Hotel Herberg De Klomp

Laatste review

Geweldig.

Herma,
5-12-2018

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en dat was vast niet de laatste keer. Zeer vriendelijke ontvangst, welkomstdrankje en een geweldige kok in de keuken van het restaurant, we hebben hier twee keer heel erg lekker gegeten, echt klasse. Ook het ontbijt is top met veel streekproducten. Als je hier dus in de buurt moet zijn, ga naar Herberg de Klomp, natuurlijk niet allemaal tegelijk want dan kunnen wij er straks niet meer terecht.

Kenmerken

Herma,
5-12-2018

Maarten Zijdel,
9-10-2018

Vanaf de eerste stap in het hotel tot en met het weggaan hebben we echt als een ervaring beleefd. Dit is gastvrij zoals we het niet eerder hebben meegemaakt.

Keurige kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Betrokken en echt bezig met ons in de watten leggen.

Het ontbijt was waanzinnig lekker, persoonlijk, op maat, genoeg en vooral lekker met plaatselijke producten.

Diners waren fantastisch met zeer goed wijn arrangement.

Wij komen hier zeker terug!

geweldig

janny,
12-11-2017

Erg mooie omgeving op een prachtig landgoed. hotel klein erg gezellig. Personeel heel vriendelijk. ontbijt fantastisch.

Voordeeluitjes.nl

Genoten in alle opzichten!

Rein en Geertje,
28-10-2017

Prima plek om te genieten van het Vechtdal en de natuurgebieden nabij. Gastvrijheid wordt gecombineerd met lekker verrassend eten, van ontbijt tot diner. We kwamen bij toeval, maar komen zeker terug!

Verwend, gastvrij, prima eten, uitstekende bedden

Anneke en Peter Roovers,
15-8-2017

We hadden dat weekend geen mooi weer maar alles kwam goed omdat we ons zo verwend voelden in de herberg. Wat mij betreft een 10!

Heerlijk hotel

Carpe Diem,
30-7-2017

Gezellig kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel en eigenaren. Bij aankomst krijg je een welkomstdrankje. Verrassend ontbijt. Nette kamers. Mooie locatie voor wandelen en fietsen. Dichtbij Ommen. Enige "minpuntje" = weinig parkeergelegenheid bij het Hotel. Vooral bij mooi weer, dan zijn er ook dagjesmensen die gebruik maken van het terras. Wij komen zekers nog een keer terug.

Een hele leuke locatie

4 x 65 plus,
10-7-2017

Heerlijk eten ,en mooie ligging.

Maar warme kamers,te stijle trap,met smalle treden naar boven ,

Geen lift aanwezig.

Fietsen hok veel te klein en onze elek fietsen moesten buiten blijven .

En slechts 2 oplaadpunten.

Geweldig

Fam. Boog,
2-6-2017

Leuk gelegen hotel-restaurant, vlotte en aangename bediening, niet echt uitgebreide kaart, maar helemaal af, vooral de keuze van de chef, mooie airconditioned hotelkamer (deLuxe), hoewel het uitzicht (recht tegenover een andere kamer) slecht is.

Het was weer genieten in de herberg!

Frits en Ineke Hakkennes,
6-5-2017

Een relaxte sfeer, fijne kamers met goede bedden en inloopdouche. In de omgeving kun je fijn wandelen en fietsen. Het eten is geweldig, Het is elke keer weer een feestje om hier te dineren met de verse streekproducten.

zeer gastvrij

Jan en Astrid v Rosmalen,
6-4-2017

De kamers waren goed Het ontbijt zeer goed en het diner uitmuntend. De mensen zijn allemaal heel vriendelijk en gastvrij.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg De Klomp in Vilsteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg De Klomp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.