Vakantiepark Belterwiede

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,9

19 tips over Vakantiepark Belterwiede

Fam van Zanten, 15-8-2016
Een leuke plek(speeltuin) voor de kids maken
Patty, 5-7-2016
Met de boot naar Muggenbeet, lunchen bij Geertien. Fietsen door Giethoorn en Belt-Schutsloot, om de Belterwiede. Dagje Kampen of Lemmer, stadten in Meppel of Steenwijk. Hond mee!!
familie reumerman, 4-6-2016
Tip: Mocht je toch willen gaan vissen in Belterwiede, zorg dan dat als er mensen zijn die geen rekening houden met hun medemens, dit aan te geven bij de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Belterwiede voor je op een rij gezet:

Frerik, 12-1-2016
Bij een verblijf op het park kun je gebruik maken van een heerlijk Paasarrangement! Met dit arrangement kun je gebruik maken van een heerlijk drie gangen diner en een paasbrunch bij Restaurant Belterwiede. Echt een aanrader! Dit arrangement is geldig van 25 Maart t/m 29 Maart
jacco_, 12-1-2016
Oud&nieuw was heerlijk met het gezin. In de dagen rondom is het heerlijk ontspannen geweest. Ben weer helemaal klaargestoomd voor een nieuw jaar.
Nick, 6-7-2015
Giethoorn ligt vlakbij, huur een bootje bij de buren (nijenhuis) en ga lekker varen

Ronald en Corina van Brecht, 29-5-2015
We hebben genoten van het pinksterarrangement!
Maryse en Niels Olde Olthof, 28-11-2014
Geen tips, de omgeving is prachtig.
Jan Pott, 14-8-2014
Wanneer deze villa onderhouden, schoon, luxe en sfeervol zou zijn scoort het met gemak een voldoende.
Fam. Seubers, 14-4-2014
Restaurant Belterwiede, heerlijk eten en goede bediening

We hebben een aantal aanbieders voor Belterwiede voor je op een rij gezet: