Bed and Breakfast De Tekenkamer

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

26 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• 10Monique en Angele01-09-2011

topkwaliteit, toplocatie en geweldige servise

De tekenkamer krijgt van ons een 10 met een griffel. Geweldige kamer, eigenlijk een compleet appartement met prima ingericht keukentje, heerlijke badkamer met stoomcabine, zalige bedden, gezellig ingerichte woonkamer en eethoek. Buiten een plekje aan de vijver, waar je helemaal tot rust komt. De picknickmand vol vers en zelfgebakken brood, zelfgemaakte jams, zelfgebakken scoons, verse eitjes en dit alles versierd met kleine bloemetjes uit de tuin maakt het helemaal af Wat zijn we verwend door Lineke en Piet, de gastvrouw en gastheer. Voor ons mag die 9,7 wel een 10 met een griffel worden. Monique en Angele.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9wil slatman24-08-2010

mooie plek

een tot in de...............tjes geregelde b&b. een warme ontvangst en een perfect onderkomen. ideaal voor uitsstapjes ook naar duitsland.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10duisters19-08-2010

perfecte B&B

Eigenlijk geen kamer maar een eigen appartement. Goed onthaal, perfecte service en een schitterende locatie. Echt de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Margreeth01-08-2010

Genieten!

Net terug van twee dagen in De Tekenkamer. Pure verwennerij! Naast een compleet uitgerust appartement met fantastische bedden zijn we door Lineke en Piet enorm in de watten gelegd. Elke ochtend bracht Lineke ons een grote mand vol zelf gebakken brood, eigen gemaakte muffins, krentenbrood, telkens andere soorten huisgemaakte jam (van vruchten uit eigen tuin), 3 soorten kaas en vleeswaar (attent versierd met een sprietje bieslook, braam of bloem van de Oostindische kers), verse sinaasappelsap, melk en/of yoghurt. En de 'verse' ochtendkrant! Koffie konden we zelf zetten met een ruime sortering Senseopads of de drie verschillende soorten koffie voor de elektrische percolator. We hebben genoten van ons 'eigen' terras aan de grote vijver vol kikkers en waterlelies. En grif gebruik gemaakt van de (fiets)kaarten en folders van de omgeving. Bij thuiskomst 's avonds waren de lantaarns bij onze ingang aangestoken en stond het hout klaar in de houtkachel. Kortom: geweldig!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 10Henk Abels23-05-2009

Wat een aangename verrassing

Waar vind je dit nog. Een geweldig onthaal en metteen een gevoel van thuis zijn. Alles tot in de puntjes verzorgd en er is overal aan gedacht. Een aanrader voor iedereen die er eens even uit wil en de rust van het platteland wilt genieten, want genieten dat doe je in De Tekenkamer. En een pluim voor de mensen die dit zo goed verzorgen.

Gereisd met partner in mei 2009

1 tip over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• Thea Mommersteeg, 11-03-2015

Fijn dat er een heerlijk restaurant op loopafstand is.

1 vraag over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• Henk, 30-11-2018

Bestaan jullie nog??

Zijn jullie nu gestopt,of bestaan jullie nog steeds.

Bed and Breakfast De Tekenkamer info

• Aantal sterrensterstersterster