Camping 't Kappie

34 reviews over Camping 't Kappie in het Nederlands

heerlijk rustig

Alida Mulder
26-9-2017

Vriendelijk en deskundig personeel.

Genoeg (echte) schaduwplekken. Gelegen in prachtige natuur. De weerribben in de buurt.Geen afgebakende plekken (vonden wij een pluspunt).

Hoogseizoen is bij hun eigenlijk laagseizoen, dus genoeg plek in hoogseizoen, ideaal!

Prettig en zeer schoon sanitair. Weliswaar 1 grote unit aan het begin vd camping, maar de camping is niet zo groot dus dat was te doen. En bij hoge nood gewoon op de fiets naar de wc.

Geen zwembad op de camping (wel in de buurt), wel een peuterbad. Niet veel speelatributen, maar dat willen wij juist. Rustiger dus, zonder een seniorencamping te zijn.

Geen honden op de camping, heel fijn.

Het sanitairhebouw is prachtig, ruim, bijzonder schoon, heerlijk warm water wat je zelf kunt regelen. Nergens nog nooit zo gezien, de camping is ook ruim en schoon, grote plaatsen, altijd een plaatsje in de zon of uit de zon.

Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen.

Negatieve punten: geen

Rust, ruimte, alle comfort.

T Rodenhuis
31-7-2017

Mooie camping, vriendelijke beheerders, super sanitair, gratis wifi, en veel natuurschoon.

Prima camping.

C. Hiemstra
13-6-2017

Prima camping, gunstige ligging. Vriendelijk ontvangst. Onderhoud en sanitair geweldig.

Gewoon een prachtige camping

Ab Borkent
1-6-2017

Het is een in de natuur gelegen camping tegen bosrand. Er is en prachtig sanitairgebouw met prima douches aanwezig. De kampeer plekken zijn groot en allemaal zeer netjes, voorzien van stroom, afvoer en centraal antenne systeem.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Omgeving is heel erg mooi, 8 km van Giethoorn en de Weerribben. Heerlijk fietsgebied dus.

Grote winkels op 1,5 tot 2 KM afstand, restaurants idem.

Niet direct een camping voor gezinnen met pubers, tenzij deze pubers van fietsen houden.

Goed verzorgde camping

Barry Hoogeveen
29-9-2016

Rustige camping in bosrijk gebied waar het, ondanks de regels, goed vertoeven is. Mooi modern sanitair dat goed schoongehouden wordt. Vriendelijke eigenaresse.

Mooie omgeving om te wandelen, fietsen of te winkelen. Veel bezienswaardigheden (bijvoorbeeld: Giethoorn, De Weerribben).

Ben je een liefhebber van Geocaching en hou je ook van je rust dan is deze camping een aanrader.

Mooie camping in veelzijdige omgeving

Mans Bon
24-7-2016

Ruime plekken, rustige camping.

Sanitair prachtig en superschoon, prima douches, maar uit de wastafels komt wel een heel mager straaltje water.

Wifi is gratis, maar vaak onvoldoende sterk.

Dichtstst bijzijnde levensmiddelen winkel is 4 km weg.

Veel toeristische informatie, maar info over huisarts, apotheek, etc. ontbreekt.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad en zullen de camping zeker aanraden

Geweldige kleinschalige camping met unieke ligging

Henk Groeneveld
9-7-2016

De camping ligt mooi tegen een glooiend landschap. Vestingstad Steenwijk is 4 km fietsen. Er zijn ruime plaatsen en een uitstekend en zeer schoon toiletgebouw. Geen lawaai, maar veel natuur en ruimte. De camping is verder erg rustig zodat je van de vogels kunt genieten. Wij spraken mensen die 5 jaar geleden tegen ons vertelden dat zij elk jaar naar een andere camping gaan, maar ondertussen komen zij hier nog steeds elk seizoen, dat zegt genoeg. De ligging is uitstekend met mooie wandelroutes vanaf de camping en fietsroutes naar Zuidwest Drente, Giethoorn en Nationaal Park Weerribben Wieden.

Fantastische camping. Super sanitair. Rust

a. van montfort
5-7-2016

De gehele ligging was fantastisch. Zo.n super sanitair hadden we nog nooit meegemaakt. De ligging was mooi en rustig.

De camping is geschikt voor mensen zonder kinderen of met kleine kinderen tot een jaar of 7.Verder vonden we alles goed en zijn er geen negatieve punten te melden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Kappie in Steenwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Kappie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.