, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Wilgenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.