Hotel Huis ten Wolde

Hotel Huis ten Wolde
8,3

334 reviews over Hotel Huis ten Wolde in het Nederlands

Schoon, oudbollig, sfeerloos, slecht management!

Mw. Brauw
16-7-2018

Het hotel heeft een rustige ligging en ziet er op het eerste oog netjes uit. Op hygiene niets aan te melden. Echter de prijs/kwaliteit verhouding laat sterk te wensen over.

Het hotel / wellness/ restaurant probeert een chique voorkomen te laten lijken, echter is het sterk verouderd. En is gebruik gemaakt van goedkoopste materialen, sfeerloos, witte vierkante badkamertegel, kale muren, wel een fijn bed. Niet alleen op de kamers, maar ook een ontbijt in een vierkante sfeerloze zwart-wit ruimte met uitzicht op een met klimop begroeide hoge betonnen wand. Aldi-achtige aangelengde pak-jus d'orange, kantinestoelen en tafels, simpele witte vitrage, 2 verschillende vazen met een fluffig plantje. En dat terwijl er boven mooie mogelijkheden zijn om zowel buiten als in het restaurant in het daglicht te ontbijten. Personeel is vriendelijk, maar heeft geen bevoegdheden, wordt in diepe gegooid en in de steek gelaten door het management.

Onbeschoft en niet klantgericht.

Geert
16-7-2018

we hadden 2 nachten geboekt in een luxe suite en moesten na 1 nacht het hotel verlaten ivm een dubbele boeking!! Graag hadden we dit met het management besproken maar er was het gehele weekend, buiten de receptioniste, niemand aanwezig. Zij beloofde mondeling tegemoet te komen voor deze schandalige actie maar durfde dit niet schriftelijk te bevestigen. Het hotel heeft hier verder niks meer ondernomen om het alsnog op te lossen, zelfs geen excuses.

Het hotel zelf was verder schoon en netjes, maar sterk verouderd. De 'luxe suite' is niet meer dan een grote ruimte waarin gebruik is gemaakt van de goedkoopste materialen en inventaris en is in onze ogen niet in verhouding met de gevraagde prijzen.

Aanrader

Hochstenbach
25-4-2018

Hotel os mooi gelegen. Heeft een wisselende expositie kunst die het bekijken waard is.

Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij konden geen gebruik maken van het diner omdat de keuken gesloten was en werden doorverwezen naar een restaurant in Steenwijk. Daar heerlijk gegeten. Omdat de keuken gesloten was kregen we een upgrade. Mooie en schone kamer met grote badkamer. Wellness zeer groot maar geen gebruik van gemaakt. Kortom een aanrader.

Voor herhaling vatbaar

Marcel en Jeanne Mermans - Claessen
7-3-2018

Het is er rustig en goed om te verblijven , de standaard kamers zijn klein maar verzorgd .Het kanaal aanbod van de T V. is zeer beperkt.

Het eten was zeer goed wel lang wachten s avonds

Het was zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Niet reserveren, duurkoop

Evelien
17-2-2018

Arrangement touroperator; De bootreis was niet ter beschikking, het ritual pakket moesten we bij de receptie om vragen, 5 gerechten vd menu kaart waren niet aanwezig. Wat er wel was , was mega klein maar wel met een culinaire air opgediend. Terwijl er niet eens een tafellaken ligt. Hotel is 20 minuten van Giethoorn af met de auto. Mijn bevindingen van het geheel. Het hotel probeert een sjieke relaxte uitstraling te etaleren met een duur prijskaartje aan alle menu’s en drankjes, maar alles kwam amateuristisch en goedkoop over. Veel betaald en weinig ervoor teruggekregen.

fantastisch

An Westerhof
17-2-2018

was een mooi en verzorgd hotel.Ligt op een fantastische plaats.Goed ontbijt en een geweldig diner.

Geen excuses voor slecht eten, schandalig.

gebruikmakend van een wellness en culinair arrangement waren we 2 weken geleden in dit hotel.

Het hotel op zich is uitstekend

Het wellness met beauty behandeling was zeer goed,

Wat wel erg tegenviel was de kwaliteit van het eten, mijn vrouw had het vegatarisch menu en ik had het hoofdgerecht met de vissoort skrei, wat op zich niet echt goed was, de skrei was gortdroog en de weinige spruitjes en worteltjes waren hals over kop vroegtijdig de pan uitgevlucht.

Mijn beklag gedaan, het commentaar was dat de kok dan wellicht de boel alleen had verwarmd.

Ook bij het aftekenen van de bon na het diner, een opmerking, ja dat is jammer dat het niet gesmaakt heeft.

Welnu, het resultaat van dit gerecht was twee uur later er alles uitgooien, ja, kotsend boven de toiletpot.

Bij het uitchecken weer aangegeven dat de bediening zeer slecht met kritiek om gaat, geen enkel excuus, en helemaal niet vh management

Prima hotel

RB
20-1-2018

Als je aan komt rijden ligt het hotelgebouw wat verlaten. Eenmaal binnen een goede ontvangst. Fijne wellness en goed restaurant

Super verzorgde wellnessdag!

Els
24-12-2017

Pluspunten:

- kleinschalige moderne beautyfarm met veel privacy.

- wij hadden een eigen sauna tot onze beschikking

- duidelijke uitleg over het arrangement en de mogelijkheden.

- deskundig en service gericht personeel.

- alle tijd en aandacht voor de klant

- een oase van rust

- geen WiFi (ook wel eens fijn)

- we voelden ons al geboren. Hadden de relax dag Maria Galland geboekt. Een zeer compleet arrangement met o.a. een uitgebreide gezichtsbehandeling, lichaampeeling, lichaamspakking, lichaamsmassage, voetverzorging, handverzorging, hoofd-en oormassage, gebruik privé sauna, zwembad en lunch.

Kan geen minpunten bedenken.

We hebben niet overnacht en kunnen niet oordelen over de kamers. De avondmaaltijd in het restaurant was prima.

Hoop te verbeteren

Graafie
29-10-2017

Kamers er gedateerd, gat in de vloer waar vroeger de kabels uit de vloer kwamen. S'nachts pootje van mijn bed afgebroken. Bed zelf versleten aan de zijkanten. Douchestang hangt los.

S'avonds met zijn zessen een 3 gangen menu besteld. 1e gang, 2 van de 6 met graten. Werd ter kennis aangenomen. 2e gang smaakte goed, maar te weinig en had warmer gemogen. Toetje perfecf.

Daarna een kaasplankje besteld om de trek te stillen. Menu was te weinig.

Wachten duurt lang. Maar dik 45 minuten voor 5 kaasplankjes. Koffie gaat sneller maar komt al lauw op tafel.

Zwembad is niets op aan te merken

Misschien een leuning om het bubbelbad in te komen. Maar das een tip en geen kritiek.

Ontbijt, een 2e koffie apparaat zou welkom zijn. Een grotere of meerdere jus de orange karaffen ook. Verder was het goed en voldoende.

Oh ja, er werd veel aandacht besteed aan de wintertijd. Let op !!!

Moeten ze zelf ook op letten, konden nu om 10:10 de kamers niet meer op.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huis ten Wolde in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huis ten Wolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Huis ten Wolde scoort een 8.32 uit 10 op basis van 334 reviews.