Vakantiepark 'n Kaps

jp,
15-8-2017
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

een kleine camping met erg veel 'jaargasten', playbackshow en 6-kamp is duidelijk van, voor en door de jaargasten.

Je kunt niet gezellig een rondje lopen over de camping aangezien alle veldjes dood lopen.

campingplaatsen zijn niet erg groot, gelukkig was maar de 1/2 bezet, op elk veldje staat 1 speeltoestel, gelukkig is de speeltuin aan de voorkant wel groot maar moet je als ouder wel altijd mee om toezicht te houden.

warm water voor het afwassen kost 20 cent, dat is toch echt niet meer van deze tijd! (succes als je geld hiervoor wilt wisselen bij de receptie, dat gaat met veel moeite). Douchen gaat met een timer op 4.45 min.

Nadeel is het grote aantal honden wat er (al dan niet aangelijnd) rondloopt, helemaal als je kleine kinderen hebt.

De meisjes van de animatie deden hun best, maar deze was van een slecht niveau (mede door kinderen die meer liepen te klieren dan meededen).

In de omgeving is gelukkig wel van alles te doen, voor ons was deze camping eens maar nooit meer.

Mooie rustige camping, ideaal voor kleine kinderen

Fam. Nijhuis,
15-8-2017
  • Activiteiten8

Mooi aangelegde camping met kleine speeltuintjes op de veldjes. Ideaal als de kinderen nog klein zijn, dan hoef je niet steeds mee naar voren naar de grote speeltuin. Leuke, ontspannen sfeer. De camping is ook netjes en goed onderhouden. Het restaurant is ook prima, lekker eten en de kinderen kunnen mooi in de speeltuin spelen. Animatie was ook goed geregeld, voor elk wat wils. In de omgeving zijn genoeg bezienswaardigheden. Toiletgebouw is wel alleen voorop de camping te vinden. Wij stonden daar gelukkig wel dichtbij. Verder hebben de douches een timer zodat je een kleine 5 minuten kunt douchen. Het zwembad is klein, maar voor jonge kinderen voldoende.

Mooie rustige camping

Nanette,
12-8-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Zijn net terug van midweek kamperen op 'n Kaps. Personeel is heel vriendelijk, toiletgebouw schoon en kampeervelden netjes onderhouden. Aparte gedeeltes op de camping voor kampeerders, verhuurcaravans en bungalows. Helaas was het nu (3e vakantieweek van de laatste regio die vakantie kreeg) al bijna leeg, op vaste gasten na, en waren er weinig speelgenootjes voor de kinderen. Animatiemeiden aardig en goedbedoeld, maar misten het overwicht. Binnen- en buitenspeeltuin bij het restaurant zijn top en op de kampeervelden zijn ook paar speeltoestellen voor kleinere kinderen (die niet zelfstandig naar de grote speeltuin mogen) aanwezig. De 2 autovrije veldjes liggen achteraan de camping, dus wel op tijd gaan lopen als je kinderen naar het toilet moeten. Klein zwembadje, lekker voor de ochtendduik maar als het warm weer is te klein voor het aantal mensen. Veel bezienswaardigheden in de buurt.

Henk Jansen,
11-8-2017
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Hele mooie camping met alles wat je nodig hebt. Restaurant is een aanrader. Verder ook super omgeving om te fietsen.

Mooie plek dichtbij natuur

Frans Kerkhoff
16-9-2016
  • Activiteiten7

Zouden wel iets aan de WiFi moeten doen, zodat je niet om het uur moet inloggen.

Lekker ontstressen

Fred Post
25-6-2016
  • Activiteiten7

In juni 2016 drie weken met caravan gestaan. Je kan er geweldig vissen karper, zeelt, kleine meerval etc. Ook kun je er heerlijk rond fietsen en gebruik dan de app voor knooppunten. Veel plezier.

Geweldige groepsaccomodatie

Familie
1-3-2016
  • Activiteiten8

Grote accommodatie gehuurd: heel ruim met een heerlijke grote woonkamer met lange eettafel. Bestek en servies is ruim genoeg aanwezig. Boven is er maar een toilet. In verhouding met de hoeveelheid bedden boven lijkt dat wat weinig. We misten kleine nachtlampjes. Wat er nu hangt, geeft fel licht. Niet handig als je de kamer deelt met anderen. Service was geweldig. Binnen en buitenspeeltuin geweldig aangelegd! Op de rode glijbaan na... Deze geeft heel snel veel statische schokken.

Wij hebben hier een prima verblijf gehad!

Vliegen en nog eens vliegen

p_marks
16-8-2013
  • Onderkomen8

Wij verbleven in bungalow type boerderij (nr.7) De inrichting was sober. Het betreft een vijf persoonsbungalow. Het was er schoon. De tweepersoonsbank zag er versleten en daardoor bedroevend uit. Terwijl de bungalow er vrij nieuw uitzag. In de badkamer ontbrak een douchegordijn of iets dergelijks. Er stond een "trekker" waarmee je de vloer droog moest maken. Niet erg comfortabel. Het personeel was opvallend vriendelijk. De tweepersoonskamers waren groot genoeg. Dit in tegenstelling tot de eenpersoonskamer. Dat was een klein hokje van twee bij twee meter. Een vreselijk minpunt waren de aanwezige vliegen. Zowel in de bungalow als in het restaurant. Tijden het eten in het restaurant zaten er heel veel vliegen op het eten. Om misselijk van te worden. Alleen in een varkensstal zitten er meer vliegen. Het zal aan de omgeving liggen waar veel varkensstallen en andere stallen met dieren zijn. Erg jammer. Het deed afbreuk aan het geheel.

beter dan verwacht

paula
8-8-2013
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

ideale plek voor gezinnen met jonge kinderen

leuke camping voor kinderen

han
7-8-2013
  • Activiteiten8

genoeg te doen in de omgeving. Verschillende kleine veldjes, meer dan genoeg animatie. Jammer genoeg is het zwembad wel wat klein en ook niet erg gezellig. Maar voor de kinderen (basisschoolleeftijd) was er voldoende te doen. Die wilden zelfs niet weg van de camping. wij kampeerden met een tent. er is ook een bungalowpark, maar dat is aan de andere kant van de straat. Ook de stacaravans staan op een ander gedeelte. daardoor prima. groot voetbalveld, mooie buiten- én binnenspeeltuin en een echt restaurant erbij. Het eten is niet ontzettend goed, maar wel prima.

We hebben een aantal aanbieders voor 'n Kaps voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 'n Kaps in Tubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 'n Kaps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.