Bed and Breakfast

23 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer in het Nederlands

perfecte B&B

duisters
19-8-2010

Eigenlijk geen kamer maar een eigen appartement. Goed onthaal, perfecte service en een schitterende locatie. Echt de moeite waard.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genieten!

Margreeth
1-8-2010

Net terug van twee dagen in De Tekenkamer. Pure verwennerij! Naast een compleet uitgerust appartement met fantastische bedden zijn we door Lineke en Piet enorm in de watten gelegd. Elke ochtend bracht Lineke ons een grote mand vol zelf gebakken brood, eigen gemaakte muffins, krentenbrood, telkens andere soorten huisgemaakte jam (van vruchten uit eigen tuin), 3 soorten kaas en vleeswaar (attent versierd met een sprietje bieslook, braam of bloem van de Oostindische kers), verse sinaasappelsap, melk en/of yoghurt. En de 'verse' ochtendkrant! Koffie konden we zelf zetten met een ruime sortering Senseopads of de drie verschillende soorten koffie voor de elektrische percolator. We hebben genoten van ons 'eigen' terras aan de grote vijver vol kikkers en waterlelies. En grif gebruik gemaakt van de (fiets)kaarten en folders van de omgeving. Bij thuiskomst 's avonds waren de lantaarns bij onze ingang aangestoken en stond het hout klaar in de houtkachel. Kortom: geweldig!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Wat een aangename verrassing

Henk Abels
23-5-2009

Waar vind je dit nog. Een geweldig onthaal en metteen een gevoel van thuis zijn. Alles tot in de puntjes verzorgd en er is overal aan gedacht. Een aanrader voor iedereen die er eens even uit wil en de rust van het platteland wilt genieten, want genieten dat doe je in De Tekenkamer. En een pluim voor de mensen die dit zo goed verzorgen.

Gereisd met partner in Sat May 23 2009 14:54:44 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tekenkamer in Vroomshoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tekenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.