Landhuis Landgoed Oldruitenborgh

9Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Vollenhove

9Fenomenaal

• 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Oldruitenborgh voor je op een rij gezet:

Landhuis info

• Kinderopvang
Meer landhuis info
Tonen op kaart

17 reviews over Landhuis Landgoed Oldruitenborgh

• 8Jos Walraven07-10-2017

Vriendelijke en prettige verblijfplaats

Zeker fietsen meenemen want de omgeving is werkelijk prachtig om fietsend te verkennen met hoofddoel Giethoorn.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Marian croes13-11-2015

schitterend hotel

Schitterend hotel met ruime parkeergelegenheid in een mooi en rustig park. Luxe kamers en heerlijk eten.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Harry en Riette02-11-2014

heerlijk genoten

Gekregen van onze kinderen. vooral gegaan voor het eten. Was heel erg lekker. fijne bediening. Goede uitleg wat we aten. Vroeg om op te schrijven wat we gegeten hadden en kregen dat netjes uitgeprint mee. Heerlijk geslapen lekker ontbijt. Wij vonden Vollenhove zelf erg klein maar het was ook op een donderdag dat wij er waren. Een echt fiets en wandel gebied

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9catharina14-10-2014

Super!!!

Wat een super plek om een weekendje door te brengen. Mooie kamer + badkamer. Stijlvolle inrichting, Prachtig landgoed in mooie parkachtige tuin, alles prima verzorgd, vriendelijk personeel. Echt een aanrader.!

• 9ollie.pluis25-08-2014

Prachtig Landhuis

Prachtig landhuis. Ben hier één nacht geweest. Mooie oprijlaan, voldoende parkeergelegenheid. Hele mooie entree. Prima ontvangst. Zeer ruime kamer in prachtige stijl, ruime badkamer. Heerlijk gegeten in het restaurant en een heerlijk ontbijt. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Meulberg03-08-2014

prachtig plekje maar...

Old ruiterborgh is een prachtig pand in een mooie omgeving. Vanuit Vollenhove ben je zo in blokzijl of giethoorn en kun je mooie fietstochten maken. De inrichting van de kamer is prima, heerlijke badkamer maar o zo warm.. onze lkamer keek uit op de achterrtuin en lag nu met de wind erg beschut. Totaal geen afkoeling dor een klein raam wat open kon. Dus een beroerde nacht gehad, te heet in de kamer. De volgende ochtend het ontbijt. Niet in verhouding met de prijs. Dus kwaliteit op zich prima maar niet veel te kiezen. Dus niet te vergelijke met een van der valk hotel, maar wel dezelfde prijs vragen. 1 kopje koffie... het was te druk om nog een keer bij ons langs te komen. vriendelijk personeel en mooie ambiance. Dus al met al nog een goed gescoord maar er is meer uit te halen!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10joh_schipper23-07-2014

Genieten in de kop van Overijssel!

We hebben 2 dagen in Hotel Oldruitenborgh doorgebracht. Veel rust en geweldig mooie bewaarde geschiedenis. Vriendelijk personeel die alles samen met elkaar deed! De manager stond je vriendelijk te woord maar droogde ook de nat geregende tuintafels af. Geweldig toch!? Best eten en ontbijten in stijl is iets wat je niet vaak meemaakt. Alles keurig schoon met goede bedden en de fietsen mochten binnen staan in een zaal. Opladen was ook mogelijk. Kortom: Hotel Oldruitenborgh, bedankt!

• 10Dirkje Rengerink18-07-2014

Fantastische plek en geweldig restaurant

Vanuit deze fantastische locatie de kop van Overijssel verkend. Het Hampshire arrangement van 2 overnachtingen en 1 diner geboekt voor 75,00 pp. Verrukkelijk gegeten ! Hotel is prachtig gelegen in een groot park omringd door oude muren en zeer stijlvol ingericht passend bij het gebouw. Ook een heerlijk terras in de tuin tussen de honderden hortensia's. Een aanrader ! Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8vk100110-05-2014

Hier kom je tot rust

Wij hebben 3 heerlijke dagen doorgebracht in Old Ruitenborgh. De plaats Vollenhove is authentiek en mooi; echter er is niet veel te beleven qua horeca of detailhandel. Dan kun je beter ergens anders heengaan. Je gaat hier vooral heen vanwege de rust, de mooie omgeving en de leuke plaatsjes die dichtbij Vollenhove liggen (zoals bijv. Giethoorn). De kamers zijn erg mooi en schoon en je kunt geweldig eten in hun restaurant, een aanrader! Jammer dat het ontbijt wat dat betreft een beetje tegenvalt.

Gereisd in mei 2014

• 9Annelies26-01-2014

Zeer sfeervol landgoedhotel

Wat een fraaie locatie! We werden vriendelijk welkom geheten en rondgeleid door de diverse zalen waarin o.a. het restaurant en de ontbijtruimte zijn ondergebracht. De kamers zijn allemaal verschillend en ondergebracht in het hoofdgebouw, het Koetshuis en het Benthuis, allen gelegen binnen de ommuurde tuin van het landgoed. Onze kamer (Toutenburg) op de eerste etage keek uit aan de achterzijde. Inderdaad kraken de vloeren, maar wat wil je in zo'n oud pand? De kamer is royaal en antiek ingericht. Het bed was voor ons aan de harde kant. De badkamer had een inloopdouche. Alles schoon. De tv zou groter gekund hebben voor de afstand tot het bed. Gratis Wifi. De kamers zijn alleen via trappen te bereiken. Sfeervolle lounge met tv en op een tussen etage een gezellige zit. Het ontbijt was goed, in het weekend was er wat meer uitzoek. Het 4 gangen surprise diner was heerlijk en royaal. De bediening professioneel en vriendelijk. Bestelde koffie wordt - indien gewenst - naar de kamer gebracht. Top

7 tips over Landhuis Landgoed Oldruitenborgh

• vk1001, 10-05-2014

Dagje Giethoorn, huur een fluisterbootje!

• Annelies, 26-01-2014

Maak een leuke 'stads'wandeling door de oude straten van Vollenhove en het park met het landgoed. Niet ver van Vollenhove ligt Schokland met haar (open lucht) museum. Zeer de moeite waard.

• Angelique , 03-12-2013

Meppel is een erg leuk stadje met alle voorzieningen en leuke restaurantjes en barretjes. Als je uit eten wilt dan is restaurant " de Burgemeester " in Zwartsluis, zeker een aanrader!

1 vraag over Landhuis Landgoed Oldruitenborgh

• Frida haselhoff , 05-02-2018

Huwelijk

Verzorgen jullie ook huwelijken?

Landhuis Landgoed Oldruitenborgh info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking