Pension An 't Waeter

Pension info

0Tonen op kaart

11 Reviews over An 't Waeter

• 10Tineke Stant04-09-2020

Super mooie lokatie en zeer vriendelijke familie.

Zoals inmiddels gebruikelijk, hebben wij weer enorm genoten van de oorverdovende stilte gedurende ons verblijf in An 't Waeter. Ook weer heerlijk gegeten in het restaurant. Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Geweldige lokatie, vriendelijke familie Schelhaas. Door de gemoedelijke sfeer is het voor ons eigenlijk een beetje thuiskomen. We gaan zeker volgend jaar weer terugkomen.

• 9Bert23-06-2018

Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

Mooie locatie voor fietstochten in de weerribben en zeer vriendelijke bediening heerlijk ontbijt ,op het terras van de bootjes die voorbij varen en genieten van de heerlijke koffie

• 9klaas03-09-2016

fantasties, de vorige moet echt niet terug komen

schoon, gemoedelijk, niets is onmogeljk

• 6petra29-08-2016

nooit meer

slecht ontbijt, beleg echt afgemeten , past precies op een boterham. locatie ; niet veel te beleven ligt echt in een dode hoek. sfeer ; saai, nog niet eens een zacht achtergrond muziekje bij het avondeten echt voor oude van dagen, voor super rust. waren met hondje, onze hond is goed opgevoed, hebben ze geen last van gehad. zeiden wel zonder uitleg verder te geven ,dat ze het met de hond niet meer deden. raar .....??? wil je echt wat zien, moet je echt erop uit gaan met de auto. omgeving is dan wel mooi, maar dit hotel nooit meer. ook avond eten weinig keus, simpele gerechten.

• 10Jaap van Zoeren20-06-2016

Prettig verblijf=lekker slapen!

Het pension ligt aan een voor auto's doodlopende weg. Het is er bijzonder rustig en stil. Het restaurant heeft binnen ruimte voor ongeveer 50 personen en bij mooi weer buiten ook nog voor ongeveer hetzelfde aantal personen een terras. Waarbij er ook met een boot aangemeerd kan worden. De menukaart bied voor elk wat wils van Hollandsche stamppot tot Chinese rijsttafel.(wel van te voren aangeven)! De kamers zijn lekker ruim en de gescheiden bedden liggen heerlijk. Alles is ook heerlijk schoon en fris. De muurisolatie is prima alleen de vloer kan bij vooral kinderen die veel rennen nogal een beetje lawaaierig zijn. Er zijn in de directe omgeving diverse fiets en wandelroutes die vanuit het pension kunnen worden gestart.

• 7mariette09-08-2014

Prachtige plek, komt wat zuinig over

De vriendelijkheid m.n. van de gastvrouw vergoedt veel. De kamers zijn netjes, maar de douche geeft weinig water, . Wat mij met name tegenviel: het eten. De kaart presenteert een keuze van een iets uitgebreidere snackbar. Een lekkere, gezonde salade bijvoorbeeld staat er niet op. De sla, als bijgerecht is een ijsbergmix uit een zakje evenzo de dressing. Een andere groente wordt niet geserveerd. Bij het ontbijt wordt wél een eitje geserveerd, maar die zijn steevast hardgekookt. De zachte bolletjes waren droog en de beschuit zacht. In plaats van een streekjam, was er jam in kuipjes. Wat mij echter het meest dwars zat was, dat er slechts 2 plakjes kaas (uit gesneden kaasplakjesverpakking) die niet of ternauwernood de boterham bedekten, dit gold evenzo de ham. Ik vond dit erg zuinig overkomen en jammer. Er zit in ieder geval voor wat betreft vriendelijkheid en ligging veel potentieel en met kleine aanpassingen kun je een grote verandering ten goede aanbrengen.

• 9HJW02-06-2012

Hier voel je je welkom

Wij hebben een week op de minicamping gestaan van de fam. Schelhaas. Het is een prachtig terreintje met slechts een paar plaatsen. De plaatsen zijn voorzien van een verharding. Dit is heel handig bij slecht weer. Het sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. En wat misschien nog wel belangrijker is; de eigenaren geven je het gevoel dat je echt welkom bent.

• 9Gerhard & Corina20-08-2010

Eenvoudig, superschoon, prachtige locatie!

Enigszins noodgedwongen, door een beenbreuk waardoor andere vakantieplannen in het water vielen, twee weken doorgebracht bij de fam. Schelhaas. De eerste week in een brandschone hotelkamer en de tweede in een evenzo brandschoon appartement hebben ons erg goed gedaan.De vriendelijke, gemoedelijke en gastvrije manier waarop de familie Schelhaas ons in de watten heeft gelegd in combinatie met de prachtige locatie en het heerlijke eten heeft ons toch een onvergetelijke vakantie opgeleverd.

• 9Linda28-05-2010

Een plekje om weg te dromen!

Fantastische 4 daagse gehad! Hier komen wij zeker terug! Heel mooie rustige ligging met mooi terras! Klein minpuntje was het beperkte ontbijt. Men mag van mij gerust meer vragen hiervoor maar daartegen staat dan een uitgebreider ontbijt. Voor de rest super vriendelijke en begane uitbaters.

• 9michele van de voorde19-05-2010

Rust en gezelligheid

Geweldig gelegen, mooi terras aan het water, redelijke prijzen op de menukaart, vriendelijke ontvangst.

Pension An 't Waeter info

Veilig betalen met