Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Meer dan heerlijk

Groot
23-6-2018

Wij zijn al langer fan van de boerderijlodges. Prachtige omgeving, prima verzorgde accommodatie, prima bedden en lekker ingericht. Een weekend heerlijk ontspannen.

Ultiem ontspannen in mooi Twente

Familie P.
18-10-2017

Ultiem ontspannen in het mooiste stukje Twente. Met uitzicht op de weilanden, beschut door oude eiken. Luxe lodges, zeer compleet ingericht. Prettige ontvangst, comfortabele bedden en je eigen mini-wellness-centrum. Let op, iedereen slaapt en leeft in dezelfde ruimte, er zijn geen afgesloten slaapkamers. Voor ons geen probleem, maar met lastig inslapende kinderen kan dat mogelijk een punt zijn. Prachtige omgeving waar je alles binnen handbereik hebt: natuur, actief, cultuur, culinair, geschiedenis en stad. Aanrader! Onze tips: kasteel Bentheim, dagje Ootmarsum, fietsen en wandelen in de omgeving, restaurant Pier 99 in Nordhorn, museum Wonderryck in Denekamp en een dagje shoppen in Enschede.

Tot rust komen in een mooie, rustige omgeving

nootdorp
24-8-2017

Het was er ruim en zeer trendy ingericht. Je krijgt gelijk een ontspannen,gelukkig gevoel als je er bent. Je kunt prima relaxen door de luxe die het verblijf te bieden heeft. Een bubbelbad, een sauna en noem maar op.

Genieten en tot rust komen is het motto.

Superrelaxed en fijn

Judith
15-8-2017

De lodge is schoon, ontzettend mooi en luxe. Het uitzicht is fenomenaal! Echt een aanrader om hier te verblijven.

Heerlijk tot rust komen, genieten van de omgeving

Marcel van den Brink
14-8-2017

Een lodge die van alle luxe is voorzien. Er is de beschikking over heerlijke thee, nespresso, whirlpool en infrarood-sauna. De kinderen kunnen heerlijk in het stapelbed/bedstee slapen en buiten in het gras spelen. Hier is voor de kinderen een glijbaan, zandbak en wat speelgoed (waaronder een skelter) te vinden. Wanneer het regent kunnen ze ook nog in de ruime hal spelen. In de omgeving is genoeg te doen. Zo is het museum Natura Docet Wonderryck een echte aanrader. Voor wat betreft de extra's die te boeken zijn, kan ik zeker het ontbijt aanraden. Het is heerlijk wakker worden wanneer er 's ochtends een grote mand met brood, beleg, melk, yoghurt, kaas uit de buurt en warme eieren voor je klaar staan.

Geweldige plaats om te ontspannen

Harm
1-8-2017

Heerlijke locatie met gastvrij echtpaar.

Heerlijk weekend in het Twentse land

Nancy
19-7-2017

Perfecte locatie voor een heerlijk weekend relaxen en genieten van al het moois wat Twente te bieden heeft. Gastvrije ontvangst van de eigenaar. Mooi ingerichte lodge met een perfecte combinatie van modern en functioneel.

Heerlijk ontspannen; alles was prachtig!

Miek van Berkel
29-5-2017

Alles was goed; locatie, prachtige lodge, fijne ontvangst zonder poespas, en een geweldig goed verzorgd boerenontbijt! Hele mooie omgeving ook!

Minivakantie: heerlijk ontspannen

Ilse
29-5-2017

Toplocatie. Prachtig uitzicht over het weiland met ondergaande zon, leuk ingerichte boerderijlodge. Bubbelbad was een succes bij de kinderen en infrarood sauna bij ons. Goede bedden, prima keuken, alles wat je nodig hebt. Je kunt ook leuke extra's boeken. En de mensen die het verhuren zijn erg aardig!

Tip: neem een hangmat mee: kun je zo tussen de bomen ophangen.

Heerlijk ontspannen in prachtige omgeving.

Annerieke van der Sterren
15-5-2017

De ontvangst was erg vriendelijk. De Logde is fris licht en eigentijds ingericht. Heerlijk om te ontspannen in de sauna en bubbelbad.

Alle ruimte om heerlijk buiten te zitten met een mooi weids uitzicht.

Kacheltje in het zitgedeelte verhoogt de sfeer, erg leuk.

Twee dagen heerlijk buiten geweest enTwente wandelend en fietsend verkend, prachtig!

Een avond heerlijk gegeten bij Droste's herberg, een echte aanrader, top

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman in Tubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Boerderijlodge Droste's Erve Heerman scoort een 9.06 uit 10 op basis van 72 reviews.