Géén boekingskosten

Vakantiepark 'n Kaps

NederlandOverijsselTubbergen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark 'n Kaps voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 67 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

70 Reviews over 'n Kaps

• 9Bert Bos07-07-2021

Mooie camping met uitstekende service

Zeer gemoedelijke eigenaar Gerard welke de service gerichtheid hoog in het vaandel heeft staan , wij stonden op nr. 201 dus dichtbij de visvijver welke in onze vakantie nog van de vele rietkragen werd ontdaan zodat er meer visplaatsen waren ( wel een aantal x dobbers kwijtgeraakt door de wortels van het riet ).

• 8Rianne15-08-2020

Genoten.

Genoten van ons weekendje weg. Doordat de camping kleinschalig is, konden de kinderen zelfstandig over de hele camping spelen. Super leuk zwembad voor de kinderen.

Een winkeltje zal een goede toevoeging zijn voor de camping.

• 8Onderkomen
  • 10Vd Hanenberg20-07-2020

Genoten!

Super leuke vakantie gehad met 2 kleine kindjes van 2 en 4. Ze hebben zich volop vermaakt. We zaten in de 5 persoons safaritent, wat een luxe, wat een ruimte! Kinderen vermaakten zich goed op het veldje. Het nieuwe watertoestel zorgt voor vele uren waterpret, ook als het niet super zomerweer is. In het restaurant kun je heerlijk eten. De speeltuin bij het restaurant is ook voor elke leeftijd leuk. Veel gefietst in de omgeving, prachtig!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Sandra11-07-2020

Geweldig camping, lieve mensen , mooie omgeving

Een hele fijne week gehad, ondanks het slechte weer. Wij kampeerde met ons tent op een prachtige ruime plaats speeltuintje in het midden van het veld waar de kids zich heerlijk vermaakte! Toilet gebouwen zeer schoon! Restaurant prima, vriendelijke bediening, binnen en buiten speeltuin geweldig! Prachtige omgeving , heel veel te doen ook met kleine kids! We komen hier graag nog een keer terug dan wel langer dan 1 week! Bedankt dat we wat langer mochten blijven om de tent goed te laten drogen 🙏 Annimatie kan ik niks ie zeggen omdat wij net n het voorseizoen zaten

• 10Familie Lutterop.03-06-2020

Fantastische vakantie gehad!

Mooie kleinschalige camping. Mooie schone toiletgebouwen. Ideaal met kleine kinderen ivm de familiedouches. Keuze uit ruimte goed onderhouden caravan plaatsen met 6 of 10 amp. stroom en Cai aansluiting. De meeste plaatsen hebben en (gedeelde) waterkraan. Er is 1 veld (Lijsterbes) waar auto's niet toegestaan zijn. Buiten de poort is voldoende ruimte om te parkeren. Het familierestaurant Troubadour is voorzien van een binnen- en ruime buitenspeeltuin voor de kids. Ook zijn er 2 kegelbanen binnen. Erg fijn deels overdekt terras waar je heerlijk kunt vertoeven. Lunch en diner zijn ontzettend lekker en uitgebreide kaarten! Aardige bediening. Geen vraag is teveel. Voor verse broodjes in de ochtend kun je, je bestelling en dag van te voren invullen op een bestellijst die verkrijgbaar is bij de receptie. Hier zijn ook enkele boodschappen te krijgen. Animatieteam voor de kleintjes en jeugd. Wij hebben weer geboekt! In 2020 nieuw waterparkje!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9J.N. Albers28-09-2019

Geweldige vakantie genoten.

Een rustig park gelegen op een prima locatie. Wij (2 personen) verbleven in bungalow type kapschuur 5 pers. maar vinden dit voor 5 personen een beetje krap. Het is een niet al te grote bungalow in boerderijstijl, erg knus en gezellig ingericht. Rondom ruim voldoende grond en privacy. Wij hebben met name de bedden als uitstekend ervaren. Doordat het een boerderijtype is loopt het dak bij deze type vrij ver door naar beneden zodat de lichtinval bij donkere en sombere dagen ervoor zorgt dat je de verlichting aan moet doen. De website geeft aan gemoedelijk en gastvrij, iets wat men volledig waar maakt. Communicatie bij boeking en inlichtingen vooraf verliepen uiterst vriendelijk en correct. Ook de mogelijkheid van vervroegd inchecken was een pre. Kortom, wij hebben genoten.

• 8Onderkomen
  • 9Toon Sterken28-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Wij zijn met z'n vieren ( echtpaar met dochter en schoonzoon) 4 dagen naar 'n Kaps geweest, wij hebben het helemaal naar onze zin gehad, de bungalow was schoon mooie omgeving, het enige minpuntje was dat er geen horren voor de ramen zitten maar als dat alles is waar klagen wij dan over, namens ons zijn de bungalows van 'n Kaps een aanrader.

• 9Heerco08-07-2019

Gezellig, gastvrij, ontspannen rustig

Heerlijke gastvrije camping / recreatiepark! Voorzien van allen gemakken, goed eten, veel spelgelegenheid in elk geval voor kinderen in basisschoolleeftijd.

• 9Activiteiten
  • 5jp15-08-2017

niet al te best

een kleine camping met erg veel 'jaargasten', playbackshow en 6-kamp is duidelijk van, voor en door de jaargasten. Je kunt niet gezellig een rondje lopen over de camping aangezien alle veldjes dood lopen. campingplaatsen zijn niet erg groot, gelukkig was maar de 1/2 bezet, op elk veldje staat 1 speeltoestel, gelukkig is de speeltuin aan de voorkant wel groot maar moet je als ouder wel altijd mee om toezicht te houden. warm water voor het afwassen kost 20 cent, dat is toch echt niet meer van deze tijd! (succes als je geld hiervoor wilt wisselen bij de receptie, dat gaat met veel moeite). Douchen gaat met een timer op 4.45 min. Nadeel is het grote aantal honden wat er (al dan niet aangelijnd) rondloopt, helemaal als je kleine kinderen hebt. De meisjes van de animatie deden hun best, maar deze was van een slecht niveau (mede door kinderen die meer liepen te klieren dan meededen). In de omgeving is gelukkig wel van alles te doen, voor ons was deze camping eens maar nooit meer.

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Fam. Nijhuis15-08-2017

Mooie rustige camping, ideaal voor kleine kinderen

Mooi aangelegde camping met kleine speeltuintjes op de veldjes. Ideaal als de kinderen nog klein zijn, dan hoef je niet steeds mee naar voren naar de grote speeltuin. Leuke, ontspannen sfeer. De camping is ook netjes en goed onderhouden. Het restaurant is ook prima, lekker eten en de kinderen kunnen mooi in de speeltuin spelen. Animatie was ook goed geregeld, voor elk wat wils. In de omgeving zijn genoeg bezienswaardigheden. Toiletgebouw is wel alleen voorop de camping te vinden. Wij stonden daar gelukkig wel dichtbij. Verder hebben de douches een timer zodat je een kleine 5 minuten kunt douchen. Het zwembad is klein, maar voor jonge kinderen voldoende.

Vakantiepark 'n Kaps info

Camping-informatie