Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem

Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem
7,4

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Buitengoed Fredeshiem voor je op een rij gezet:

16 reviews over Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem in het Nederlands

Met vrienden

Helaas niet super deze keer

Arjen Kok
5-8-2018
  • Onderkomen5

Ligging is mooi, we zaten met een groep van 12 personen in Hiemsherne, het oude boerderijtje. De keuken is niet ingericht voor 12 personen te koken. Helaas was eea niet goed schoon, afgebroken zeepbakje (stof, pissebedden) open lichtcontact...

Terwijl onze ervaring in de overige ruimten op Fredeshiem wel goed is

• Activiteiten5
  • Onderkomen7

De locatie -midden in de bossen- van Buitengoed Fredeshiem is erg fijn. Wij maakten gebruik van het hoofdgebouw met een groep van 44 personen. Het is heerlijk om buiten te kunnen zitten, zowel bij de grote zaal achter, als op het terras aan de voorkant. De kamers zijn niet super groot, m.n. de 2-persoonskamers vonden wij wel erg klein, vooral als je geen terrasdeur hebt en alleen een klein raampje dat open kan!! Wel een goede badkamer, met douche. Wat betreft het schoonmaken van de kamers: basic d.w.z. vervangen van handdoeken en dekbed rechttrekken; stofzuigen is 1x gebeurd, op mijn eigen verzoek.

Qua eten [diner in het restaurant] viel het mij wat tegen: goed, maar alles basic. Het telkens moeten navragen om voldoende aanvulling van eten was vervelend. Het ontbijt is overigens prima, voldoende keuze, maar ook daar weer: als de koffie op was, gingen ze pas nieuwe koffie zetten, of als de eitjes op waren, werden er pas nieuwe gekookt!

prachtige omgeving, goede kamers

J Bosch
3-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Midden in de bossen va de Bult, Steenwijkerwold.

comfort accommodatie is super. Omgeving is erg mooi, wandelen en fietsen.

Restaurant is divers en niet duur. Erg attent personeel.

Slecht onderhouden accommodatie

Evert
    4-9-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen3

Mooie locatie, maar accommodatie is oud en slecht onderhouden. schimmel op de kozijnen, kapotte lampen, vieze douches en gammele bedden. In de omschrijving staat dat de woning geschikt is voor mindervaliden, maar de deuropeningen zijn smal, veel onhandige hoekjes en de drempel bij de tuindeuren is hoog.

Prachtige locatie, topservice

M Esselink
    18-5-2014
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Heel fijn verblijf gehad in vakantiehuis met jong gezin bij Buitengoed Fredeshiem. Mooie locatie, behulpzame receptie (!) en prima gegeten in het restaurant. Wij komen er graag weer!

heerlijke plek

A.Weijts
    5-7-2011
    • Onderkomen9

We hebben een midweek doorgebracht in een heerlijk huisje, met sauna.

Prachtige omgeving en heerlijk wandelen met de hond.

De maaltijden in het restaurant vonden we erg simpel, maar de kwaliteit kunnen we niet beoordelen

Het feit dat de huisjes zo vrij liggen, zonder afgepaalde tuintjes e.d. sprak ons erg aan.

Heerlijk rustige omgeving

Laura
    28-12-2010
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Zalig huisje, niet teveel poespas. Al was de infra-rood sauna in het huisje niet verkeerd. Nadeel is de slechte bereikbaarheid met het OV, al hebben ze wel een kortingsdeal met een taxibedrijf.

Prachtig onderkomen in het bos

koos
    19-12-2010
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

De huisjes liggen in of tegen het bos aan, heerlijk overnacht, en heerlijk in de sneeuw rond kunnen stappen

Super voor een familieweekend!

deelnemer familieweekend
    25-10-2010

Dit huis is echt een aanrader voor een familieweekend. Er is ontzettend veel ruimte in het huis. Bijna elke slaapkamer heeft eigen douche en toilet. Het huis grenst aan het bos en aan een speelweide. Ook is er een leuk speeltuintje op het park. De mensen van de receptie zijn zeer behulpzaam.

In de omgeving is ontzettend veel te doen, zowel binnen als buiten. Ook is het park goed te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitengoed Fredeshiem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.