Vakantiepark 'n Kaps

65 reviews over Vakantiepark 'n Kaps

• 2019
    9J.N. Albers28-09-2019

Geweldige vakantie genoten.

Een rustig park gelegen op een prima locatie. Wij (2 personen) verbleven in bungalow type kapschuur 5 pers. maar vinden dit voor 5 personen een beetje krap. Het is een niet al te grote bungalow in boerderijstijl, erg knus en gezellig ingericht. Rondom ruim voldoende grond en privacy. Wij hebben met name de bedden als uitstekend ervaren. Doordat het een boerderijtype is loopt het dak bij deze type vrij ver door naar beneden zodat de lichtinval bij donkere en sombere dagen ervoor zorgt dat je de verlichting aan moet doen. De website geeft aan gemoedelijk en gastvrij, iets wat men volledig waar maakt. Communicatie bij boeking en inlichtingen vooraf verliepen uiterst vriendelijk en correct. Ook de mogelijkheid van vervroegd inchecken was een pre. Kortom, wij hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Toon Sterken28-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Wij zijn met z'n vieren ( echtpaar met dochter en schoonzoon) 4 dagen naar 'n Kaps geweest, wij hebben het helemaal naar onze zin gehad, de bungalow was schoon mooie omgeving, het enige minpuntje was dat er geen horren voor de ramen zitten maar als dat alles is waar klagen wij dan over, namens ons zijn de bungalows van 'n Kaps een aanrader.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Heerco08-07-2019

Gezellig, gastvrij, ontspannen rustig

Heerlijke gastvrije camping / recreatiepark! Voorzien van allen gemakken, goed eten, veel spelgelegenheid in elk geval voor kinderen in basisschoolleeftijd.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Oude reviews

5jp15-08-2017

niet al te best

een kleine camping met erg veel 'jaargasten', playbackshow en 6-kamp is duidelijk van, voor en door de jaargasten. Je kunt niet gezellig een rondje lopen over de camping aangezien alle veldjes dood lopen. campingplaatsen zijn niet erg groot, gelukkig was maar de 1/2 bezet, op elk veldje staat 1 speeltoestel, gelukkig is de speeltuin aan de voorkant wel groot maar moet je als ouder wel altijd mee om toezicht te houden. warm water voor het afwassen kost 20 cent, dat is toch echt niet meer van deze tijd! (succes als je geld hiervoor wilt wisselen bij de receptie, dat gaat met veel moeite). Douchen gaat met een timer op 4.45 min. Nadeel is het grote aantal honden wat er (al dan niet aangelijnd) rondloopt, helemaal als je kleine kinderen hebt. De meisjes van de animatie deden hun best, maar deze was van een slecht niveau (mede door kinderen die meer liepen te klieren dan meededen). In de omgeving is gelukkig wel van alles te doen, voor ons was deze camping eens maar nooit meer.

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9Fam. Nijhuis15-08-2017

Mooie rustige camping, ideaal voor kleine kinderen

Mooi aangelegde camping met kleine speeltuintjes op de veldjes. Ideaal als de kinderen nog klein zijn, dan hoef je niet steeds mee naar voren naar de grote speeltuin. Leuke, ontspannen sfeer. De camping is ook netjes en goed onderhouden. Het restaurant is ook prima, lekker eten en de kinderen kunnen mooi in de speeltuin spelen. Animatie was ook goed geregeld, voor elk wat wils. In de omgeving zijn genoeg bezienswaardigheden. Toiletgebouw is wel alleen voorop de camping te vinden. Wij stonden daar gelukkig wel dichtbij. Verder hebben de douches een timer zodat je een kleine 5 minuten kunt douchen. Het zwembad is klein, maar voor jonge kinderen voldoende.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 8Nanette12-08-2017

Mooie rustige camping

Zijn net terug van midweek kamperen op 'n Kaps. Personeel is heel vriendelijk, toiletgebouw schoon en kampeervelden netjes onderhouden. Aparte gedeeltes op de camping voor kampeerders, verhuurcaravans en bungalows. Helaas was het nu (3e vakantieweek van de laatste regio die vakantie kreeg) al bijna leeg, op vaste gasten na, en waren er weinig speelgenootjes voor de kinderen. Animatiemeiden aardig en goedbedoeld, maar misten het overwicht. Binnen- en buitenspeeltuin bij het restaurant zijn top en op de kampeervelden zijn ook paar speeltoestellen voor kleinere kinderen (die niet zelfstandig naar de grote speeltuin mogen) aanwezig. De 2 autovrije veldjes liggen achteraan de camping, dus wel op tijd gaan lopen als je kinderen naar het toilet moeten. Klein zwembadje, lekker voor de ochtendduik maar als het warm weer is te klein voor het aantal mensen. Veel bezienswaardigheden in de buurt.

• 6Activiteiten

• 9Henk Jansen11-08-2017

Hele mooie camping met alles wat je nodig hebt. Restaurant is een aanrader. Verder ook super omgeving om te fietsen.

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Frans Kerkhoff16-09-2016

Mooie plek dichtbij natuur

Zouden wel iets aan de WiFi moeten doen, zodat je niet om het uur moet inloggen.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Fred Post25-06-2016

Lekker ontstressen

In juni 2016 drie weken met caravan gestaan. Je kan er geweldig vissen karper, zeelt, kleine meerval etc. Ook kun je er heerlijk rond fietsen en gebruik dan de app voor knooppunten. Veel plezier.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Familie01-03-2016

Geweldige groepsaccomodatie

Grote accommodatie gehuurd: heel ruim met een heerlijke grote woonkamer met lange eettafel. Bestek en servies is ruim genoeg aanwezig. Boven is er maar een toilet. In verhouding met de hoeveelheid bedden boven lijkt dat wat weinig. We misten kleine nachtlampjes. Wat er nu hangt, geeft fel licht. Niet handig als je de kamer deelt met anderen. Service was geweldig. Binnen en buitenspeeltuin geweldig aangelegd! Op de rode glijbaan na... Deze geeft heel snel veel statische schokken. Wij hebben hier een prima verblijf gehad!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

8 tips over Vakantiepark 'n Kaps

• han, 07-08-2013 Rapporteren

de möl van bels bij vasse, picknicken bij de kroeseboom (vlakbij), ootmarsum, zwemmen in het hulsbeek, het openluchtzwembad van ootmarsum of in de dinkel, bij de zandverstuiving het lutterzand.

• langeler, 22-07-2013 Rapporteren

Huur de bakfiets en laat elke ochtend verse (duitse) broodjes afleveren bij de receptie!

• M. Hendriks, 12-08-2012 Rapporteren

Leuke dag gehad bij kasteel in Bad Bentheim, de Manderveense aardbei. Biologische kippenhouderij viel ons tegen.

0 vragen over Vakantiepark 'n Kaps

Vakantiepark 'n Kaps info