Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman

Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman
9,3

11 tips over Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman

Eelke, 17-4-2015
Er zit vlak in de buurt een schaapskooi, ben de naam even kwijt. Je kunt er wat eten en drinken en dan vanaf binnen door een glazen wand de schapen zien. Je kunt ook in de stal kijken.
Eelke, 17-4-2015

Prima gegeten bij het pannenkoekenhuis in Borne. Dessert overgeslagen en een ijsje gehaald in Hengelo (op de route) bij de IJssalon van het jaar 2014, van der Poel.

Net over de grens, op 12 min afstand, ligt Tierpark Nordhorn. Leuke dierentuin met veel speelmogelijkheden.

Kim, 28-4-2014
Ootmarsum. Wandelen bij Singhraven.

Annet, 5-3-2013
Je kunt er heerlijk wandelen langs de Dinkel. De watermolen bij Singraven is vlakbij. Prachtige R.K. kerk in Denekamp (open voor bezichtiging)
Nicky Janse, 13-11-2012
Al die kleurschakeringen in de herfst vind ik erg aantrekkelijk.
Fred Schaefers, 17-9-2012
Tip heerlijk gaan fietsen met de knooppunten kaart aldaar aanwezig, kom je op mooie locaties en kan je zelf zolang maken als je wilt. Gewoon een boerderij bezoeken, mensen zijn er allemaal vriendelijk erg leuk.

Monique, 30-8-2012
Aanraders met kinderen: het avonturenpad van Erve Brooks en het speelbos in Nijverdal. Leuk dorpje in de nabije omgeving: Ootmarsum.
jolkes@hotmail.com, 12-6-2012
Kies voor lodge 1 dan heb je het beste uitzicht.
Jacqueline Holtrop, 22-5-2012

Bij landgoed Singraven is er een watermolen die op zaterdagmiddag in bedrijf is.

In Vasse een leuke theeschenkerij;dennenoord

In Enschede een heerlijk zwembad voor een dag slecht weer

ans, 14-4-2012
wandelen op landgoed Singraven, de dierentuin in Nordhorn