Vakantiepark Slagharen

7,2

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,0

Omschrijving
Attractie- & vakantiepark Slagharen bezorgt jou een gezellige vakantie. Op het attractie- en vakantiepark is genoeg te doen zoals zwemmen in het waterpark Aqua Mexicana, genieten van het avondprogramma in de Music hall of leuke prijzen winnen in de Lucky Nugget. Buiten kun je een wandeling maken in het groene Vechtdal of naar Hardenberg.

1581 reviews over Vakantiepark Slagharen in het Nederlands

leuk en voor herhaling vatbaar

debeetjes,
19-11-2018

leuk verblijf gehad.

2 volwassenen en 2 kids 18 en 20

1 volwassen houd niet van pretparken maar gaat gewoon mee voor de gezelligheid

Camping is een veredeld grasveld met grote velden waar een kleine 20 kampeerplekken op zijn

De kampeerplekken zijn niet klein maar groot ook weer niet.

Als je een beetje gemiddelde caravan lengte heb zoals wij ( 7.5 meter ) dan past hij er maar net tussen de scheidings haagjes.

Wij waren er voor 13.00 uur en mochten al onze plek op ( was ook aan het einde van het seizoen )

Enige ergernis puntje was wel dat de stroompaal op slot zit ( ik vraag mij af waarom ) en die sleutel kon ik pas om 13.00 uur ophalen. ( ik zie daar de logica niet van in )

Camping is netjes en er staat veel vuilcontainers

Camping is savond en snachts ook goed verlicht

Alleen het personeel die de containers komt legen mogen wel wat zachter rijden over het terrein. Mensen klachen hier over het sanitair en de wc’s maar je hebt toch je eigen wc bij je dus waar heb je het over.

Ik heb de sanitair gebouwen bezocht voor de douche’s en geloof mij. Er is niets mis mee. ( ik ben zelf heel kritisch ivm mijn vak ) De schoonmaak is er regelmatig en zeker elke ochtend om 06.30 uur.

Geluidsoverlast hebben wij niet mee gemaakt. En er is ook iets van aanpassen we hebben allemaal vakantie en dan hoef je niet perse om 20.00 uur op je bed te liggen. ( mensen zeiken tegenwoordig ook over alles )

Mensen schrijven hier dat ze speeltuintjes missen op de camping. Ik snap die niet zo.. je bent op een attractiepark daar is toch genoeg te beleven?

Attracties zijn leuk, mooi en goed. De metro mag wel wat aandacht qwa bezichtigingen net als de rondvarende bootjes in de tent ( als je elk jaar hier komt dan ken je die wel zo’n beetje uit je hoofd). Eetgelegenheden zijn er genoeg maar hebben wij niet gebruikt. De snackpunten zijn er genoeg en zien er goed uit. Prijzen van de patat met mag iets omlaag ( ligt iets te ver boven normaal ) Winkeltjes zijn leuk en soms iets aan de duren kant maar soms ook weer niet. Park heeft de afgelopen 2 jaar veel veranderingen en verbeteringen gekregen ( ziet er goed uit ) Net als de receptie en de toegang van de camping die vele malen verbeterd is. Het enige wat IK persoonlijk tegen vind vallen is het zwembad Aqua Mexicana.. Je betaald 8 euro om binnen te mogen komen. Ik vind het dat niet waard. Er zijn drie glijbanen ( waar je van moet houden ( ik niet )). Twee kinderwaterplaatsen ( dus ook niets voor mij ) Het zwembad is redelijk van formaat en is wel lekker Het bubbelbad is groot en leuk / gezellig alleen vind ik het slecht dat het steeds na een min of 8 uit gaat en dan weer een tijd moet wachten alvorens hij weer aangaat. Er is ruimte voor 70 mensen dus dat kan de reden niet zijn dat ze het aan en uit zetten. Kort samengevat.. als je dus alleen maar in het zwembad kan en maar 8 min in het bubbelbad dan ben je vrij snel uit gekeken en is de 8 euro best flink betaald. De kleedruimtes zijn groot alleen de omgevingstemperatuur is wat aan de lage kant. Het zou bij wenselijk zijn als je 8 euro betaald en er min of meer weinig te doen is dat er bijv een sauna bij is en of je vaker op die dag naar binnen kunt gaan als camping gast. Onze mening …..is en blijft een leuk geheel park en camping zijn leuk. Camping moet je en kan je niet veel van verwachten. Maar dat weet je als je komt. Je komt voor het park en niet voor de camping.

Viel erg tegen... veel atracties gesloten

D Roos,
11-11-2018

Weekend 9 nov huisje yellowstone geboekt. Veel atracties om en om open of gesloten. Geen theater geen shows en de lichtjesparade begon 3 kwartier te laat sta je dan met je kids te wachten in de regen..Huisje was wel oke alleen bij aankomst geen beddengoed afstandsbediening kapot .. hele weekend geen Wi-Fi.... Jammer van het best wel veel geld wat we dit weekend hebben uitgegeven

!Prachtig park!

SE,
      5-11-2018
      • Activiteiten8

Wij zijn al jaren trouwe fans van Slagharen en zien ook de vele verbeteringen in het park! Alleen de poppen tijdens het monorail ritje mogen wel even een update krijgen😉) . Zeer vriendelijk personeel en een groot compliment aan Sam van de Randy en Rosie show!!

Wij sliepen met 4 kids in een Nevada huisje, erg mooi en heel schoon!

Verder een top weekend en zoals altijd voor de kids veel te kort 😉😉😉

Tot snel Slagharen! Yiihaaa!!

Neckermann Reizen

Slapen in een wigwam is hilarisch !

Yvonne Lubbe,
      4-11-2018
      • Onderkomen6
      • Onderkomen6
      • Activiteiten8

Wij hebben met 6 personen twee nachten geslapen in de Wigwam Deluxe bij attractiepark Slagharen. De Wigwam was lekker warm door verwarming, maar je hebt geen warm water uit je kraan. De keukeninventaris is erg schamel, maar het fornuis werkt. Geen koffieapparaat wel waterkoker. Onze vier kinderen vonden het fantastisch, wij een beetje krap. Tafel met vier stoelen en twee krukjes. Maar ja, je loopt zo het attractiepark binnen en aqua mundo is een superleuk zwembad. Je hebt buiten je wigwam een eigen toilet en douche, met sleutel, prima! Een ervaring!

Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar!

Johanna,
      31-10-2018
      • Activiteiten10

Wij verbleven 3 dagen in een cowboy cottage op vakantiepark slagharen. Wat hebben wij genoten! Het huisje was keurig en bevatte alles wat we nodig hadden. Ook het attractiepark was geweldig, vriendelijk personeel en goed onderhouden. Wij hebben een geweldige tijd gehad met een groep waaronder zich 17 kinderen bevonden in de leeftijd van 0 t/m 13 jaar!

Wij komen terug

Hensbroek,
      28-10-2018
      • Onderkomen5
      • Onderkomen5
      • Activiteiten10

We zijn net terug van een weekendje Vakantiepark Slagharen. We verbleven in een haciënda en hadden geboekt via veiling.

We hebben het erg naar ons zin gehad. Op het park was voldoende te beleven voor onze kinderen van 8 en 5 jaar. Ook de jongste mocht in vele attracties, weliswaar onder begeleiding van vader of moeder, maar dat was geen probleem.

Het huisje was wat klein en aan vernieuwing toe, maar het was wel gezellig. Ook niet te ver lopen van het park.

Het zwembad was ook heel erg mooi, met drie gave glijbanen met banden. Het zag er super mooi uit en het zwembadwater was lekker warm. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Wat een heerlijke vakantie was dit :-)

Peggy,
      18-10-2018
      • Activiteiten8

Het attractiepark en het vakantiepark waren voor ons een aangename verrassing. De recensies waren niet allen lovend. Daarom waren we erg benieuwd. Het park is netjes, leuke, mooie attracties. Buitenom het park is alles netjes verzorgd. De medewerkers allemaal heel vriendelijk. Ook bij de attracties en bij het vakantie park. De avond show is ontzettend leuk om te zien. We stonden op de camping en hier waren de plekken zeer ruim. We zijn bijzonder tevreden. Onze groep bestond uit 3 gezinnen die alle drie met een caravan zijn gekomen. We hebben een prima vakantie gehad en gaan zeker nog een keertje terug.

Fantastisch en gezellig

Albert Noppers,
      26-9-2018
      • Activiteiten9
      • Activiteiten9

Geweldig we zaten in een yellowstone schitterende blokhut netjes en schoon

We hadden een klein probleempje met de rekening maar dit werdt direct opgelost door het vriendelijke personeel bij de frontoffice lekker gegeten op het park en zeker niet duur jammer van de regen maar ja dat is het weer in nederland

Nooit meer!

Mellanie Dijk,
      14-9-2018
      • Onderkomen1
      • Activiteiten6
      • Onderkomen1
      • Activiteiten6

Wij zaten eerst in een wigwam.

Aangekomen zat er stront in de wc en was het campingbedje vergeten, dat laatste kan gebeuren.

Hier zaten ook zoveel beestjes in dat mijn zoon zijn hele gezicht opgezet was.

Na een klacht wilden ze hier niks aan doen.

Na verder praten met ze kwamen we op de oplossing om mij en mijn kinderen in een andere accommodatie te zetten.. deze zou schoon zijn, hier aangekomen was het 1e laatje wat ik open deed al vies en goor, de vloer lag onder het stof evenals de kastjes.

Kortom, geen 2e keer, vreselijk.

Tip: neem schoonmaakspullen en insectenspray mee.

Genoten!

Margot Huisman,
      7-9-2018
      • Activiteiten7
      • Activiteiten7

Wij hadden een Nevada huisje op het park zelf. Modern en schoon. Heerlijk verblijf gehad. Hoop klagende mensen om ons heen. Vreselijk. Wij hebben alleen maar genoten en oog gehad voor al het leuks dat het park te bieden heeft. Zwembad is prachtig. Park ziet er mooi en schoon uit. Leuke attracties. Ik zou wel graag zien dat er voor peuters en kleuters iets van een ballorigachtig iets gecreëerd wordt. Dat voorkomt een hoop geklaag van ouders met jonge kinderen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slagharen in Slagharen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slagharen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.