Vakantiehuis Rekers

VakantiehuisWeer vandaag20°17°
Vakantiehuis Rekers
8,9

18 reviews over Vakantiehuis Rekers in het Nederlands

zeer fantastisch waar je blijft terugkomen

Ina de Vogel
14-7-2018

zeer gezellig vakantiehuis voor 2 personen ,was van alle gemakken voorzien .We hebben heel veel mooie fietstochten gemaakt in de omgeving die zeer mooi is in deze tijd van het jaar .Met de fiets naar nordhorn geweest .Zeer goede ijssalon naast de deur vooral Coupe de Groot is een aanrader .Zeer gezellige mensen waar je een goede babbel mee kon maken .We waren hier al eerder in december 2017 en toen gelijk geboekt voor Mei 2018 .Hier kom je volledig tot rust .Oh ja we hebben al geboekt voor 2019.

Netjes en van alle gemakken voorzien !

Fam. Den Besten Zoetermeer
20-7-2017

Het huisje is van alle gemakken voorzien en geschikt voor 2 personen.

Het was prachtig weer en wij hebben heel erg genoten van de omgeving.

Het huisje is gelegen in een heel rustige en landelijke omgeving met allerlei dieren, zoals koeien en pony's er omheen, maar ook veel reigers en ooievaars in de pas gemaaide graslanden. Ook stak er net voor onze fiets een eekhoorntje over op de weg.

Kortom: Puur genieten als je van rust en ruimte houdt.

Ook zijn de mensen hier heel vriendelijk en gastvrij.

Het was zalig!

Marijke de Vuyst
2-4-2017

Het is een gezellig en mooi vakantiehuis waar we het echt naar onze zin hadden. Vriendelijke mensen. De omgeving is zeer landelijk met mooie wegen.

Ootmarssum is een aanrader en ook het landgoed Singraven. Steinfurt is een gezellig stadje in Duitsland met mooie burcht in prachtige omgeving.

Misschien buiten een asbakje plaatsen voor peronen die graag eens roken.

Wie weet komen we nog eens terug.

Schitterend appartement, erg mooie omgeving

talsma
17-10-2016

We hebben een lang weekend genoten van een uitstekend verzorgd appartement, zeer vriendelijk ontvangen, uitleg over het appartement, vrijheid blijheid is troef !! We komen zeker weer eens terug !

Super!

Gitte
25-9-2016

Geweldige vakantiewoning van alle gemakken voorzien! Heerlijk rustig! Goede plek om vanuit hier mooie uitstapjes te maken per fiets, voet of auto. Leuke plekken zijn: Tierpark Nordhord. Bad Bentheim kasteel en thermaalbaden, Ootmarsum, met paard en wagen door natuurgebied Springendal te Hezingen.

Natuurlijk de dieren niet te vergeten, die de familie Rekers heeft. Wij hadden nog het geluk, dat ze een nest met jonge puppies hadden.

Gezellige en gastvrij familie, die graag een praatje met je willen maken.

Niet twijfelen, maar gewoon dit huisje boeken!

Heerlijk genoten in Tilligte!

Willemieke
5-8-2016

Alle voorzieningen zijn aanwezig (vaatwasser, wasmachine, droger)!

Je zit lekker vrij! Altijd wel een plekje met zon, op elk moment van de dag.

Je kunt heerlijk fietsen en/of wandelen in de omgeving!

Er zijn genoeg bezienswaardigheden/musea.

Comfortabele woning in een fantastische omgeving

Stef & Agnes
11-7-2016

Vakantiewoning is comfortabel en van alle gemakken voorzien (o.a. vaatwasser, grote kledingkast, WIFI, grote douche met opbergmogelijkheden etc etc), ziet er nog als nieuw uit. Ligging is ideaal voor uitstapjes met de fiets. Ontzettend veel mogelijkheden met de fietsknooppunten. Ootmarsum voor de boodschappen etc lekker dichtbij. Kortom: een aanrader!!

Als je zin hebt om gewoon op een boerenerf een heerlijke tijd door te brengen en de prachtige omgeving per fiets of wandelend tussen de beekjes te ontdekken dan ben je bij vakantiehuis Rekers aan het juiste adres.

Het huis is comfortabel, licht en heeft een groot terras waar het altijd kwettert van de vogels die in grote getale rondvliegen, nestelen, foerageren en grappige toeren uithalen. Voor de fietsen is zelfs een schuurtje aanwezig en ook binnen is er genoeg ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Het dorpsgezicht van Tilligte is prachtig. Boodschappen doe je in Denekamp of Ootmarsum, maar verse groente is te halen bij het infoschöpke tegenover de kerk, vers uit de moestuin.

Konijnen, reeën in het wild en pony's en schapen op de boerderij. Voor dierenliefhebbers zoals wij een waar paradijs. Wij komen zeker terug en het seizoen maakt daarbij niet uit. Twente zal altijd mooi en uitnodigend zijn.

Prima accommodatie en mooie omgeving om te fietsen

Wim Veerbeek
29-5-2016

We waren zeer tevreden over de accommodatie en de verhuurders.

Prima

Wim Veerbeek
11-10-2015

Vakantiehuis Rekers is een mooie en ruime vakantiewoning/gedeelte van een boerderij voor 2 personen. Goed ingericht'Petra en Bennie Rekers zijn goede en gemoedelijke gastgevers. Gezellige mensen waar je gemoedelijk een praatje mee kunt maken. Vanuit de vakantiewoning kun je na 500 m al op het fietsennetwerk/knooppuntenroute terecht komen en door de mooie omgeving fietsen. Ootmarssum is een mooie toeristenplaats op 4 km afstand. We zijn zeer tevreden over alles.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rekers in Tilligte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rekers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.