Lodge

73 reviews over Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Familie Verhoef
4-4-2016

Ondanks het nogal regenachtige weer tijdens ons verblijf, hebben we erg genoten van onze mini-vakantie. Goeie ontvangst, mooie lodge. Heel mooi en gezellig ingericht. Het stukje welness in de lodge (sauna en bubbelbad) maken het helemaal af. Goede bedden, heerlijke donsdekens.....de bedstee was voor de kids helemaal een topper (zowel om te slapen als om te lezen/spelen) Prachtige omgeving, we hebben mooie wandelingen gemaakt. Natuurreservaat Het Lutterzand (op enkele km van de lodge verwijderd) is een echte aanrader, maar ook direct vanuit de lodge kan je mooie wandelingen/fietstochten maken. Wel rekening houden met het feit dat er weinig "opbergruimte" is in de lodge voor kleding.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Heerlijk ontspannen

H&S mrt 2016
7-3-2016

We hebben een heerlijk weekend gehad inde de Droste Boerderij. De woning was perfect, alles aanwezig. De bedden al waren opgemaakt en alles was schoon. Het bubbelbad is heerlijke en de sauna ook. Verder leuke plaatsjes in de omgeving. De kinderen (8,8 en 6 jaar) konden ook lekker op het veldje voor de woning voetballen/spelen. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Heerlijke plek om tot rust te komen

Hans visscher
7-3-2016

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen. Mooie boerderij in the middle of nowhere. Faciliteiten in de lodge zijn uitstekend! Alleen de bank had iets comfortabeler gemogen. Ook de ligging is perfect. Je bent zo in nabijgelegen dorpen zoals Oldenzaal, Ootmarsum en de lutte. Ook natuurgebied lutterzand is dichtbij waar je tot rust kan komen met een goede wandeling. Al met al een aanrader om naar toe te gaan als je even tot rust wil komen. Service was ook top!

Gereisd met partner in januari 2016

Een heerlijke plek

Ester
3-3-2016

Het was een heel regenachtig weekend, maar daar hebben we weinig last van gehad: het verblijf in de lodge was heerlijk. Onze zoon vond de bedstee en het bubbelbad heel leuk, we konden heerlijk koken en de sauna was top.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Ontspannen

Agnes
16-2-2016

Mooie, ruime en goed verzorgde lodge met alle ingrediënten om even te ontspannen en te genieten: mooie rustige omgeving, vrij uitzicht, heerlijke badkamerfaciliteiten. Het was schoon. Supervriendelijke gastheer en vrouw. Je kunt het zo luxe maken als je zelf wilt: zelf koken of ontbijt bestellen/uit eten. De aanwezige verse thee was heerlijk! Voor kinderen is het ook heel leuk. Onze dochter begon te glunderen bij het zien van de bedstee. Twee nachtjes was eigenlijk te kort om van alles wat deze lodge/locatie te bieden heeft uitgebreid te kunnen genieten.

Verbeterpunten: Ondanks dat de eindschoonmaak bij de prijs inbegrepen was, moesten we voor het weggaan toch nog een beetje stressen met bedden afhalen, afval naar de schuur brengen en de vloer veegschoon maken. Op zich niet erg natuurlijk, maar we hadden daar niet op gerekend. Verder ontbrak een knoflookpers en een prullenbak die afvalscheiding stimuleert (plastic en papier apart).

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superverzorgde lodge in prachtige omgeving

Nathalie
1-12-2015

We werden heel vriendelijk ontvangen, de lodge was heel mooi ingericht en erg proper en met prachtig uitzicht op het landschap. Het boerenontbijt is een aanrader: heel lekker en je hoeft 's ochtends de deur niet uit. Wij hadden ideaal weer voor een fietstocht, heel leuk (fietsen gehuurd in de buurt). De eerste avond hadden we een tafel gereserveerd bij Drostes herberg, op 20 minuten rijden, ook daar werden we hartelijk ontvangen en hebben we heel lekker gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Heerlijk Genieten!

Fam. Kil
3-11-2015

DIt is de derde keer op rij dat we een boerderijlodge via Droste hebben geboekt. En ook deze keer was het absoluut de moeite waard. Een goed verzorgd concept waarbij je heerlijk kunt ontspannen. Het bubbelbad en de sauna helpen zeker mee aan die ontspannen sfeer. Ook de kinderen (2 en 4 jaar) hebben weer genoten, de bedstee en het bubbelbad waren weer favoriet. Absoluut een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Heerlijk ontspannen

Blijleven
25-8-2015

Zeer luxe ingerichte lodge, prachtig keukenblok voorzien van alle gemakken (inclusief nespresso koffie en verse thee) en luxe sauna in het badkamergedeelte. Wij verbleven in lodge nummer 1, deze lodge heeft een prachtig uitzicht over de weilanden. Veel lichtinval en zeer gezellige indeling, hemelbed voor de ouders en een knusse bedstede voor de kinderen. Via Twentefiets hadden we de gehele midweek fietsen gehuurd waarmee we de prachtige omgeving hebben verkend.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke mini vakantie

Poppelier
28-7-2015

Mooie mini appartementen, voorzien van alle luxe en geen gezeul met handdoeken en beddengoed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk tot rust gekomen!

Carin
29-6-2015

Lekker boerenontbijt, rustige omgeving, mooie schone kamer van alle gemakken voorzien! De bank had iets comfortabeler gemogen, dat had de 'huiskamer' wat gezelliger gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2015

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman in Tubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.