Bed and Breakfast
Bed and Breakfast 't Kruushuus

We hebben een aantal aanbieders voor 't Kruushuus voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast 't Kruushuus in het Nederlands

geweldige ervaring met bed en breakfast

arjan1970
19-11-2014

't Kruushuus ligt in de groene omgeving van Welsumerwaarden, vlak naast de rivier de IJssel. Dit ruime huis heeft een eigen terras met uitzicht op de tuin en de pruimenboomgaard. WiFi en privéparkeergelegenheid zijn gratis beschikbaar.

Deze accommodatie bevindt zich in het voormalige woonhuis van de fabriekseigenaar en zijn personeel. Het huis dateert uit 1874 en heeft een woonkamer met een flatscreen-tv en 2 bedsteden. Er wordt elke dag ontbijt geserveerd (via een tussendeur). U kunt maaltijden bereiden in de goed uitgeruste keuken.

't Kruushuus bevindt zich op 10 minuten rijden van de snelweg A50, op 30 minuten rijden van Apeldoorn en op 20 minuten rijden van Deventer. In de directe omgeving van de accommodatie vindt u tal van wandel- en fietspaden. De Veluwe is in 35 minuten fietsen te bereiken.

Gereisd Met partner in november 2014

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast 't Kruushuus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Kruushuus in Welsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Kruushuus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.