Vakantiepark Residence De Eese *****

8,9

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence De Eese voor je op een rij gezet:

95 reviews over Vakantiepark Residence De Eese in het Nederlands

Een echte aanrader

Simon, 17-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij stonden op de camping waar wij zeker weer gaan boeken. Fantastisch personeel die altijd voor je klaar staat. Ook voor onze kinderen is het prachtig, die vermaken zich op en top! Je bent echt op vakantie.

Super!

Verdouw, 12-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij verbleven in het boswachtershuis. Dit was een leuke en ruime accomodatie. De eigenaren waren vriendelijk en de service (extra dekens) was goed. Er is genoeg te doen in de buurt (zwemmen/escaperoom/varen in giethoorn). Ook de gratis poffertjes die er iedere dag waren was een lekkere toevoeging! Het eten in het restaurant was ook erg gezellig en lekker.

vrouwen weekend!

Roos, 25-9-2017
  • Onderkomen8

Via website geboekt, bij aankomst wisten ze nergens van dus moesten even zoeken. Op zich wel mooie camping uiterst vriendelijk personeel, heel flexibel ook. Qua uitchecken. Met de plek konden we een betere plek uitzoeken en mochten we ook wat langer staan met uitchecken dus dat was fijn. Camper staat toch veiliger op de camping als er buiten. Wat wel tegenviel was het toilet met zeven vrouwen en 1 pas :( en geen douches die moeten eerst worden opgeladen op 1 pas heel vreemd. Gooi dat gewoon open en maak de camping een paar euro duurder probleem opgelost en niemand heeft irritaties. Het restaurant dat was echt een tegenvaller buffet was ronduit vies en uitgedroogd, moet wel zeggen dat het personeel ee goed mee omgaat. Ze bood ala cart aan maar dat duurde heel lang. Of het eten echt beter was Hmm hamburger niet lekker pannekoek verbrand en rauw van binnen 1 cm dik en rest van de gerechten was te doen. Jammer hoor, want dit zou echt een heel mooie camping kunnen zijn.

Nooit meer!!!

Nodig toe aan verbetering, 5-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Wij hadden voor een week de boswachters woning. Bij aankomst bleek de schoonmaak zeer te wensen over, lag allemaal zand in de woning en overal spinnenwebben. In het beddengoed zaten rare vieze vlekken. En later bleek er een muis in de woning te zitten. Voor het bedrag wat ik betaal voor een week verwacht ik er zeker meer van.

Jong gezin, 24-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben een ontzettend aangenaam verblijf gehad in chalet de Eekhoorn!

Wat een mooi plekje is dit zeg .

Alles zit er in en het chalet is voorzien van alle luxe.

Heerlijke bedden ,prima badkamer en ook de keuken is perfect,ook de kinderen kunnen lekker buiten spelen zonder toezicht omdat er een hek omheen staat .De plek is ook prachtig mooie en rustige omgeving . Perfect als je even tot rust wilt komen.

Wij komen graag nog een keer terug naar chalet de Eekhoorn.

Bedankt voor de gastvrijheid!

Groot maar heel mooi en netjes

Chris, 25-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldig ontvangs en prima personeel

grote schone geweldige toscaanse villa

de kootjes, 15-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Toscaanse villa is mooi , geweldige, goed uitgeruste keuken, genoeg spullen voor 22 man, zeer vriendelijke pesoneelsleden van nabij gelegen vakantie park, die overal bij wilden helpen. Vriendelijkheid ten top!!!

Ongelooflijk lekker gegeten!

Irene Koningh, 4-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Zojuist gegeten bij restaurant Maxima op de camping! Super!!!! Het tapasmenu was puur, uitzonderlijk smaakvol, eerlijk, zonder meer de top op haar gebied!!! De kokkin weet wat koken is!!! De bediening is uiterst vriendelijk!!! Tjonge, jonge, wat een aanrader, onbeperkt tapas eten voor slechts € 19,75 per persoon. Geheel op eigen wijze door de kok samengesteld, veel streekgebonden producten!!! Bedankt voor deze smaaksensatie!!! 💋 Irene en Titia

1 woord geweldig

Anoniem, 4-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heerlijke omgeving, fijne huisjes en niet duur. Kinderen hebben zich er heerlijk kunnen vermaken. Ook het restaurant was geweldig, goed eten!!!

Bediening was super, behalve 1 medewerkster die wil je daar echt niet aan je tafel hebben!!!

Op dat ene puntje na een heerlijke tijd gehad.

supergoede service

kees van rijsbergen, 14-4-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

1. echt goed was de service nadat we wat mankementen gemeld hadden.

2. ik kan niets negatiefs bedenken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence De Eese in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence De Eese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence De Eese scoort een 8.93 uit 10 op basis van 95 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: