Bed and Breakfast De Tekenkamer

23 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer in het Nederlands

Heerlijk

frank
17-6-2014

heerlijke plek en super aardige ontvangst. Een warm welkom van piet en lineke. genoten van de mooie kamer, de sauna, de houtkachel, het eigen terras en de grote tuin. En natuurlijk het perfecte ontbijt met eigengemaakte streekprodukten . Een absolute aanrader..!

Fantastische plek

van Niel
16-6-2014

De verzorging en de kamers zijn perfect , het ontbijt is zeer verzorgd.

Absolute aanrader

De Vries
22-8-2013

De hartelijke ontvangst en uitstekende verzorging door de gastvrouw en gastheer maken van de Tekenkamer een plek om je thuis te voelen. Het appartement is een prettig onderkomen. Bij het eigen terras aan de grote vijver waan je je in een schilderij van Monet en de ruime tuin is een ware oase. De omgeving biedt wandelaars en fietsers veel mogelijkheden. In de meest nabije dorpen vindt men een beperkt aantal restaurants/eetcafes, maar de goed geoutileerde keuken is een prima alternatief.

Thuiskomen in Vroomshoop

K. Dijk
25-7-2013

De Tekenkamer was 6 nachten lang mijn domein. Ik heb genoten van de prachtige tuin en in de smorende hitte van de hittegolf van 2013, bleef het fijne appartement heerlijk koel. Ik was alleen, maar heb fietsend de prachtige omgeving ontdekt. Het appartement is smaakvol ingericht en alles is voor handen. De sauna en stoomdouche zijn fantastisch en het bed sliep prima, met mijn lange benen. Alleen reizen is vooral prettig als je je toch een beetje thuis weet te voelen, dat gevoel heb ik bij de Tekenkamer en bij de gastheer en dame zeker gehad!

Fantastische Bed en Breakfast

Henk Kemmers
9-7-2012

Het was enorm genieten bij jullie ! Elke dag met het ontbijt is het al feest.

Het verblijf, de gastvrijheid en de omgeving was helemaal TOP !!!

De vriendelijke groetjes van Ineke en Henk uit Het Westland.

geweldige B&B echt een aanrader

Helma van den Bor
21-5-2012

Als je van rust, natuur, wandelen en fietsen houdt ben je hier aan het juiste adres. En met alle verwennerijen van Lineke en Piet kan je verblijf niet meer stuk. Het B&B heeft ook veel extra's zoals stoom douche, sauna, infra rood/solarium en een houtkachel! En een fantastische tuin waar je heerlijk kan vertoeven.

aanrader!

Antoinette Koopman
3-4-2012

Wij zijn afgelopen weekend met onze zonen van 15 en 10 jaar oud bij Bed & Breakfast de Tekenkamer in Vroomshoop geweest. Het was voor het eerst dat we kennis maakte met B&B, en we hadden het niet beter kunnen treffen dan bij deze lieve mensen; Piet en Lineke! We waren aangenaam verrast door het warme welkom en het gezellige appartement. Alles zo knus ingericht, en schoon, heerlijke bedden, het prachtige uitzicht op de tuin en vijver, maar vooral het heerlijke ontbijt!! Alles even verzorgd, en sinds kort is er zelfs een mooie sauna in het appartementje. Het was boven verwachting goed. Een dikke aanrader dus!

Hier voel je je direct thuis

Paul
25-10-2011

Piet en Lieneke zijn fantastische gastvrije en aardige mensen die perfect aanvoelen wat je als vakantieganger wenst.

Ligging ook een 10 en volgende keer een hengeltje mee.

Heel erg genoten van de eigen gemaakte producten.

Aanrader!

topkwaliteit, toplocatie en geweldige servise

Monique en Angele
1-9-2011

De tekenkamer krijgt van ons een 10 met een griffel. Geweldige kamer, eigenlijk een compleet appartement met prima ingericht keukentje, heerlijke badkamer met stoomcabine, zalige bedden, gezellig ingerichte woonkamer en eethoek. Buiten een plekje aan de vijver, waar je helemaal tot rust komt. De picknickmand vol vers en zelfgebakken brood, zelfgemaakte jams, zelfgebakken scoons, verse eitjes en dit alles versierd met kleine bloemetjes uit de tuin maakt het helemaal af Wat zijn we verwend door Lineke en Piet, de gastvrouw en gastheer. Voor ons mag die 9,7 wel een 10 met een griffel worden. Monique en Angele.

mooie plek

wil slatman
24-8-2010

een tot in de...............tjes geregelde b&b. een warme ontvangst en een perfect onderkomen. ideaal voor uitsstapjes ook naar duitsland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tekenkamer in Vroomshoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tekenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.