Bed and Breakfast De Tekenkamer

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

26 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• 9Thea Mommersteeg11-03-2015

onthaasten en ontzorgd worden!

De eigenaren van Bed en Breakfast de Tekenkamer stralen warmte en vriendelijkheid uit. Zij laten niets aan het toeval over om het je naar de zin te maken. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Frank van den Dool19-12-2014

Geweldige accommodatie

Een hartelijke ontvangst door de gastheer en gastvrouw maken van de Tekenkamer met een kopje koffie. Goed verzorgd ruim appartement, met complete keuken, stoomcabine en zelfs sauna. Stipt om kwart voor 8 (op verzoek) een heerlijk vers ontbijtje geserveerd in het appartement. Een absolute aanrader!

Zakelijk gereisd in december 2014

• 9frank17-06-2014

Heerlijk

heerlijke plek en super aardige ontvangst. Een warm welkom van piet en lineke. genoten van de mooie kamer, de sauna, de houtkachel, het eigen terras en de grote tuin. En natuurlijk het perfecte ontbijt met eigengemaakte streekprodukten . Een absolute aanrader..!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10van Niel16-06-2014

Fantastische plek

De verzorging en de kamers zijn perfect , het ontbijt is zeer verzorgd.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10De Vries22-08-2013

Absolute aanrader

De hartelijke ontvangst en uitstekende verzorging door de gastvrouw en gastheer maken van de Tekenkamer een plek om je thuis te voelen. Het appartement is een prettig onderkomen. Bij het eigen terras aan de grote vijver waan je je in een schilderij van Monet en de ruime tuin is een ware oase. De omgeving biedt wandelaars en fietsers veel mogelijkheden. In de meest nabije dorpen vindt men een beperkt aantal restaurants/eetcafes, maar de goed geoutileerde keuken is een prima alternatief.

Alleen gereisd in augustus 2013

• 9K. Dijk25-07-2013

Thuiskomen in Vroomshoop

De Tekenkamer was 6 nachten lang mijn domein. Ik heb genoten van de prachtige tuin en in de smorende hitte van de hittegolf van 2013, bleef het fijne appartement heerlijk koel. Ik was alleen, maar heb fietsend de prachtige omgeving ontdekt. Het appartement is smaakvol ingericht en alles is voor handen. De sauna en stoomdouche zijn fantastisch en het bed sliep prima, met mijn lange benen. Alleen reizen is vooral prettig als je je toch een beetje thuis weet te voelen, dat gevoel heb ik bij de Tekenkamer en bij de gastheer en dame zeker gehad!

Alleen gereisd in juli 2013

• 10Henk Kemmers09-07-2012

Fantastische Bed en Breakfast

Het was enorm genieten bij jullie ! Elke dag met het ontbijt is het al feest. Het verblijf, de gastvrijheid en de omgeving was helemaal TOP !!! De vriendelijke groetjes van Ineke en Henk uit Het Westland.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Helma van den Bor21-05-2012

geweldige B&B echt een aanrader

Als je van rust, natuur, wandelen en fietsen houdt ben je hier aan het juiste adres. En met alle verwennerijen van Lineke en Piet kan je verblijf niet meer stuk. Het B&B heeft ook veel extra's zoals stoom douche, sauna, infra rood/solarium en een houtkachel! En een fantastische tuin waar je heerlijk kan vertoeven.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Antoinette Koopman03-04-2012

aanrader!

Wij zijn afgelopen weekend met onze zonen van 15 en 10 jaar oud bij Bed & Breakfast de Tekenkamer in Vroomshoop geweest. Het was voor het eerst dat we kennis maakte met B&B, en we hadden het niet beter kunnen treffen dan bij deze lieve mensen; Piet en Lineke! We waren aangenaam verrast door het warme welkom en het gezellige appartement. Alles zo knus ingericht, en schoon, heerlijke bedden, het prachtige uitzicht op de tuin en vijver, maar vooral het heerlijke ontbijt!! Alles even verzorgd, en sinds kort is er zelfs een mooie sauna in het appartementje. Het was boven verwachting goed. Een dikke aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 10Paul25-10-2011

Hier voel je je direct thuis

Piet en Lieneke zijn fantastische gastvrije en aardige mensen die perfect aanvoelen wat je als vakantieganger wenst. Ligging ook een 10 en volgende keer een hengeltje mee. Heel erg genoten van de eigen gemaakte producten. Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2011

1 tip over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• Thea Mommersteeg, 11-03-2015

Fijn dat er een heerlijk restaurant op loopafstand is.

1 vraag over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• Henk, 30-11-2018

Bestaan jullie nog??

Zijn jullie nu gestopt,of bestaan jullie nog steeds.

Bed and Breakfast De Tekenkamer info

• Aantal sterrensterstersterster