Bed & Breakfast Eben Haezer

NederlandOverijsselStaphorst

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Eben Haezer voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews
+62/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Eben Haezer

• 10Frans Beukers27-02-2021

Echt een fantastische plek om te verblijven

We hebben een geweldig verblijf gehad in de Hooiberg en ’t Huusie. Wij hebben rechtstreeks geboekt en de eigenaren Tineke en Wout waren zeer vriendelijk en gastvrij. De communicatie vooraf was uitstekend. De verblijven en de locatie zijn ook prachtig. Ook een aanrader met kinderen. Er is veel te doen en te zien op de boerderij. Alles is zeer ruim opgezet en afstand houden is geen enkel probleem hier :-). Mooie kamers en elke slaapkamer een eigen badkamer. Echt één van de mooiere plekken waar wij zijn geweest tot nu toe. Een echte aanrader.

• 10Tom16-04-2015

Super voor boerderijvakantie

Met 2 gezinnen (10 personen, kids tussen 6 & 14 jaar) de groepsaccomodatie gehuurd gedurende een week. Boerderij is zeer rustig gelegen op het platteland. Huisje is ruim, proper en voorzien van alles wat je nodig hebt (goede bedden, elke kamer een badkamer, voldoende servies, ...). Wifi signaal bleek in het begin idd wat onstabiel, maar na een tijdje ontdekten we dat de signaal-versterker ff uittrekken en weer insteken dit oploste. Voor kids is dit de hemel op aarde: gocarts, steps, spelen in de stallen, rijden met de tractor, wandelen met huispony Niki, kippen voederen, eitjes halen, koeien melken & voederen, boer Wout helpen, ... Boer Wout betrekt de kinderen in de activiteiten op de boerderij. We hadden ook ingeschreven voor het 'boerenhulpdiploma', een aanrader. Wout vertelt met hart en ziel over de boerenstiel, legt alles uit en laat meehelpen. Enige nadeel: onze kids wilden niet weg na een volledige week, we hebben moeten beloven volgend jaar terug te komen...

• 9anne turksma28-04-2014

alle vrijheid en perfect voor kinderen

Met een groep van 11 volwassen en 3 kindjes een weekend gelogeerd. Wij hebben het op alle fronten genoten. De kamers zijn luxe met allemaal een eigen badkamer. Buiten veel zitgedeeltes, Mooie ruime overkapping en bijv ideaal voor een BBQ plek. Alle ruimte en vrijheid. Je mag overal komen in de stallen e.d. en boer Wout is zeer gastvrij en erg leuk met kindjes. Allerlei atributen aanwezig als trekker, skelters, staps e.d. De hooibalen creeeren een leuke kruip en ontdek plek voor kleintjes. Je hoeft naar de kindjes in ieder geval niet meer op te kijken. Koeien, pony, konijntje, kippen, kalfjes e.d. Bedankt namens ons allemaal. Het was top!! Eigenlijk had ik alles gewoon een 10 kunnen geven, want er was niks op aan te merken.

• 8cinmar27-04-2014

zeker een aanrader

volledige hooiberg gehuurd als groepsaccommodatie. bij concept B&B zijn sommige kamers erg klein (knechtenkamer, staphorstk.), de andere kamers = veel ruimer. Allemaal eigen badkamer en tv dus top. Voorkeur=opkamer die ook facelift kreeg in lente 2014. De gemeenschappelijk eetruimte en zithoek is uitgebreid en ruim, comfortabel en met palletkachel. Als groepsverblijf ideaal, alles privé, je mist wel een tv in zithoek. Mooie, goed uitgeruste keuken her en der servies niet zuiver, voor de rest alles heel schoon. Zeer persoonlijke en gastvrije ontvangst, kids mogen vrij op domein spelen, boer betrekt hen met dagelijkse activiteiten op boederij. Top!. Dicht bij giethoorn maar in zeer nabije omgeving weinig te beleven. WIFI slechts zeer geringe verbinding. Goede bedden, wel weinig opbergruimte voor kleding bij langer verblijf. Je krijgt een fijne uitleg over het boederijleven en boerenarrangement is aanrader. Onze kids vonden het er hemel op aarde, en de volwassenen ook heel tevreden!

• 8Miranda en Eric04-03-2012

Overnachten op de boerderij

We waren al een tijdje aan het zoeken in de buurt van Staphorst voor een leuke plek om te overnachten. Gelukkig kwamen we bij Eben Haëzer terecht. De kamers in de hooiberg waren al volgeboekt, maar we konden wel in het "huussie" komen logeren. (wat maar ietsje duurder was).

We werden bijzonder vriendelijk ontvangen en direct naar het prachtige huussie gebracht. Een mooi verbouwde schuur/ garage met een woonkamertje, twee slaapkamers en een badkamer. Verder een heel complete keuken. Alles zag er mooi en gezellig uit. Het was goed schoon en de ligging naast de boerderij was super! In het huussie hing een prikbord met informatie en ideeëen voor uitjes in de buurt. We hebben goed geslapen op de prima bedden. Het ontbijt 's ochtends was lekker: vers gebakken broodjes, verse eitjes, zelfgemaakte yoghurt en melk van de koeien, die we daarna zelf konden bedanken. Leuk hier is ook De vergaderruimte met grote ramen waardoor je zo de stal in kijkt (de koeture)

• 7Hermineke12-02-2011

Grappige plek

site oogt beter dan de werkelijkheid. Het idee van 'hooiberg' is grappig. De kamers zijn best klein.

Bed & Breakfast Eben Haezer info

Facilities