Vakantiepark Slagharen

7,6

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,1

1518 reviews over Vakantiepark Slagharen in het Nederlands

Nooit meer! Oud en mega streng

Dominique
17-6-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Ze zijn mega streng met kinderen en letten echt op die 1-2 cm. Met kinderen onder de 5 jaar hoef je hier dus echt niet naar toe, want die mogen namelijk nergens in!

Bij mooi weer heel goed te doen!

Annie
14-6-2018
  • Onderkomen7

Ons "huisje" was een grote caravan. De kamer was groot tov de slaapkamertjes. Het was best warm binnen maar gelukkig was het weer dusdanig dat we buiten konden vertoeven. De bedden waren matig en de dekbedden niet al te schoon. In de omschrijving staat dat er een gasfornuis is; het is echter een gasstel. Douchen was één waterballet, alles werd nat, gelukkig vonden we de 2e dag (na een tip) de trekker in de kleinste slaapkamer tip van ons: geef even aan waar de verborgen kast met bezems zit! Verder was alles aanwezig en hebben we ons prima vermaakt. Het park is leuk en het zwembad was prachtig voor de kids. Ons verblijf was inclusief ontbijt en dit was uitstekend! Alle medewerkers in het hele park waren uitzonderlijk vriendelijk; een groot pluspunt!

Vies en oud.

Samantha
9-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Wat een vies oud huisje zeg. De bedden zijn zo vies dat je je kind amper er in durft te leggen. Slaapbankje kan je amper op slapen. Hebben t weekend niet afgemaakt.
Daan, Webcare, 13-6-2018
Howdy Samantha, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat de accommodatie die voldeed aan jullie wensen. Heb je dit aangegeven bij onze receptie? We hadden dit graag tijdens jullie verblijf opgelost. ^Daan

We hebben een aantal aanbieders voor Slagharen voor je op een rij gezet:

Geweldig mooi en schoon zwembad vóór elke leeftijd

Leonie Matulessy
31-5-2018
  • Onderkomen8

Ik heb nog nooit zulke schone toiletten gezien in een subtropisch zwemparadijs. Ondanks de hitte roken ook de kledinghokjes en het zwembad fris en niet naar zweetlucht. Verder is het zeker de moeite waard om dit zwembad te bezoeken. Tip als je een abonnement hebt kan je voor 12.50 pp onbeperkt het zwembad erbij boeken.
Daan, Webcare, 13-6-2018
Howdy Leonie, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo positief bent over Aqua Mexicana. Graag tot een volgende keer! ^Daan

Wigwam wereld prachtig

Kristof De Coessemaeker
27-5-2018
  • Onderkomen9

Dit is een pracht ervaring met kinderen .heel mooie tipi ,heel vriendelijk personeel en onthaal.

Wat sommige mensen schrijven mag iedereen met een korreltje zout nemen .

Alles heel proper en kindvriendelijk .

prijs zeker waard gezien het mooie sanitair blokje die iedere tipi heeft.

Top ervaring

Howdy Kristof,

Wat fijn om te lezen dat jullie een leuk verblijf hebben gehad in de Wigwam Deluxe! Hopelijk hebben jullie van het attractiepark en waterpark genoten.

^Daan

Teveel geluidsoverlast

Rishma
19-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wij zitten hier nu (Pinksteren) en ik ben op zich tevreden met het park en het zwembad.

Verbeterpunten: erg veel geluidsoverlast bij de wigwams. Niet normaal hoeveel lawaai men hier maakt, veel muziek en geschreeuw. Hier zou veel strakker op gecontroleerd moeten worden. Lijkt wel een festival! Men neemt hier grote geluidsboxen mee en denkt hier alles te kunnen maken. Weet waar je aan begint!

Verder vind ik het avondprogramma wel erg summier. Restaurants zijn niet tot laat open, houd hier rekening mee als je wel wilt zwemmen tot 20.00u

Howdy Rishma,

Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te lezen dat je geluidsoverlast hebt gehad tijdens je verblijf. Uiteraard doen wij onze best om dit te voorkomen.

In de avond is er dagelijks een avondprogramma in de Music Hall en zijn Cartwright, de Music Hall, Randy's Pizza en Pasta en Big Jake Dinner House extra lang geopend voor een hapje en een drankje.

Hopelijk zal een volgende ervaring bij ons nog positiever zijn! ^Daan

Samen een supermooi weekend gehad.

meta
19-5-2018
  • Onderkomen5

In het hemelvaartweekend hebben wij twee nachten geslapen in een cowboy cottage mede door het mooie weer was dit prima te doen. Als het weer slechter is is het huisje best wel klein vooral de badkamer. De slaapbank in de woonkamer was een ramp mijn man moest dagelijks een half uur ermee bezig om het in en uit te klappen en we hadden een zere rug als we uit bed stapten. Tip neem een extra topper mee om dit eronder te leggen. Het zwembad was superleuk, alleen het zand wat overal lag iets minder maar dit komt doordat er buiten een strand bij zit. Het all you can eat buffet bij Jake's big dinner viel tegen qua prijs was er weinig aanbod en ook niet erg gezellig om te zitten. Attractiepark was voor onze kinderen superleuk ze zijn 8,11 en 13. Voor de jongere kinderen vrij weinig attracties.
Daan, Webcare, 13-6-2018
Howdy! Bedankt voor het delen van je ervaring naar aanleiding van je verblijf bij ons op het park. Jammer om te lezen dat de Cowboy Cottage niet aan jullie verwachtingen voldeed. Neem gerust een kijkje op onze website om onze andere accommodaties types te zien. ^Daan

Prima voor de meivakantie

TT
16-5-2018
  • Onderkomen7

We hebben de 2de week van de meivakantie op de camping van slagharen gestaan. Hele fijne ruime plekken, sanitair was netjes en schoon. Wel een hele grote camping, voor een meivakantie prima maar een zomervakantie zou ik er niet willen zitten. Veel herrie van het doorgaande pad. Tijden dat het rustig hoort te zijn is er heel veel herrie van mensen die voorbij lopen. Aantal keer gehad dat er midden in de nacht auto's rijden. Terwijl dat niet meer de bedoeling is na 23 uur. In het attractiepark vielen de 2 jongste kinderen echt buiten de boot. Veel attracties waar ze niet in mochten. In vergelijking met waar mn zoontje in de efteling allemaal in mag was het hier echt een beetje achterhaalt. Erg jammer. Voor een aantal attracties zou de lengte echt bijgesteld moeten worden. Aqua mexicana was geweldig. Echt een leuk zwembad we hebben ons hier prima vermaakt. Ook het openlucht zwembad op de camping was ontzettend leuk. Veel gebruik van gemaak
Daan, Webcare, 13-6-2018
Howdy! Bedankt voor het delen van je ervaring naar aanleiding van jullie verblijf op de camping. Wat fijn om te lezen dat jullie een leuke tijd hebben gehad. De lengte eisen voor onze attracties worden vastgesteld door een onafhankelijke keuringsinstantie, helaas hebben wij hier dus zelf weinig invloed op. Hopelijk zal een volgende ervaring nog positiever zijn! ^Daan

Superleuk weekend gehad!

Jansma
15-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

We zaten in een cowboycottage en deze was gezellig en met leuke details ingericht met genoeg privacy om het huisje. Als we een minpunt moeten noemen dan mag het keukeninventaris iets uitgebreider (er waren bv geen schaaltjes) en we hadden gelukkig eigen kussens mee want deze waren echt aan vervanging toe. Verder niks aan te merken! De kinderen en ook wij hebben ons prima vermaakt in het park, leuke attracties en gezellige sfeer. Alles ziet er mooi uit! Ook de circusshow is echt een aanrader! En de dagelijkse parade wilden de kinderen elke dag opnieuw zien. De animatie savonds vonden ze ook erg leuk: de minidisco en ook de a-meezingbingo viel erg in de smaak! We gingen met tegenzin weer naar huis en als het aan de kinderen ligt komen we zeker weer!

Howdy!

Bedankt voor het delen van jullie ervaring naar aanleiding van jullie verblijf in de Cowboy Cottage. Wat leuk om te lezen dat jullie zo van jullie verblijf hebben genoten. We nemen jullie opmerkingen zeker mee om te zien hoe we een volgende ervaring nog beter kunnen maken. ^Daan

Harm Jansen
14-5-2018
  • Onderkomen9

Erg leuk park en zwembad raccoon huisjes zijn erg netjes.

S’avonds ook nog gezellig op het park.

Kleinkinderen en wij zelf hebben ons reuze geamuseerd.

Jammer dat je geen binnendoor weg hebt naar het park als je achteraan in een raccoonhuisje verblijft. Met kleine kinderen is het erg ver lopen

Howdy Harm,

Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Wat fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd bij ons op het park hebben gehad. Graag tot een volgende keer in het Wilde Westen van Slagharen! ^Daan

We hebben een aantal aanbieders voor Slagharen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slagharen in Slagharen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slagharen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Slagharen scoort een 7.61 uit 10 op basis van 1558 reviews.