Vakantiehuis De Eikenhorst

10 reviews over Vakantiehuis De Eikenhorst in het Nederlands

Heerlijk weekendje weg!

M. de Koning,
10-6-2018

Dit was de tweede keer dat ik met vrienden een heerlijk weekendje weg ben geweest in dit mooie, ruime huis. Het is van alle gemakken voorzien, heerlijk rustig gelegen en de gezellige haard geeft een huiselijke sfeer! Ik zou het absoluut aanraden en kom graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in november 2017

Heerlijk huis waar je je thuis kan voelen

Rianne,
17-5-2018

Een vriendenweekend in dit huis is echt een aanrader! Iedereen had lekkers mee, er was genoeg ruimte om alles uit te stallen en ook nog te sjoelen met de bakken die er staan! Een heus sjoeltoernooi ontstond ;)

Savonds heerlijk bij de openhaard gezeten en tot in de late uurtjes bij gekletst met iedereen. Verder was alles aanwezig, stofzuiger, trekkers in de douche en vuilniszakken! al miste ik wel een extra snijplank of twee en wat grotere messen (omdat we met zovelen in de keuken bezig waren). Ook zouden grotere bekers voor koffie en thee fijn zijn!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Fantastisch!

Eef,
15-5-2018

Wat een superlocatie..net terug van heerlijk wknd, alles tot in de puntjes verzorgd, goede gastvrouw en fijn contact met verhuurder, het flinke huis met serre geeft je een absoluut vakantiegevoel, een aanrader voor een ieder die met een groep er eens lekker tussenuit wil, wij komen zeker terug! Dikke pluim!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Voor mensen met een beperking een mooie plek

dn,
23-8-2017

Gezellige sfeervolle accommodatie voor rolstoelgebruikers. Perfecte ligging met mooie tuin

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige mooi huis in de bossen

D.Nijhof
25-2-2017

Mooi huis voor groepen met rolstoel gebruikers.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

voorzieningen voor minder valide jongeren aanwezig

mensen voor mensen
20-8-2014

Namens gasten en begeleiding van de Horizonvakantie (ver. mensen voor mensen) heel erg bedankt voor de fijne tijd in de Eikenhorst. Compleet met alle benodigde voorzieningen voor minder valide jongeren, maakt onze vakantie een stuk onbezorgder. Bovendien krijg je de rust en de ruimte er zo maar bij!

graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Fantastische locatie voor ons familieweekend

dieuwke reehoorn
27-6-2013

Al voor de 17e keer komen wij hier in het "Grote Huis" zoals alle kleinkinderen het noemen. De combinatie van een sfeervol en luxueus verzorgd huis, een heerlijke tuin met leuk vertier voor de kinderen en een prachtige wandel- en fietsomgeving, maakt het voor ons elk jaar een onvergetelijk weekend! De Eikenhorst is perfect voor gezelschappen en families dankzij de heerlijke ruimte binnen en buiten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Mooi gelegen, keurig verblijf,

Mirjam Visser
15-4-2013

Wandelweekend doorgebracht in de Eikenhorst te Steenwijk met 20 vrouwen.

Mooie locatie, huis was schoon, netjes ingericht. Sanitair prima in orde en de bedden sliepen heerlijk. Is perfect voor bijv een familieweekend (ook voor mensen met een beperking)

Gereisd met vrienden in april 2013

Een absolute aanrader!

Martin de Jong
29-3-2013

In Maart 2013 hebben wij een weekend op 'de Eikenhorst' doorgebracht met de hele familie. Een ideaal huis voor jong en oud! Alles gelijkvloers en lekker ruim dus zeer geschikt voor opa & oma, maar óók voor kinderen. Door de grote serre hadden zij een aparte speelruimte, en als het weer lekker is een eigen wei met speeltuimtje én airtrampoline!

Alles is lekker ruim/groot en schoon. Het sanitair (3 badkamers) is uitstekend! Mooi, schoon en ook ruim. Zeer prettige en mooie inrichting mét een grote open haard!

Hier komen wij zéker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Een fantastisch huis in een heerlijke omgeving.

Fam v.d. Schaaf
18-3-2013

Heel leuk voor kleine en grote kinderen.

En wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een heel gezellig familie weekend gehad, een absolute aanrader voor een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis De Eikenhorst

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eikenhorst in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eikenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.