Appartement Erve Klijnevink

3 reviews over Appartement Erve Klijnevink in het Nederlands

SUPER

Fam uit Bergeijk
18-8-2018

Een heel mooi appartement ,wat van alle gemakken is voorzien .Alles maar dan ook alles is in het appartement aanwezig om er een fijne vakantie door te brengen

Op de bovenverdieping Super fijne bedden en beneden een leuke zithoek / keuken en een hele mooie badkamer

De ruimte rond het appartement is formidabel en daar kun je ook gewoon gebruik van maken , en er is genoeg privacy

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam , ze staan altijd voor je klaar als het nodig is

Als je van fietsen houd is dit een prima uitvalsbasis 👍🏼

Aanrader

Fam. Van Straten
6-10-2016

Schoon, keurig, netjes, comfortabel: alle denkbare positive waarderingen zijn hier van toepassing. Gelegen aan een knooppuntenroute, in de buurt van Deventer en Zwolle, is Wesepe een prima uitvalsbasis. In het dorp is een prima bakker.

In 1 woord: doen!!!!

We hadden er ook nog mooi weer bij, maar ook al hadden we dat niet gehad dan nog is het een aanrader.

En alles super schoon en verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erve Klijnevink in Wesepe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erve Klijnevink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.