Vakantiehuis Rekers

22 reviews over Vakantiehuis Rekers

• 2019
    9Hilly06-09-2019

Prima!

Prima, ruim en zonnig gelegen appartement. Goede bedden die al waren opgemaakt toen wij arriveerden. Ideaal dat er meer dan voldoende bad- en keukenlinnen aanwezig is. Prachtige omgeving met veel mooie fietsroutes. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Wim26-08-2019

Heerlijk fietsen in de omgeving.

Het huis van Rekers heeft alles voor een fijne aktieve vakantie. De e-bikes kunnen achter slot en grendel en daar is ook de mogelijkheid om de accus op te laden. Als uitgangspunt voor fietstochten ideaal! De knooppunten zijn om de hoek. OOtmarsum en Denekamp zijn gezellige plaatsen om naar toe te fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Erik en Jenny04-08-2019

Wat een prachtige locatie

We kwamen in een mooi en schoon vakantiehuis terecht. met veel ruimte in het huis. en helemaal compleet. met een heerlijke plek om buiten te zitten en een grote schuur voor je fietsen. Schitterende ligging, mooie omgeving, heerlijk rustig. Gastvrije eigenaren. Zeker een aanrader voor mensen die graag fietsen en wandelen maar ook leuke uitstapjes willen doen. Heerlijk ontspannend. Wij hebben een super fijne week gehad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Cor en Astrid31-05-2019

Toplocatie

Helemaal Top! Prachtig sfeervol huis in het groen, met een royaal terras en zelfs een schuur voor de fietsen. Grote slaapkamer, grote keuken, wasmachine, droger,oven,vaatwasser. Een heerlijke midweek hebben wij genoten. Voor herhaling vatbaar. Zal dit adres zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Ina de Vogel14-07-2018

zeer fantastisch waar je blijft terugkomen

zeer gezellig vakantiehuis voor 2 personen ,was van alle gemakken voorzien .We hebben heel veel mooie fietstochten gemaakt in de omgeving die zeer mooi is in deze tijd van het jaar .Met de fiets naar nordhorn geweest .Zeer goede ijssalon naast de deur vooral Coupe de Groot is een aanrader .Zeer gezellige mensen waar je een goede babbel mee kon maken .We waren hier al eerder in december 2017 en toen gelijk geboekt voor Mei 2018 .Hier kom je volledig tot rust .Oh ja we hebben al geboekt voor 2019.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Fam. Den Besten Zoetermeer20-07-2017

Netjes en van alle gemakken voorzien !

Het huisje is van alle gemakken voorzien en geschikt voor 2 personen. Het was prachtig weer en wij hebben heel erg genoten van de omgeving. Het huisje is gelegen in een heel rustige en landelijke omgeving met allerlei dieren, zoals koeien en pony's er omheen, maar ook veel reigers en ooievaars in de pas gemaaide graslanden. Ook stak er net voor onze fiets een eekhoorntje over op de weg. Kortom: Puur genieten als je van rust en ruimte houdt. Ook zijn de mensen hier heel vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Marijke de Vuyst02-04-2017

Het was zalig!

Het is een gezellig en mooi vakantiehuis waar we het echt naar onze zin hadden. Vriendelijke mensen. De omgeving is zeer landelijk met mooie wegen. Ootmarssum is een aanrader en ook het landgoed Singraven. Steinfurt is een gezellig stadje in Duitsland met mooie burcht in prachtige omgeving. Misschien buiten een asbakje plaatsen voor peronen die graag eens roken. Wie weet komen we nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10talsma17-10-2016

Schitterend appartement, erg mooie omgeving

We hebben een lang weekend genoten van een uitstekend verzorgd appartement, zeer vriendelijk ontvangen, uitleg over het appartement, vrijheid blijheid is troef !! We komen zeker weer eens terug !

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Gitte25-09-2016

Super!

Geweldige vakantiewoning van alle gemakken voorzien! Heerlijk rustig! Goede plek om vanuit hier mooie uitstapjes te maken per fiets, voet of auto. Leuke plekken zijn: Tierpark Nordhord. Bad Bentheim kasteel en thermaalbaden, Ootmarsum, met paard en wagen door natuurgebied Springendal te Hezingen. Natuurlijk de dieren niet te vergeten, die de familie Rekers heeft. Wij hadden nog het geluk, dat ze een nest met jonge puppies hadden. Gezellige en gastvrij familie, die graag een praatje met je willen maken. Niet twijfelen, maar gewoon dit huisje boeken!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Willemieke05-08-2016

Heerlijk genoten in Tilligte!

Alle voorzieningen zijn aanwezig (vaatwasser, wasmachine, droger)! Je zit lekker vrij! Altijd wel een plekje met zon, op elk moment van de dag. Je kunt heerlijk fietsen en/of wandelen in de omgeving! Er zijn genoeg bezienswaardigheden/musea.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Vakantiehuis Rekers info