Vakantiepark Residence De Eese

Vakantiepark Residence De Eese
7,8

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Residence De Eese voor je op een rij gezet:

100 reviews over Vakantiepark Residence De Eese in het Nederlands

Stefan,
17-1-2019
  • Onderkomen9

Wij waren met 18 personen in het Beach house. Alles was in topconditie en een mooie ligging aan de vijver, voor de kinderen zat er een stevig hek langs de vijver👍🏻

Met de groep hebben wij heerlijk gegeten, er was op dat moment een heerlijk streekbuffet. Absoluut een aanrader en al het personeel is vriendelijk en denkt met je mee.

Wij komen zeker weer!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Angela Vuijk,
10-1-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij waren hier tijdens Sinterklaas. Wat was het geweldig. Sinterklaas en zijn pieten, en voor alle kindjes een cadeautje. Heerlijk gezongen voor de Sint. Geslaagde dag. Top.

Gereisd met vrienden in december 2018

Fantastisch en uniek

Hendrikus,
4-11-2018
  • Activiteiten9

Een echt familiepark, waarin laagdrempelig een hoge service wordt geboden, gratis poffertjes voor iedereen en een mooie groepsaccommodatie die een eigen stijl heeft, dus hier geen vinex gevoel maar alles een eigen stijl met prima bedden en sanitair. Animatie was erg leuk, weer iets te warm. Restaurant met streekproducten is aanrader, goed en niet duur.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Direct boeken

Pracht omgeving, moet je ervaren!

Joop,
14-7-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Mooie accommodaties , veel gevraagd , dus vroeg boeken!

Gereisd met partner in juli 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Evita,
12-7-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Veel vaste gasten op het park, waardoor de gezelligheid mist en het soms erg stil is.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk

R.G,
5-7-2018
  • Activiteiten8

Mooie familie camping mooie toiletruimtes vooral de regendouche behulpzaam en vriendelijk personeel zeker gaan wij weer kamperen

Gereisd met partner in juni 2018

Leuk voor een korte vakantie met kinderen

JJJ Jansen,
7-5-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Park is geschikt voor een korte vakantie en zeker voor jonge kinderen.

Wat ik afraad voor de lange termijn is om een chalet te kopen of huren i.v.m. blijvende hoge kosten en regelgeving.

Gereisd met partner in mei 2018

Super!

Verdouw,
12-2-2018
  • Activiteiten8

Wij verbleven in het boswachtershuis. Dit was een leuke en ruime accomodatie. De eigenaren waren vriendelijk en de service (extra dekens) was goed. Er is genoeg te doen in de buurt (zwemmen/escaperoom/varen in giethoorn). Ook de gratis poffertjes die er iedere dag waren was een lekkere toevoeging! Het eten in het restaurant was ook erg gezellig en lekker.

Gereisd met vrienden in februari 2018

vrouwen weekend!

Roos,
25-9-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Via website geboekt, bij aankomst wisten ze nergens van dus moesten even zoeken. Op zich wel mooie camping uiterst vriendelijk personeel, heel flexibel ook. Qua uitchecken. Met de plek konden we een betere plek uitzoeken en mochten we ook wat langer staan met uitchecken dus dat was fijn. Camper staat toch veiliger op de camping als er buiten. Wat wel tegenviel was het toilet met zeven vrouwen en 1 pas :( en geen douches die moeten eerst worden opgeladen op 1 pas heel vreemd. Gooi dat gewoon open en maak de camping een paar euro duurder probleem opgelost en niemand heeft irritaties. Het restaurant dat was echt een tegenvaller buffet was ronduit vies en uitgedroogd, moet wel zeggen dat het personeel ee goed mee omgaat. Ze bood ala cart aan maar dat duurde heel lang. Of het eten echt beter was Hmm hamburger niet lekker pannekoek verbrand en rauw van binnen 1 cm dik en rest van de gerechten was te doen. Jammer hoor, want dit zou echt een heel mooie camping kunnen zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer!!!

Nodig toe aan verbetering,
5-8-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4

Wij hadden voor een week de boswachters woning. Bij aankomst bleek de schoonmaak zeer te wensen over, lag allemaal zand in de woning en overal spinnenwebben. In het beddengoed zaten rare vieze vlekken. En later bleek er een muis in de woning te zitten. Voor het bedrag wat ik betaal voor een week verwacht ik er zeker meer van.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence De Eese in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence De Eese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.