Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck

LodgeWeer vandaag26°15°
Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck
8,8

74 reviews over Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck in het Nederlands

Genieten van de herfst op 't Vrielinck

Bertine
20-11-2017

Mooie, schone, complete en sfeervolle boerderijlodge. Heerlijke leefruimte, in verbinding met buiten door veel glas en licht. Tussen de buien wandelingen gemaakt waarvan de routes klaar liggen. Met skelter door bos, weilanden, plassen en het mooie Twentse landschap. Genieten voor het hele gezin. Daarna lekker opwarmen bij de kachel. Ook gebruik gemaakt van de fijne Finse sauna aan de rand van het erf.

Één grote verwennerij

Yvonne & Joost
28-9-2017

Zeer comfortabele lodge in een erg mooi gebied.

's Morgens een heerlijk ontbijt. Daarna loop je de deur uit en kunt direct starten met je wandeling of fietstocht. Of je fietst of rijdt naar leuke plekjes in de buurt (bijv Ootmarsum of Tubbergen).

De eigenaren zijn ontzettend aardig. Ze beantwoorden alle vragen heel plezierig, en doen er alles aan om te zorgen dat je een fijn verblijf hebt. Wij ervaren deze lodge als een tweede thuis.

Voor wie de ultieme plattelandsvakantie wil moet hierheen. Het prachtige coulissenlandschap van NO-Twente ligt hier onbeperkt om je heen. Erg vriendelijke gastvrouw en gastheer. Bijzonder origineel ingerichte lodges waar creatief met de ruimte is omgegaan middels een entresol en de douche in de voormalige mestgrup. Onze dochter van 6 heeft genoten van de bedstede, het bad en de speelweide. En wij van de onbeperkte wandel- en fietsmogelijkheden in de directe omgeving (ATB-route pak je voor de deur op) De prachtige natuurgebieden Het Springendal en het Dal van de Mosbeek liggen binnen handbereik. Op de inventaris is niet bezuinigd (Iittala-servies, dus niets laten sneuvelen). In de gezamenlijke doorgang ligt veel informatie over de omgeving. Alles is goed schoon en de bedden bij aankomst opgemaakt. Met kleine kinderen die in de bedstedes slapen (beneden gesitueerd) vraagt het enige aanpassing om ze in slaap te krijgen: TV uit, even een boek lezen of gewoon even van de stilte en het uitzicht genieten, dan slapen ze zo. We komen vast nog eens weer!

hartstikke mooi en leuke locatie

Michel Oosterhoorn
17-7-2017

schitterende locatie en mooie lodge, hartelijke ontvangst

In een oude varkensstal zijn 4 mooie lodges gemaakt. Modern, luxe, maar passend in de omgeving. Zeer vriendelijk ontvangst door de boerin. Prima en royaal ontbijt. Prachtige omgeving voor de rustzoeker.

Heerlijk ontspannen, weg uit de stad!

Hester
9-5-2017

De boerderijlodge is de 2de locatie die we hebben bezocht van het droste 'aanbod'. Wederom heerlijk! De luxe en comfort van thuis in een landelijke omgeving. Tot rust komen en weg van de stedelijke hectiek...

Heerlijke lodge in prachtige omgeving!

Joyce de Vos-Houben
8-5-2017

Lodge is nog mooier dan op de foto's! Van alle gemakken voorzien. Ontbijt was ook top! Veel leuke restaurantjes in de nabije omgeving. Mooi wandelgebied.

Twente a la Droste's Boerderijlodges

Sandrine
17-4-2017

Al heel lang staan de boerderijlodges op onze verlanglijst.

De goede gastvrijheid, top service en mooie inrichting kennen we al sinds een paar jaar toen wij bij Droste's Herberg hebben gelogeerd. De omgeving spreekt ons ook heel erg aan.

Eindelijk was het zo ver. Wij hebben een lang weekend bij Droste's Boerderijlodge Erve 't Vrielinck in het Paasweekend geboekt. Het boeken via de website van Droste's ging ook erg makkelijk. Alles is duidelijk en je krijgt gewoon één prijs. Geen bijkomende kosten zoals voor beddengoed, linnen, handoeken, enz. Wij kwamen hier gewoon met onze fietsen en wat kleding. De rest staat klaar.

Wat was het heerlijk toeven op deze boerderij! Vriendelijke ontvangst met een flesje wijn. De locatie is erg fraai: in de middle of nowhere waar de MTB route Vasse voor het erf ligt!

De accommodatie is ook prima: de ruime lodge is erg schoon, mooi ingericht typisch "Droste's" wat wij zo leuk vinden. De rustige omgeving en het uitzicht zijn precies wat wij zoeken. De hele accommodatie is ook goed onderhouden. De keuken is compleet. Zout, peper en olijfolie zijn aanwezig als je toch wat wilt gaan koken (wij hebben niet gekookt hoor, want er zijn genoeg leuke restaurants in de buurt... vooral Droste's Herberg!).

Onze voorkeur is een logies inclusief ontbijt (zoals bij een bed & breakfast). Dus de mogelijkheid om het boerenontbijt bij te boeken tijdens het reserveren is perfect voor ons. Een kleine feedback voor het ontbijt : wat placemats en servetten toevoegen.

Kortom, dit is echt een plekje om tot rust te komen. Bedankt voor de Twents belefenis en gastvrijheid. Tot een volgende keer.... hopelijk binnenkort.

Verrassend leuk!

Jan
6-3-2017

De spullen (ook pannen enzo) waren van een goed merk. Binnen was het mooi met veel licht. Het was buiten koud dus die gaskachel maakt de knusheidsfactor wel heel hoog! In februari ligt de toeristenindustrie een beetje op zn gat daar. Sommige restaurants waren niet open (anderen weer wel). Check dat even als je ook in het laagseizoen gaat.

onvergetelijk

Johan, Patsi en Wiebe
28-7-2016

Het is even rijden vanuit centraal België maar absoluut de moeite waard. De rust die er was, is in onze streek niet te vinden. Hartelijk onthaal met flesje wijn, werkelijk alles voorradig, vriendelijke mensen, prachtige boerderijen en dito streek en lekker gegeten in Droste's Herberg en in de Liskoel. Ideale plek om zonder grote inpakmanoeuvres even weg te zijn van de wereld en te onthaasten. Doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck in Tubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Boerderijlodge Droste's Erve 't Vrielinck scoort een 8.84 uit 10 op basis van 74 reviews.