Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem

VakantieparkWeer vandaag13°10°
Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Buitengoed Fredeshiem voor je op een rij gezet:

14 reviews over Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem in het Nederlands

prachtige omgeving, goede kamers

J Bosch, 3-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Midden in de bossen va de Bult, Steenwijkerwold.

Comfortabele accommodatie, prachtige omgeving

Sleur, 31-10-2016

comfort accommodatie is super. Omgeving is erg mooi, wandelen en fietsen.

Restaurant is divers en niet duur. Erg attent personeel.

Slecht onderhouden accommodatie

Evert, 4-9-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen3

Mooie locatie, maar accommodatie is oud en slecht onderhouden. schimmel op de kozijnen, kapotte lampen, vieze douches en gammele bedden. In de omschrijving staat dat de woning geschikt is voor mindervaliden, maar de deuropeningen zijn smal, veel onhandige hoekjes en de drempel bij de tuindeuren is hoog.

Prachtige locatie, topservice

M Esselink, 18-5-2014
      • Activiteiten9
      • Onderkomen9

Heel fijn verblijf gehad in vakantiehuis met jong gezin bij Buitengoed Fredeshiem. Mooie locatie, behulpzame receptie (!) en prima gegeten in het restaurant. Wij komen er graag weer!

heerlijke plek

A.Weijts, 5-7-2011
      • Onderkomen9

We hebben een midweek doorgebracht in een heerlijk huisje, met sauna.

Prachtige omgeving en heerlijk wandelen met de hond.

De maaltijden in het restaurant vonden we erg simpel, maar de kwaliteit kunnen we niet beoordelen

Het feit dat de huisjes zo vrij liggen, zonder afgepaalde tuintjes e.d. sprak ons erg aan.

Heerlijk rustige omgeving

Laura, 28-12-2010
      • Activiteiten6
      • Onderkomen8

Zalig huisje, niet teveel poespas. Al was de infra-rood sauna in het huisje niet verkeerd. Nadeel is de slechte bereikbaarheid met het OV, al hebben ze wel een kortingsdeal met een taxibedrijf.

Prachtig onderkomen in het bos

koos, 19-12-2010
      • Activiteiten8
      • Onderkomen9

De huisjes liggen in of tegen het bos aan, heerlijk overnacht, en heerlijk in de sneeuw rond kunnen stappen

Super voor een familieweekend!

deelnemer familieweekend, 25-10-2010

Dit huis is echt een aanrader voor een familieweekend. Er is ontzettend veel ruimte in het huis. Bijna elke slaapkamer heeft eigen douche en toilet. Het huis grenst aan het bos en aan een speelweide. Ook is er een leuk speeltuintje op het park. De mensen van de receptie zijn zeer behulpzaam.

In de omgeving is ontzettend veel te doen, zowel binnen als buiten. Ook is het park goed te bereiken.

Prima hotel

A@A, 6-9-2009
        • Activiteiten8
        • Onderkomen8

Heerlijk verblijf gehad op de Eese. Schone kamer maar 's nachts erg koud gehad.

Eten was goed verzorgd en zeer vriendelijk personeel.

Een heerlijke accomodatie

wim Otter, 29-12-2008

Fredeshiem-Steenwijk:

Of je nu alleen met volwassenen bent ,of met kinderen erbij ,het is een bosrijke omgeving Je verveelt je hier nooit.Ook het verblijf is ontspannend en je wordt goed en vriendelijk tegemoet getreden Ik kan het een ieder aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem scoort een 8 uit 10 op basis van 14 reviews.