Bed and Breakfast De Tekenkamer

26 reviews over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• 2019
    10hein de Vries12-09-2019

Uitstekende B&B, een echte aanrader

Bijzonder gastvrij echtpaar, brandschoon en luxe, formidabel ontbijt

Gereisd met partner in september 2019

• 10Rob en Petra01-09-2019

de vakantie begint zodra je het terrein oprijdt

In eerdere reviews wordt al veel genoemd wat wij van harte omschrijven. Piet en Lineke zijn ware ambassadeurs van de Twentse gastvrijheid (waarvan wij echt wel wat gewend zijn). Zij hebben de perfecte balans tussen aanwezig zijn voor al je vragen en meedenken enerzijds en complete vrijheid anderzijds. Dit is de allereerste keer dat wij een 10 geven voor de prijs-kwaliteitverhouding en de allereerste keer dat wij een 10 geven voor hygiëne.

Wij hadden zeer warm weer, maar de accommodatie is heerlijk koel. Alle ramen zijn voorzien van horren, vitrage en gordijnen. De inrichting is met gevoel voor detail qua kleuren en kunst. Het beroemde ontbijt (tevens lunch) is niet alleen ruim voldoende en zalig, maar ook de presentatie ervan verdient een dikke 10.

De gouden tip: Wil je nog een keer die kant op, zorg dan dat je de kans benut. Voorjaar 2021 staat hun verhuizing gepland. Ga nu het nog kan !

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

10Fam. Mol06-09-2017

Verwennerij

Heerlijk ontbijt, zeer gastvrij, de kinderen mochten lekker klauteren in de tuin

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Gaynor Greaves-Lord28-08-2017

Prachtige plek voor rustzoekers!

Een fijn en hartelijk ontvangst door gastheer en gastvrouw Piet en Lineke, waar we voornemens zijn 4 heerlijke dagen te gaan onthaasten en genieten.Nou, dat is ons helemaal gelukt! Wij kunnen alleen beamen wat eerdere reviews aangeven.....dus zeggen wij voor degenen die dit lezen: niet twijfelen maar doen.Wij boften met 't mooie weer en konden van de prachtige tuin genieten, alwaar we van een optimaal verzorgd en heerlijk ontbijt genoten van o.a.allerlei vers fruit, uit de met liefde verzorgde, groente- en fruittuin.Manlief genoot volop van de sauna en stoomcabine.Een avond lekker gegeten bij de Aanleg in Vroomshoop, genoten op de kunstmarkt van Ootmarsum, de gezellige Nordhorn bezocht... en onze gezellige borrelavond met Piet en Lineke maakten dat onze weekendje weg echt als vakantie voelde.Eenmaal thuisgekomen een feestmaal gemaakt van een van de reuzecourgettes die we meekregen van deze fijne gastheer en vrouw. Wat ons betreft... tot een volgende keer!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Jo en Sjef25-06-2016

een dikke tien

Alles was gewoon perfect. Lineke en Piet zijn heel gastvrije mensen. In de b&b ontbreekt niets, aan alles is gedacht: van allerhande informatie tot tijdschriften, leesboeken etc. De compacte keuken is uitgerust met alle denkbare benodigdheden. Rustige ligging met heel veel groen en veel privacy. Zelfs een eigen terras aan het water. Een heerlijk uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte producten en een persoonlijk tintje. Zelfs de krant ontbrak niet. En het belangrijkste: het is er superschoon!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9M.B. Orlon12-09-2015

Fijn verblijf

Gastvrije en attente gastheer en gastvrouw, heerlijk en comfortabel verblijf, een fantastisch ontbijt, prachtige tuin, mooie omgeving...wij hebben genoten!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Janinka Timmer08-09-2015

Genieten!

Wat een liefde en tijd steekt dit echtpaar in hun prachtige B&B! Na een kopje koffie bij het echtpaar in de woonkamer kregen we een rondleiding met uitleg hoe de sauna, sunshower en stoomcabine werken. Aan alles is gedacht. Handdoeken, badjassen, slippers, en een zelfs de houtkachel is al voorbereid! Verder is er nog een enorme tuin, een overkapping met heaters en terras aan de vijver met waterlelies. Het ontbijtje bestaat uit fruit uit eigen tuin en zelf gemaakte jam en zelf gebakken brood. Mm!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Ria en Peter02-09-2015

warm nest

Mede dankzij de geweldige gastvrijheid van Piet en Lineke is De Tekenkamer een bijzondere en comfortabele plek om even op adem te komen. Zij verstaan de kunst om er voor je te zijn en toch je privacy te respecteren. Een prima uitvalsbasis voor fietstochten om te genieten van de natuurlijke omgeving. We bleken de 2000e overnachting geboekt te hebben en dat werd uiteraard gevierd!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10t.hommels30-08-2015

Alles om het naar je zin te maken. Perfecte B&B

Vriendelijke ontvangst, heerlijk rustpuntje, uitgebreide informatie, mooie tuin met eigen terrasje, leuke kamer met steeds weer ontdekkingsmomentjes, open kacheltje, stoomdouche, Sun shower, en zelfs sauna. complete keukeninrichting met te gebruiken koffie en thee en streekprodukten. ingebouwde slaapkamer met heerlijke zachte bedden. Eigenlijk werd alles aanwezig wat je nodig had. Uitgebreid ontbijt, lekker op een (verwarmde) terras genuttigd. Het was TOP!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Annemarie22-08-2015

geweldige B&B!

Zeer gastvrije gastheer/vrouw, perfect onderkomen in zeer mooie omgeving (tuin) en in de B&B zelf ontbreekt helemaal niets, aan alles is gedacht en alles is aanwezig!

Alleen gereisd in augustus 2015

1 tip over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• Thea Mommersteeg, 11-03-2015

Fijn dat er een heerlijk restaurant op loopafstand is.

1 vraag over Bed and Breakfast De Tekenkamer

• Henk, 30-11-2018

Bestaan jullie nog??

Zijn jullie nu gestopt,of bestaan jullie nog steeds.

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV