Hotel Herberg De Klomp

46 reviews over Hotel Herberg De Klomp in het Nederlands

geweldig

janny
12-11-2017

Erg mooie omgeving op een prachtig landgoed. hotel klein erg gezellig. Personeel heel vriendelijk. ontbijt fantastisch.

Genoten in alle opzichten!

Rein en Geertje
28-10-2017

Prima plek om te genieten van het Vechtdal en de natuurgebieden nabij. Gastvrijheid wordt gecombineerd met lekker verrassend eten, van ontbijt tot diner. We kwamen bij toeval, maar komen zeker terug!

Verwend, gastvrij, prima eten, uitstekende bedden

Anneke en Peter Roovers
15-8-2017

We hadden dat weekend geen mooi weer maar alles kwam goed omdat we ons zo verwend voelden in de herberg. Wat mij betreft een 10!

Heerlijk hotel

Carpe Diem
30-7-2017

Gezellig kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel en eigenaren. Bij aankomst krijg je een welkomstdrankje. Verrassend ontbijt. Nette kamers. Mooie locatie voor wandelen en fietsen. Dichtbij Ommen. Enige "minpuntje" = weinig parkeergelegenheid bij het Hotel. Vooral bij mooi weer, dan zijn er ook dagjesmensen die gebruik maken van het terras. Wij komen zekers nog een keer terug.

Een hele leuke locatie

4 x 65 plus
10-7-2017

Heerlijk eten ,en mooie ligging.

Maar warme kamers,te stijle trap,met smalle treden naar boven ,

Geen lift aanwezig.

Fietsen hok veel te klein en onze elek fietsen moesten buiten blijven .

En slechts 2 oplaadpunten.

Geweldig

Fam. Boog
2-6-2017

Leuk gelegen hotel-restaurant, vlotte en aangename bediening, niet echt uitgebreide kaart, maar helemaal af, vooral de keuze van de chef, mooie airconditioned hotelkamer (deLuxe), hoewel het uitzicht (recht tegenover een andere kamer) slecht is.

Het was weer genieten in de herberg!

Frits en Ineke Hakkennes
6-5-2017

Een relaxte sfeer, fijne kamers met goede bedden en inloopdouche. In de omgeving kun je fijn wandelen en fietsen. Het eten is geweldig, Het is elke keer weer een feestje om hier te dineren met de verse streekproducten.

zeer gastvrij

Jan en Astrid v Rosmalen
6-4-2017

De kamers waren goed Het ontbijt zeer goed en het diner uitmuntend. De mensen zijn allemaal heel vriendelijk en gastvrij.

heerlijk verwend

cor en christien
20-3-2017

heel hartelijke ontvangst, lekker eten.

heel aar.dige en attente bediening.

keurige kamer,heel goed ontbijt.

heel gastvrij, geen minpuntjes.

Fijn hotel en heel lekker gegeten.

R. Prinsen
29-10-2016

Heel vriendelijk personeel, gemoedelijk. Je voelt je welkom. Een uitstekende kok want het diner van de chef was heerlijk. Ontbijt ook prima. Kamer netjes, ruime badkamer, fijn bed. Een puntje van kritiek; er zou wat meer licht op de kamer mogen zijn. Leeslampje bij bed en bij tafel zou handig zijn.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg De Klomp in Vilsteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg De Klomp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.