Vakantiehuis Rekers

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

22 reviews over Vakantiehuis Rekers

• 9Stef & Agnes11-07-2016

Comfortabele woning in een fantastische omgeving

Vakantiewoning is comfortabel en van alle gemakken voorzien (o.a. vaatwasser, grote kledingkast, WIFI, grote douche met opbergmogelijkheden etc etc), ziet er nog als nieuw uit. Ligging is ideaal voor uitstapjes met de fiets. Ontzettend veel mogelijkheden met de fietsknooppunten. Ootmarsum voor de boodschappen etc lekker dichtbij. Kortom: een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9wilma en trea19-06-2016

Tot rust komen in het groene paradijs van Tilligte

Als je zin hebt om gewoon op een boerenerf een heerlijke tijd door te brengen en de prachtige omgeving per fiets of wandelend tussen de beekjes te ontdekken dan ben je bij vakantiehuis Rekers aan het juiste adres. Het huis is comfortabel, licht en heeft een groot terras waar het altijd kwettert van de vogels die in grote getale rondvliegen, nestelen, foerageren en grappige toeren uithalen. Voor de fietsen is zelfs een schuurtje aanwezig en ook binnen is er genoeg ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Het dorpsgezicht van Tilligte is prachtig. Boodschappen doe je in Denekamp of Ootmarsum, maar verse groente is te halen bij het infoschöpke tegenover de kerk, vers uit de moestuin. Konijnen, reeën in het wild en pony's en schapen op de boerderij. Voor dierenliefhebbers zoals wij een waar paradijs. Wij komen zeker terug en het seizoen maakt daarbij niet uit. Twente zal altijd mooi en uitnodigend zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Wim Veerbeek29-05-2016

Prima accommodatie en mooie omgeving om te fietsen

We waren zeer tevreden over de accommodatie en de verhuurders.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Wim Veerbeek11-10-2015

Prima

Vakantiehuis Rekers is een mooie en ruime vakantiewoning/gedeelte van een boerderij voor 2 personen. Goed ingericht'Petra en Bennie Rekers zijn goede en gemoedelijke gastgevers. Gezellige mensen waar je gemoedelijk een praatje mee kunt maken. Vanuit de vakantiewoning kun je na 500 m al op het fietsennetwerk/knooppuntenroute terecht komen en door de mooie omgeving fietsen. Ootmarssum is een mooie toeristenplaats op 4 km afstand. We zijn zeer tevreden over alles.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Hanneke10-10-2014

Comfortabel genieten!

We hebben afgelopen zomer een heerlijke week gehad. De ontvangst was heel hartelijk en we hadden het geluk dat het de hele week prachtig weer was. We vonden de inrichting heel fijn: schoon, nieuw en van alle gemakken voorzien. Vooral de droger en wasmachine waren ideaal. Het huis is in principe voor twee personen, maar met onze dochter van 1 jaar (die sliep in een campingbed) was het heel goed te doen. Ook zij heeft genoten. Er is een trampoline, schommel, zandbak, hondjes, pony's, dus er was genoeg te beleven voor haar! Het terras is heel ruim. Er staat een louncheset en parasol. Er is geen (eet)tafel voor buiten, dus dat is nog wel een tip, zodat je wat makkelijker buiten kunt eten. De omgeving is een aanrader. Heel veelzijdig! Ook schitterend om te ontdekken per fiets of solex! Het dorp Ootmarsum is erg gezellig en er zijn genoeg eetgelegeheden in de buurt. De dierentuin in Nordhorn is ook leuk, voor de kleiner kinderen met name. Niet duur en vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Truus Bouwma06-05-2014

prachtig gelegen bij de boer

vriendelijke mensen en gastvrij

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Gabi195423-05-2013

Geweldige plek, veel rust en ruimte

Tijdens onze wittebruidsweek hebben wij heel erg benoten in jullie prachtig vakantiehuisje. De inrichting is heel erg mooi en met heel veel liefde en details uitgezocht ! Ook waren wij zeer verrast door de stilte en rust van de omgeving. Tevens willen wij jullie nogmaals hartelijk danken voor de geweldige attenties aangaande ons huwelijk. Ook was het weer niet echt geweldig, wij hebben toch heel erg genoten. Veel succes met jullie vakantiehuisje en tot ziens. Bert en Gabi

Gereisd met partner in mei 2013

• 10[email protected]28-07-2012

Super mooi huisje en een super uitzicht

mooi schoon en erg comfortabel ingericht van alle gemakken voorzien van hieruit kan je mooie fietstochten maken

Gereisd met partner in juli 2012

• 9M van de wetering28-07-2012

voor herhaling vatbaar

Vakantiehuis Rekers is een toplocatie in een mooie omgeving. Alles zeer goed verzorgd,schoon en van alle gemakken voorzien, een aanrader wat ons betreft!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10M welhuizen21-07-2012

Super mooi huisje en mooie plek

Echt waar wat een fantastisch huisje werkelijk waar aan alles is gedacht. en de ligging is ook erg mooi.

Gereisd met partner in juni 2012

4 tips over Vakantiehuis Rekers

• Gabi1954, 23-05-2013

Lekker fietsen in de omgeving, Ootmarsum, Denekamp. Winkelen in Ootmarsum met heel veel Atateliers en heerlijk gegeten bij het italiaans restaurant Via Grande in Ootmarsum.

• M welhuizen, 21-07-2012

Er zijn prachtige fietsroute's te fietsen de omgeving is gewoon heel mooi.

• Hanneke, 10-10-2014

Het dorp Ootmarsum is erg gezellig. De dierentuin in Nordhorn (Dld) is ook leuk, voor de kleinere kinderen met name. Niet duur en vlakbij. Een solextour vanaf landgoed Singraven (Denekamp) is een aanrader!

1 vraag over Vakantiehuis Rekers

• Jeltje van der Veen, 30-03-2018

vakantiehuis

Is uw vakantiehuis nog een periode in Mei vrij?

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4