Vakantiehuis De Eikenhorst

13 reviews over Vakantiehuis De Eikenhorst

• 2019
      10wies van der vreede13-10-2019

SUPER

Eeven in de auto voor boodschappen in Steenwijk, volop winkels. Fraaie omgeving . Mooie, rustige ligging. Goed degelijk uitgerust huis, vooral de keuken. De Kota is een toegevoegde waarde. De speeltoestellen in de tuin zijn geweldig als er wat jongere kids bij het gezelschap zijn. Heerlijke bedden. SCHOON! Lieve gastvrouw, aardige eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Anja Mesman12-09-2019

TOPlocatie, komen hier zeker snel terug! Aanrader!

Top locatie, leuk voor jong en oud! Heerlijk tot rust gekomen. Gigantisch veel ruimte, meerdere mooi afgewerkte badkamers en toiletten. De bedden kunnen gemakkelijk verschoven worden, dus een of tweepersoons, het is beide mogelijk. Handig dat er bij sommige kamers een eigen wastafel zit!

Ook aan de kleintjes is gedacht: supergroot springkussen (toegegeven, die vinden we zelf ook erg leuk), speeltoestel met schommels en glijbaan en ook zo'n grote schommel waar meerdere tegelijk op kunnen. Veel ruimte zowel binnen als buiten, mogelijk een kleine boswandeling te maken. Mooie vijver er net naast. En wij bleken de primeur te hebben wat betreft de spiksplinternieuwe Finse Kota, dat is een barbecuehut, maar ook leuk voor een gezellig kampvuur.

Zeker een aanrader 👌 👌 Familie Breedijk, bedankt! En tot de volgende keer 🙋

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Lilyan Maas19-07-2019

Geweldig met 4 generaties genoten van deze prachti

We zijn vandaag teruggekomen uit De Eikenhorst in De Bult. Wat een geweldige familieweek hebben we hier gehad. Het huis was schoon. Alles was aanwezig. Mijn vader die rolstoelgebonden is kon zich er prima redden en we hebben genoten van de prachtige tuin waar de kinderen zich uit konden leven op het grote springkussen en in het bijbehorende bos

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
      10M. de Koning10-06-2018

Heerlijk weekendje weg!

Dit was de tweede keer dat ik met vrienden een heerlijk weekendje weg ben geweest in dit mooie, ruime huis. Het is van alle gemakken voorzien, heerlijk rustig gelegen en de gezellige haard geeft een huiselijke sfeer! Ik zou het absoluut aanraden en kom graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Rianne17-05-2018

Heerlijk huis waar je je thuis kan voelen

Een vriendenweekend in dit huis is echt een aanrader! Iedereen had lekkers mee, er was genoeg ruimte om alles uit te stallen en ook nog te sjoelen met de bakken die er staan! Een heus sjoeltoernooi ontstond ;) Savonds heerlijk bij de openhaard gezeten en tot in de late uurtjes bij gekletst met iedereen. Verder was alles aanwezig, stofzuiger, trekkers in de douche en vuilniszakken! al miste ik wel een extra snijplank of twee en wat grotere messen (omdat we met zovelen in de keuken bezig waren). Ook zouden grotere bekers voor koffie en thee fijn zijn!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Eef15-05-2018

Fantastisch!

Wat een superlocatie..net terug van heerlijk wknd, alles tot in de puntjes verzorgd, goede gastvrouw en fijn contact met verhuurder, het flinke huis met serre geeft je een absoluut vakantiegevoel, een aanrader voor een ieder die met een groep er eens lekker tussenuit wil, wij komen zeker terug! Dikke pluim!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9dn23-08-2017

Voor mensen met een beperking een mooie plek

Gezellige sfeervolle accommodatie voor rolstoelgebruikers. Perfecte ligging met mooie tuin

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9D.Nijhof25-02-2017

Geweldige mooi huis in de bossen

Mooi huis voor groepen met rolstoel gebruikers.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9mensen voor mensen20-08-2014

voorzieningen voor minder valide jongeren aanwezig

Namens gasten en begeleiding van de Horizonvakantie (ver. mensen voor mensen) heel erg bedankt voor de fijne tijd in de Eikenhorst. Compleet met alle benodigde voorzieningen voor minder valide jongeren, maakt onze vakantie een stuk onbezorgder. Bovendien krijg je de rust en de ruimte er zo maar bij! graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9dieuwke reehoorn27-06-2013

Fantastische locatie voor ons familieweekend

Al voor de 17e keer komen wij hier in het "Grote Huis" zoals alle kleinkinderen het noemen. De combinatie van een sfeervol en luxueus verzorgd huis, een heerlijke tuin met leuk vertier voor de kinderen en een prachtige wandel- en fietsomgeving, maakt het voor ons elk jaar een onvergetelijk weekend! De Eikenhorst is perfect voor gezelschappen en families dankzij de heerlijke ruimte binnen en buiten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

1 tip over Vakantiehuis De Eikenhorst

• mensen voor mensen, 20-08-2014

Ook zeer geschikt voor mensen met een lichamelijke handicap en/of voor rolstoelgebruikers.

0 vragen over Vakantiehuis De Eikenhorst

Vakantiehuis De Eikenhorst info