Vakantiehuis Vakantiehuisje in Twente

Vakantiehuis Vakantiehuisje in Twente

8.7Fantastisch

Nederland, Overijssel, Tilligte

Op vakantie geweest naar Vakantiehuisje in Twente?

8.7Fantastisch

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Vakantiehuisje in Twente

• 8Elise23-02-2014

Echt authentiek Twente

Dit vakantiehuisje is de perfecte uitvalsbasis om tot rust te komen en te genieten van al het moois dat Twente te bieden heeft. Veel mogelijkheden voor wandelen, fietsen en vooral recreëren...Met kleine kinderen is het ideaal. Het ligt wel aan een weg waar een melkwagen langs kan racen dus daar moet je even aan wennen, voor de kinderen is het goed afgeschermd. Je moet van de eenvoud houden, s nachts dus echt pikkedonker (!) maar dat wil je toch ook als je in een van de donkerste plekjes in Nederland bent. Een lief echtpaar staat voor je klaar, echt Twentse gastvrijheid zoals je die alleen nog uit een boekje kent! Wij zijn er drie keer met heel veel plezier geweest

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9Fam. van de kamp27-10-2012

Een geweldige plek om heerlijk tot rust te komen.

Het vakantiehuisje ligt op een rustige plek even buiten Tilligte. Het huisje is bijzonder ruim. Het uitzicht is prachtig. Uitstekend startpunt voor wandel- en fietstochten. Meneer en mevrouw Busscher zijn hele aardige mensen. We hebben hier met heel veel plezier een week doorgebracht. We komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9R. van der Woude06-05-2007

Leuk huisje met ruime tuin en kinderspeelplaats. Naast Twentse boerderij waar de eigenaren wonen die ons gastvrij hebben onvangen. Was een erg goed vertrekpunt voor onze fietstochten in de omgeving van Ootmarsum. Veel rust en natuur!

Gereisd in mei 2007

1 tip over Vakantiehuis Vakantiehuisje in Twente

• Elise, 23-02-2014

Ootmarsum, Dierentuin en plaats zelf in Nordhorn, Denekamp, Villa Kakelbont (op loopafstand, erg leuke speeltuin en eetgelegenheid, Planetarium, (overdekt) zwembad in Oldenzaal.

0 vragen over Vakantiehuis Vakantiehuisje in Twente

Vakantiehuis Vakantiehuisje in Twente info