Vakantiepark Residence De Eese

8.1Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 8.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Residence De Eese voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

118 reviews over Vakantiepark Residence De Eese

• 7René Kouters22-09-2020

Het park ligt in een heel mooi gebied, het park zelf was ook oké. 1 nadeel er is geen winkeltje

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2020

• 4dhr en mw.21-09-2020

referentie

Park is ruim opgezet, verschillende velden met caravans, daarnaast ruim aangelegd chalet park. Leuke speelmogelijkheden voor kleinere kinderen. Dierenweide is mooi gemaakt. Restaurant ziet er mooi uit.
    Algemene sanitaire voorzieningen vonden wij niet schoon, het gebouw had ook een rare geur. Klantvriendelijkheid lijkt men hoog in vaandel te hebben, totdat er een kritische vraag/verbeterpunt wordt gesteld. Prijslijsten vergeleken van 2020-2021 en zij hebben een forse prijsstijging met dezelfde faciliteiten.

• 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Ton van Zanten12-09-2020

Fantastischs komen zeker nog terug.

Prachtige omgeving, veel wandel/fietspaden. Veel natuur en een mooi en goed onderhouden park. Veel te doen voor de kinderen.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 9Dick van Norel29-08-2020

Prima chalet, compleet ingericht, rustige plek.

Zeer vriendelijke ontvangst! Goede uitleg. Keurig chalet gelegen op rustige plek aan de rand van het park. Fijn dat de auto bij chalet mocht staan. Overdekte plek voor de fietsen met aansluiting om e-bike op te laden. Eten in restaurant was uitstekend tegen een acceptabele prijs. Vriendelijke bediening. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Huurprijs van chalet was gunstig. Kortom; wij hebben een fijne vakantie week gehad en hebben erg genoten. Zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Esther02-08-2020

Geweldig!

Gezellige camping / vakantiepark. Alles is netjes en goed verzorgt. De chalets zijn ruim en heel schoon. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en met de animatie. Wij hebben genoten en gaan zeker nog een keer naar deze camping.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Hilde24-07-2020

Grote teleurstelling

Wat viel ons dit tegen. Het moet een 5 sterren camping zijn maar wij beoordelen de camping op max. 3 sterren. Wij stonden op het veldje met privé sanitair. De plekken waren klein en het veldje bestond voornamelijk uit vaste gasten, die luid met elkaar over het veld communiceren, de hele dag voor de caravan roken en veel visite ontvangen, waarbij niemand rekening hield met de corona-regels. Er was een hond die de hele dag in een ren werd gehouden en ook in deze ren plaste. Het sanitair zag er prachtig uit maar de waterdruk viel vaak weg waardoor lange haren wassen een uitdaging was. Ook stond het sanitair niet op je eigen plek maar centraal op het veldje, met iedereen voor de caravan in een cirkeltje eromheen. Weg privacy. Het sanitair was ook niet schoon bij aankomst. Het zwembad is erg klein. De speeltuintjes zijn verouderd. Het veld zelf is ook slecht onderhouden, met veel zand en brandnetels. Broodjes pas vanaf 9u. Jammer hoor!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Joris13-06-2020

Super locatie op camping cq vakantiepark

Super mooie omgeving. Het is een camping met huisjes. Veel huisjes zeer verschillend, de nieuwe huisjes echt heel mooi, de oude heel dicht op elkaar. Toen wij er waren was het heel rustig, als het drukker is kan je al je buren etc horen. Als je het weet geen probleem, niet wat wij verwachten bij een Residence. Dan hoop je op een chalet met mooi uitzicht,op niet op de buren... De landelijke omgeving is zeer geschikt voor wandel en fietstochten. Ook een boot huren vlakbij is overal mogelijk. Door de corona het zwembad alleen open voor de kinderen, terecht, het restaurant beperkt open, geen gebruik hier van gemaakt dus ook geen waardeoordeel. Al met al een goede vakantie gehad, overdag weg en 's avonds gezellig in het mooi ingerichte huisje. Voor kinderen is er veel te doen, nu alleen minder door corona...

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Familieweekend10-03-2020

Familieweekend 2020

Het is een mooie lokatie met meerdere mooie accommodaties, erg vriendelijk personeel, park is nog een beetje in opknapfase maar ziet er keurig uit, zeer goede prijs/kwakiteitsverhouding, echt een aanrader

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    9Fam Bijl29-12-2019

Super weekend gehad.

Ons verblijf in de Valkenhorst is ons uitstekend bevallen. Hele gezellige accommodatie met een sfeer volle open haard en de kinderen genoten van de bedstee. Er stond zelfs een echte kerstboom klaar. Kleinschalig, gezellig park met prima voorzieningen. Zeer bereidwillig, aardig personeel. Bas bedankt voor het heerlijke ontbijt, top.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Ilona13-11-2019

Fantastisch weekend gehad met 27 personen in Kaste

Fantastisch weekend gehad met 27 personen in Kasteel de Eese. In het restaurant is de mogelijkheid om te brunchen, wij hebben gevraagd of de brunch ook als buffet kan worden bezorgd. Dit was geen enkel probleem.

Gereisd met vrienden in november 2019

Vakantiepark Residence De Eese info