Bed and Breakfast De Tekenkamer

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Tekenkamer
9,7

2 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer in het Nederlands

topkwaliteit, toplocatie en geweldige servise

Monique en Angele
1-9-2011

De tekenkamer krijgt van ons een 10 met een griffel. Geweldige kamer, eigenlijk een compleet appartement met prima ingericht keukentje, heerlijke badkamer met stoomcabine, zalige bedden, gezellig ingerichte woonkamer en eethoek. Buiten een plekje aan de vijver, waar je helemaal tot rust komt. De picknickmand vol vers en zelfgebakken brood, zelfgemaakte jams, zelfgebakken scoons, verse eitjes en dit alles versierd met kleine bloemetjes uit de tuin maakt het helemaal af Wat zijn we verwend door Lineke en Piet, de gastvrouw en gastheer. Voor ons mag die 9,7 wel een 10 met een griffel worden. Monique en Angele.

Genieten!

Margreeth
1-8-2010

Net terug van twee dagen in De Tekenkamer. Pure verwennerij! Naast een compleet uitgerust appartement met fantastische bedden zijn we door Lineke en Piet enorm in de watten gelegd. Elke ochtend bracht Lineke ons een grote mand vol zelf gebakken brood, eigen gemaakte muffins, krentenbrood, telkens andere soorten huisgemaakte jam (van vruchten uit eigen tuin), 3 soorten kaas en vleeswaar (attent versierd met een sprietje bieslook, braam of bloem van de Oostindische kers), verse sinaasappelsap, melk en/of yoghurt. En de 'verse' ochtendkrant! Koffie konden we zelf zetten met een ruime sortering Senseopads of de drie verschillende soorten koffie voor de elektrische percolator. We hebben genoten van ons 'eigen' terras aan de grote vijver vol kikkers en waterlelies. En grif gebruik gemaakt van de (fiets)kaarten en folders van de omgeving. Bij thuiskomst 's avonds waren de lantaarns bij onze ingang aangestoken en stond het hout klaar in de houtkachel. Kortom: geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tekenkamer in Vroomshoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tekenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.