Hotel Huis ten Wolde

Hotel Huis ten Wolde
8,3

37 tips over Hotel Huis ten Wolde

saartje, 2-5-2016
De omgeving is mooi. Zeker Blokzijl. Daar hebben we dan ook gegeten. Was een echte aanrader. Kaatje aan de Sluis.
Carla, 24-4-2016
Graag bij het inchecken beter opletten en niet dat wij het uitchecken worden geconfronteerd met het nog te betalen van de hotelovernachting terwijl ik bij aankomst een voucher heb ingeleverd ( geboekt via Groupon) en die was nergens te vinden. Jammer want de service en ontvangst was heel prettig en goed.
B.H. Batenburg, 21-2-2016
Wij hebben dan maar èèn kamer gebruikt, maar volgens mij zijn ze allemaal aan te bevelen. Je kan dan kiezen voor een standaard kamer, wij hadden dan een iets grotere gekozen maar Ideaal. En je kan er zeker mooie fietstochten maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Huis ten Wolde voor je op een rij gezet:

Alberta, 25-1-2016
Vlakbij Giethoorn, wat een bezoek zeker waard is, inclusief het Edelsteen Museum "De Oude Aarde".
Fam. Handgraaf, 17-1-2016
Ook in de wintermaanden mooie locatie
Linda, 26-7-2015
Je kunt in de omgeving paardrijden. Dit staat niet op de site, maar er liggen informatiefolders in het hotel. De omgeving is daar zeer geschikt voor, dus dit zou ik zeker aanbevelen.

J.Schipper, 25-5-2015

fietsen meenemen of huren .

wandelen in het mooie bos .

Lai Mens, 24-5-2015
Giethoorn bezoeken, ook zeer de moeite waard.
Coos, 19-5-2015

Steenwijk gezellig stadje

Giethoorn dichtbij

ESDB0512, 11-4-2015
Wellness bijboeken is een tip je kan het ook mooi combineren bij het zwembad !

We hebben een aantal aanbieders voor Huis ten Wolde voor je op een rij gezet: