Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

153 Reviews over Residence De Eese

• 8M.Bogman- Schmitz30-12-2022

Niet wat wij hadden verwacht van vuurwerkvrij.

Verblijf in Cottages bij de vijver. Super schoon,mooie ligging. Goede zetels en boxspring. Keuken voorzien van genoeg inventaris. Maar wij kwamen hier naartoe omdat het Park Vuurwerkvrij was. Dat is ook zo ,maar ze knallen de hele dag en avonden erop los buiten het Park. Hier schieten wij niks mee op want onze hond is doodsbang om naar buiten te gaan. Dus voor ons niet meer naar Residence de Eese.

• 9Berry16-12-2022

Fantastisch huisje op mooi park!

Uitje stond gepland in dec 2021, maar door corona en medewerking Residence De Eese kunnen verschuiven naar 2022. Hele vriendelijke mensen bij Residence die ons steeds netjes te woord hebben gestaan aan de telefoon of via de mail. Bij aankomst troffen we een keurig nette en goed onderhouden woning aan en van alle gemakken voorzien. Broodjesservice in restaurant was ook top. We hadden 4 fietsen gehuurd en werden keurig gebeld dat ze klaar stonden. Het was een heel gezellig weekend mede door de goede service van Residence de Eese. Zeker de moeite waard om ook eens te proberen!

• 10Onderkomen
  • 9Bart24-10-2022

Top locatie ik ga zeker terug.

Super weekend gehad, mooi ruim verblijf met alle comfort die je nodig hebt om te genieten. - geen overdenkt zwembad wat jammer is bij koud weer. maar voor de rest top locatie

• 9Onderkomen
  • 2Jos05-10-2022

Ronduit slecht !

Voor een familieweekend (30/09-02/10) met een groep van 18 personen (incl kinderen) de 'Toscaanse Villa' geboekt. Deze accomodatie zou eigenlijk zo niet meer verhuurd mogen worden, en zeker niet voor de prijs die hiervoor gerekend wordt. Bij aankomst al geen warm water, een aantal lampen defect, stopcontact los en ronduit smerig. Na melden hiervan werd e.e.a. , waar mogelijk, nog aangepakt, maar de smerigheid bleef. Deze 'villa' is gewoon niet meer van deze tijd. Een gebrek aan een goed werkend ventilatiesysteem. Het is kil, vochtig en muf (kleding rook bij thuiskomst nog muf). De verwarming op de slaap- en badkamers is niet goed te regelen en niet voldoende. Bij douchen staat de hele badkamer blank. Laden in de kasten los en kapot. Douche van 2e badkamer geeft geen water. Muizenkeutels in de slaapkamer en ga zo maar door! Ronduit slecht! Overigens is dit ook bij de parkreceptie gemeld.

• 1Onderkomen
  • 8Angelina Kramer08-09-2022

Prettig verblijf!

Het Chalet 155a was prima ! Zag er netjes uit en het voordeel was dat er een grote glazen serre aan vast zat, welke je helemaal kon openschuiven. Ook was er een overdekt stuk met een ruime tuintafel met 6 stoelen. Alles was aanwezig in het chalet. Voor herhaling vatbaar. Het park is prachtig, een leuk zwembad, dierenweide met alpaca's en voor de jeugd een chill honk. Vriendelijke mensen, zowel bij de receptie als in de snackbar. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 8Activiteiten
  • 10Cor Docter26-07-2022

Prima locatie.

Goede accomodatie, zeer vriendelijke service, uitstekend restaurant.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Magda02-07-2022

Leuk huisje met mooi uitzicht op bos

Het huisje is goed. Er ontbreekt niets, de banken (binnen en buiten) zitten lekker. De overkapping is prettig als het regent of niet zo warm is. Fijn dat je de auto naast het huisje kunt parkeren. De eigenaars hangen voer op voor de vogels zodat deze er veelvuldig zijn. Wij hebben dat ook gedaan en hadden mazzel dat een paar eekhoorns dit ook kunnen waarderen. Heel ontspannend om naar buiten te kijken naar de vogels en eekhoorns.

• 8Fam. Orgers30-04-2022

Zoals een vakantiehuis hoort te zijn!

Heel fijn huis, alles keurig netjes en schoon. Opgemaakte bedden, verwennerij van Rituals in de badkamer, alles erop en eraan in de keuken. Vriendelijk personeel, leuk aangelegd park. Geen enkel minpunt.

• 10Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Fam Niehuis18-10-2021

Mooi schoon park

Prima, mooie omgeving. Vriendelijk personeel en nette moderne accommodatie.

• 8Activiteiten
  • 8Chantal12-10-2021

Erg genoten!

Een week verbleven in vakantiehuisje 'De Eekhoorn'. Een heel gezellig en knus huisje met veel privacy. Alles was schoon en netjes. Vlak bij ons werd er echter een nieuw huisje gebouwd. Dit maakte ongelofelijk veel herrie. Naar receptie gegaan om te vragen of ze hier de hele week mee bezig zijn en aangegeven dat we toch wel veel last ervaren van de herrie. Receptie heeft dit heel goed opgepakt en meteen een ander en luxer verblijf aangeboden. Omdat het vakantiehuisje 'De Eekhoorn' zo goed beviel hebben we het aanbod afgeslagen. Receptie heeft er vervolgens voor gezorgd dat de bouwwerkzaamheden tijdens ons verblijf zijn stilgelegd. Erg onder de indruk van de goede service! Enig minpuntje van het park is de staat van de speeltuintjes. Deze hebben wat onderhoud nodig.

Vakantiepark Residence De Eese info

Camping-informatie