Bed and Breakfast De Tekenkamer ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Gaynor Greaves-Lord

Prachtige plek voor rustzoekers!

Gaynor Greaves-Lord,
28-8-2017

Een fijn en hartelijk ontvangst door gastheer en gastvrouw Piet en Lineke, waar we voornemens zijn 4 heerlijke dagen te gaan onthaasten en genieten.Nou, dat is ons helemaal gelukt! Wij kunnen alleen beamen wat eerdere reviews aangeven.....dus zeggen wij voor degenen die dit lezen: niet twijfelen maar doen.Wij boften met 't mooie weer en konden van de prachtige tuin genieten, alwaar we van een optimaal verzorgd en heerlijk ontbijt genoten van o.a.allerlei vers fruit, uit de met liefde verzorgde, groente- en fruittuin.Manlief genoot volop van de sauna en stoomcabine.Een avond lekker gegeten bij de Aanleg in Vroomshoop, genoten op de kunstmarkt van Ootmarsum, de gezellige Nordhorn bezocht... en onze gezellige borrelavond met Piet en Lineke maakten dat onze weekendje weg echt als vakantie voelde.Eenmaal thuisgekomen een feestmaal gemaakt van een van de reuzecourgettes die we meekregen van deze fijne gastheer en vrouw.

Wat ons betreft...

tot een volgende keer!