Heerlijk tot rust komen, genieten van de omgeving

Review geschreven door Marcel van den Brink

Heerlijk tot rust komen, genieten van de omgeving

Marcel van den Brink,
14-8-2017

Een lodge die van alle luxe is voorzien. Er is de beschikking over heerlijke thee, nespresso, whirlpool en infrarood-sauna. De kinderen kunnen heerlijk in het stapelbed/bedstee slapen en buiten in het gras spelen. Hier is voor de kinderen een glijbaan, zandbak en wat speelgoed (waaronder een skelter) te vinden. Wanneer het regent kunnen ze ook nog in de ruime hal spelen. In de omgeving is genoeg te doen. Zo is het museum Natura Docet Wonderryck een echte aanrader. Voor wat betreft de extra's die te boeken zijn, kan ik zeker het ontbijt aanraden. Het is heerlijk wakker worden wanneer er 's ochtends een grote mand met brood, beleg, melk, yoghurt, kaas uit de buurt en warme eieren voor je klaar staan.