Bed and Breakfast De Tekenkamer

1 review over Bed and Breakfast De Tekenkamer in het Nederlands

aanrader!

Antoinette Koopman
3-4-2012

Wij zijn afgelopen weekend met onze zonen van 15 en 10 jaar oud bij Bed & Breakfast de Tekenkamer in Vroomshoop geweest. Het was voor het eerst dat we kennis maakte met B&B, en we hadden het niet beter kunnen treffen dan bij deze lieve mensen; Piet en Lineke! We waren aangenaam verrast door het warme welkom en het gezellige appartement. Alles zo knus ingericht, en schoon, heerlijke bedden, het prachtige uitzicht op de tuin en vijver, maar vooral het heerlijke ontbijt!! Alles even verzorgd, en sinds kort is er zelfs een mooie sauna in het appartementje. Het was boven verwachting goed. Een dikke aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tekenkamer in Vroomshoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tekenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.