Bed and Breakfast De Tekenkamer

3 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer in het Nederlands

geweldige B&B!

Annemarie
22-8-2015

Zeer gastvrije gastheer/vrouw, perfect onderkomen in zeer mooie omgeving (tuin) en in de B&B zelf ontbreekt helemaal niets, aan alles is gedacht en alles is aanwezig!

Absolute aanrader

De Vries
22-8-2013

De hartelijke ontvangst en uitstekende verzorging door de gastvrouw en gastheer maken van de Tekenkamer een plek om je thuis te voelen. Het appartement is een prettig onderkomen. Bij het eigen terras aan de grote vijver waan je je in een schilderij van Monet en de ruime tuin is een ware oase. De omgeving biedt wandelaars en fietsers veel mogelijkheden. In de meest nabije dorpen vindt men een beperkt aantal restaurants/eetcafes, maar de goed geoutileerde keuken is een prima alternatief.

Thuiskomen in Vroomshoop

K. Dijk
25-7-2013

De Tekenkamer was 6 nachten lang mijn domein. Ik heb genoten van de prachtige tuin en in de smorende hitte van de hittegolf van 2013, bleef het fijne appartement heerlijk koel. Ik was alleen, maar heb fietsend de prachtige omgeving ontdekt. Het appartement is smaakvol ingericht en alles is voor handen. De sauna en stoomdouche zijn fantastisch en het bed sliep prima, met mijn lange benen. Alleen reizen is vooral prettig als je je toch een beetje thuis weet te voelen, dat gevoel heb ik bij de Tekenkamer en bij de gastheer en dame zeker gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tekenkamer in Vroomshoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tekenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.