Camping Klein Baasdam (+ vakantiehuis)

Camping Klein Baasdam (+ vakantiehuis)
9,1

10 reviews over Camping Klein Baasdam (+ vakantiehuis) in het Nederlands

Geweldig

Henk en @nneke
22-6-2018

Geweldig gastvrij en behulpzaam en de mensen die de toiletten en douches schoonhouden een extra compliment. Wij komen vast nog een keer terug.

fantastisch

fam .Engelen
15-5-2018

met Hemelvaart hier geweest .het is een geweldige gastvrije camping .niets is hun teveel.ontvangen met koffie geheel bezorgt bij de caravan .met een vriendelijk praatje van Mark .en bij vertrek ook nog even een lekker bakje gedaan met Ilse .voor ons was dit eerste keer .maar wij komen zeker terug .en dan voor langere tijd .dit is wat camperen leuk maakt .die gastvrijheid

Jammer dat het afgelopen is, geweldige vakantie!

Mariëlle
24-8-2017

Er is volop aandacht, bij aankomt wordt je ontvangen met een kopje koffie. Kinderen mogen zelfstandig bij de dieren om ze te knuffelen of verzorgen.

Mooie ruim opgezette camping, wij stonden op het achterste veld en daar heb je een geweldig uitzicht op de weide. Het zwembad was niet verwarmd, voor de kinderen geen probleem maar voor ons had het wel een paar graden warmer mogen zijn.

Verse eitjes zijn er te koop en voor zondag kun je broodjes bestellen.

Altijd een warm welkom!

E. Engelberts
17-3-2017

Wij komen hier al heel wat jaren steeds weer terug. Zeer vriendelijk en gastvrij is deze familie!

Hier kom je tot rust!

Erika Koesveld
22-8-2016

Wat een leuke camping is dit! We hebben hier 9 dagen gestaan en genoten van de rust op deze camping en de vriendelijkheid van de familie Gast. We hadden vrij uitzicht op de koeien, wat wil een mens nog meer.... De kinderen (2 jongens van 10 en 14) genoten van het vissen, het zwembad en het voetbalveldje. Helaas waren er op het moment dat wij er waren erg weinig leeftijdgenootjes, maar ze hebben zich desondanks prima vermaakt.

Het sanitair was altijd goed schoon en is meer dan voldoende in aantal. De kampeerplekken zijn ruim.

En dan ligt deze camping ook nogeens in 1 van de mooiste gebieden van Nederland.

Minpunten: kan er niet één bedenken. Kinderen vonden het jammer dat er niet een ijsje te koop was op de camping zelf. Misschien een tip voor de toekomst?

als je rust zoekt? Geweldig.

T. Stoop- Molenaar.
12-7-2016

Bij de fam. Gast is het uitstekend verblijven. Lieve vriendelijke mensen. Rust op het terrein en het ontbijt in een woord geweldig.

Leuke boerencamping

c. Brouwer
19-5-2015

We hebben een leuke week op deze camping gestaan.

Camping met prima sanitair. Redelijk te ontvangen wifi.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Vriendelijk eigenaarsechtpaar.

Voor mensen die van rust houden een aanrader.

Komen graag nog eens terug!

mary Schunselaar
7-9-2014

Genoten van optimale gastvrijheid in de Bed & BreakFast.

Leuke boerencamping

R
5-2-2014

leuke rustige boerencamping met zwembad en een overdekt speelplaats voor de kinderen als het regent.

ook de douches en de wc is overdekt geplaatst.

ruime plekken en goed verzorgd.

vriendelijke beheerders.

tevens is er een leuke visvijver aanwezig waar veel vis in zit.

Plezierige en rustige bed & breakfast

joop
20-11-2009

We hebben hier een lang weekend doorgebracht van donderdag tot en met zondag. Prima verzorgde kamers die alle een sfeer uit vroeger tijden laten herleven. Een goede nachtrust is hier gegarandeerd. Elke ochtend werd een ontbijtmand voor ons geplaatst in de ontbijtruimte met een inhoud waar menig 3-sterren hotel een voorbeeld aan kan nemen. Het enige minpuntje is misschien het collectief gebruik van de sanitaire voorzieningen, doch dat leverde op het moment dat wij er waren en alle kamers in gebruik waren geen wachtmomenten op. De volgende keer, weten wij waar we weer naar toe gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Baasdam (+ vakantiehuis) in Tubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Baasdam (+ vakantiehuis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.