Vakantiehuis De Droomengel

Vakantiehuis De Droomengel

9.3Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Welsum

Op vakantie geweest naar De Droomengel?

9.3Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis De Droomengel

• 10Arnold en Sigrid15-07-2017

Heerlijke B&B met prachtig uitzicht!

We hebben een week doorgebracht in de 'Flower'. Met mooi weer lekker buiten zitten, bij regen binnen kijkend naar de IJssel vanaf de bank. Jan en Marianne zijn heel behulpzaam en gastvrij, ze kwamen ook met leuke tips in/over de omgeving. We kregen bijvoorbeeld stoeltjes mee zodat we lekker konden zitten lezen bij de IJssel in het zonnetje. Het ontbijt was vers en lekker. De badkamer is heel luxe en de bedden sliepen goed. Mooie combinatie van een moderne en bij het oude pand passende inrichting. Genoeg te doen in de omgeving, we zijn lang niet aan alles toegekomen dus we komen zeker terug. We wilden even tot rust komen en dat is hier helemaal gelukt!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9jos en irene van waas31-07-2011

Fantastische ervaring! Aanrader!!

En dan komen wij aan in de Droomengel! Wát een droomhuisje en droomplek is dit! ’s Ochtends ontbijten op het terras met uitzicht op de IJssel en verder op het benedenterras met uitzicht op de bramen, druiven, appeltjes of jullie verdere mooie tuin! Ook heel uniek het atelier, met uitleg (!) wát heb je me, Marianne, enthousiast gemaakt over je workshop ‘etsen’ waaraan ik zeker een keer kom meedoen! Jij hebt –met ook de prachtige omgeving- mijn creativiteit weer helemaal aangewakkerd! De ligging is ook uniek, je kunt alle kanten op hier – fietsen of wandelen langs de IJssel, of de Veluwe kant op, waarvan we allebei hebben genoten! En de leuke pontjes niet te vergeten! Je gezellige bloemetje op tafel, het komkommertje! De lavendel en pepermuntjes geven meteen een warm thuis gevoel en je mooie etsen aan de muur natuurlijk! Dank je wel voor je hartelijke ontvangst, enthousiasme, en het unieke verblijf hier! Wij komen zeker nog eens terug! (En die heerlijke massagedouche;-) Jos en Irene

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Theo en Corry17-03-2011

bijzonder dijkhuisje pal aan de mooie IJssel

De Droomengel is echt een ontdekking. We hebben hier een weekje doorgebracht, en het was helemaal fantastisch. Het is een heel erg leuk dijkhuisje, helemaal privé, op een werkelijk prachtige plek aan de rivier. Je bent er meteen helemaal uit. Het rivierlandschap is hier heel mooi, en het huisje zelf is echt heel erg leuk, en mooi ingericht met oude elementen. Op de terassen kan je heerlijk zitten met uitzicht over de rivier of met uizicht op een heuse molen! De sauna was top, net als de heerlijke douche! De rivier de IJssel komt heel vlakbij het huisje. Je hebt vanaf de dijk een prachtig weids uitzicht, en je loopt zo naar de oever voor een wandeling, wat we iedere avond deden. We hebben veel gefietst over de dijk langs de rivier en langs de dorpjes in de buurt. Heel leuk was een bezoek aan de historische Deventer, wat vlakbij ligt. Daar hebben we leuke adresjes bezocht, en natuurlijk door de Walstraat geslenterd. Het was echt heerlijk, we komen zeker terug. Marianne en Jan, bedankt!

Gereisd met partner in augustus 2010

Vakantiehuis De Droomengel info