Bed and Breakfast De Tekenkamer

1 review over Bed and Breakfast De Tekenkamer in het Nederlands

Geweldige accommodatie

Frank van den Dool
19-12-2014

Een hartelijke ontvangst door de gastheer en gastvrouw maken van de Tekenkamer met een kopje koffie. Goed verzorgd ruim appartement, met complete keuken, stoomcabine en zelfs sauna. Stipt om kwart voor 8 (op verzoek) een heerlijk vers ontbijtje geserveerd in het appartement. Een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tekenkamer in Vroomshoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tekenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.