Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck

Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck
8,9

11 tips over Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck

Sandrine, 17-4-2017
De mountainbikes mee. MTB Route Vasse ligt precies voor het erf! 42 km lang door de fantastische gloeiende landschap van Twente.
Fam. Jaarsma, 21-6-2015
Neem fiets en/of wandelschoen mee tijdens uw bezoek. De omgeving verkennen is een must.
huub, 29-10-2014
volop leuke wandel/fietsroutes in de buurt.

Luuk, 26-8-2014
Er zijn veel (indoor) speeltuinen te vinden in de omgeving. Kids City in Borne, Plopsa indoor in Coevoorden en Morskieft in Reutum.
Marcel van Ast, 10-8-2014
Er is waanzinnig veel te doen in de omgeving. Wij vonden vooral de scootertocht, het maaisdoolhof, burcht Bentheim en dierentuin Emmen leuk.
mirjam van woerkom, 17-6-2014
Ga (h)eerlijk eten bij Droste's dineren in Tubbergen. Bijzonder fijne gastheer en gastvrouw, fantastische eten.

Letty Brugman, 28-11-2012

In Denekamp kun je voor 2 uur een scooter (of Solex) huren. Wij kozen voor een electrische, dus gingen wij geruisloos over velden en wegen.

Galerieën en het openluchtmuseum in Ootmarsum zijn ook een aanrader.

familie Koppen en fam. Hoohenboom, 30-8-2012

Ootmarssum een schitterend "kunstdorp."Ieder laatste weekend van augustus een kunstmarkt. Prachtige galeries.

In het Droste restaurant kun je heerlijk eten en ook bij "Sien

Van wel, 28-5-2012
Neem als je kleine kinderen hebt een badmat mee! Tip voor de eigenaar: misschien nog een traphekje voor de trap naar boven.
Dick, 8-5-2012
Neem wandelschoenen mee, je kunt er heerlijk wandelen.