Vakantiepark Residence De Eese

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten7,6

13 tips over Vakantiepark Residence De Eese

Florence Lont, 17-5-2015
Varen met een kano of fluisterboot op de weerribben
Korrie, 5-12-2014
In de keuken van het huisje misten we een kast voor al onze proviand. Op zaterdag hebben we een GPS tocht schatzoeken gedaan in Giethoorn, met fluisterbootjes, erg leuk maar het was koud ! Ook hebben we het couponboekje gekocht voor verdere aktiviteiten, zoals met een jeep de hei op en bowlen. Voor een grote groep erg de moeite waard.
C&T, 11-8-2014
De Valkenhorst ligt aan de buitenrand van het park, langs het looppad zou verlichting wenselijk zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence De Eese voor je op een rij gezet:

Folkert Jan Semplonius, 4-6-2014
Echte aanraden voor groepen. Ideaal die aparte slaap vertrekken.
Verschoor, 31-5-2014
Schitterende omgeving met De Wieden, De Weerribben en Hunnebedden op fietsafstand.
Lin, 16-1-2014
Het centrum van Steenwijk ( voor eventuele boodschappen) ligt vlakbij, een boswandeling is super om te doen en vooral het voeren van de dieren op de accommodatie was geweldig geregeld!!

T. van de Tuin, 14-7-2013
Er`worden gen fietsen verhuurd maar bij NS station Steenwijk hebben ze beste fietsen met een weekkorting
Neline van Grieken, 20-5-2013

Oranjestad (ongeveer op een half uur rijden) is voor kinderen vanaf ongeveer drie tot ongeveer twaalf jaar erg leuk!

De Orchideeënhoeve in Luttelgeest (ongeveer op een half uur rijden) is voor iedereen die van bloemen en planten houdt een aanrader en voor kinderen is er ook genoeg te doen (speurtocht door de tuin, speeltuin en een lorreverblijf).

Bij slecht weer is bad hesselingen in Meppel een prima alternatief om te zwemmen met kinderen.

Nicolle, 28-1-2013
Familieweekend? Dit park heeft unieke en niet hele dure groepsaccommodaties. Wandel dan ook door het bos, dit is werkelijk prachtig.
Arno en Sharyn, 20-7-2012
Indien je niet goed weet wat je moet doen op een dag, loop de receptie binnen en je krijgt de geweldigste tips over wat een aanrader is in de omgeving!