Vakantiepark Slagharen

1493 reviews over Vakantiepark Slagharen in het Nederlands

Fijn,verzorgd, gemoedelijk park

Fam Duwyn, 16-4-2018
  • Onderkomen7

Wij verbleven in de cowboy cottage,met 2 volw en 4 kids tussen de 9 en 12jr. Leuke huisjes maar zeer basic, geen oven of microgolf, net maar 6 borden en 6 bestekken, zou handiger zijn moest dat iets uitgebreider zijn. Park op zich is zeer verzorgd, voor ieder wat wils. Zwembad is leuk maar zeker niet subtropisch. Vrij koud binnen. De kids hebben zich geweldig goed geamuseerd en vroegen al direct wanneer we terug zouden gaan. Dat is waar je het voor doet zeker?

teleurstellende ervaring

T, 15-4-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Hacienda huisje netjes en goed maar park is meer voor de kleintjes. Voor jonge mensen zonder kinderen geen aanrader, alles is om acht uur al dicht en eten is duur en weinig gevarieerd. Aqua mexicana vooral leuk voor de kleintjes maar niet subtropisch en ik miste een sauna, tuks stoombad en dergelijke. Voor ons een keer en niet weer denk ik.

Mooi weekend gehad, in een mooi racoonapp.

Jaap, 13-4-2018
  • Onderkomen8

Niet voor hele kleine kinderen onder de 120 cm

In een woord: fantastisch

S Gosens, 1-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wederom een fantastisch weekend gehad op vakantiepark slagharen.

Een mooie locatie met een bedstee die onze dochter helemaal geweldig vond.

Weer de gastvrijheid zoals we die gewend zijn. Ik blijf het zeggen, daar kunnen nog vele vakantie organisaties iets van leren.

Het zit hem soms in de kleine dingen die er voor zorgen dat de gasten zich begrepen voelen en een goede vakantie hebben.

De afstand van het huisje naar het park was goed te doen. Goede controle elke keer, je komt niet zomaar het park op.

Het zwembad is en blijft ook erg leuk en wordt netjes bijgehouden qua schoonmaak. Ook goed toezicht op de veiligheid !

Kortom we hebben wederom weer genoten

Leuk kleinschalig pretpark in cowboy stijl

Soesters, 21-3-2018
  • Onderkomen7

Leuk park in cowboy stijl, was nog net geschikt voor onze kids leeftijd 12 en 10. Attracties Gold rush, apollo, the Eagle, El Torito, zijn nog leuke attracties voor deze leeftijdscategorie. Het personeel is heel erg aardig en gastvrij. Haciënda huisje had wel een oud inventaris en alleen stapelbedden, maar wel knus en gezellig. Te doen voor een weekend. Helaas was er een storing bij het zwembad. De baden waren niet verwarmd. We konden ons helaas niet opwarmen, terwijl we dit zo nodig hadden omdat het weer afgelopen weekend te koud was om de hele dag in het park rond te lopen. Leuk park maar zou aanraden later in het seizoen te gaan, zodat alles open is en dat je met mooi weer de hele dag daar kan rondlopen.

teleurstellend

Bijsterbosch, 19-3-2018

erg koud gehad huisje bij aankomst 4 graden en is niet boven de 18 geweest nergens een nummer van de receptie te vinden zat niet bij de info die we meekregen ook niets in het huisje snachts steeds eruit omdat de verwarming uitslaat en we wakker werden met 10 graden volgende dag liep hij niet meer terug maar bleef steeds 17 soms 18 graden het waaide gewoon in de keuken hier hebben we dekbedden voor gehangen

klacht ingediend en word melding van gemaakt verder niet

ook jammer dat er geen westernshow meer is en geen pony,s

patat was wel erg lekker bij de music hall

Super leuk!

Pamela Dubbelman, 11-3-2018

Ik snap sommige slechte reacties echt niet. Ga dan naar een Hilton hotel. Sjonge jonge!

Wij zaten een weekend in een hacienda huisje. Super knus en gezellig. En nee, brandschoon en blinkend is het niet. Maar moet dat?

Alles is aanwezig en super dichtbij het park. Onze dochter van 3 heeft het super leuk gehad en we hebben heerlijk geslapen.

Nu komen we weer terug in het paar weekend maar dan in een wigwam! Ben reuze benieuwd!!

Slagharen, laat mensen maar zeuren hoor! Jullie zijn top!!!

altijd even leuk

juffie, 13-1-2018
              • Activiteiten10
              • Onderkomen7

Wij verbleven hier tijdens het weekend van oud naar nieuw. Het was nu weer 7 jaar geleden dat we een verblijf boekten hier in Slagharen. We kozen voor de Cowboy cottage en het was er echt gezellig. Leuke inrichting, past helemaal in het thema van het park. Het enige jammere was dat ons huisje niet helemaal proper was, dus zelf nog even moeten vegen. We misten wel een microgolfoven. Het zetelbed heeft een te dunne matras en hierdoor kon je de lattenbodem voelen (matras van de bedden die niet bezet waren onder deze matras gelegd). De badkamer is echt klein, de verlichting mag er beter zijn, want enkel daar hangt een spiegel (moeilijk bij het scheren, schminken,...). Het personeel is allemaal even vriendelijk. De supermarkt is klein, maar in de buurt ligt een Jumbo waar je alles kunt vinden wat je nodig hebt. De attracties zijn leuk. De Gold Rush (nieuwe achtbaan) viel ontzettend in de smaak bij onze kids. Randy en Rosie zien er nog altijd even schattig uit :-). De Ice-show is prachtig !!! Ook de lasershow en het vuurwerk zijn supermooi. Het zwembad is heel erg tof (leuke glijbanen), alleen een beetje koud in de ruimte (tocht). De avondanimatie is leuk (Bingo, show met Randy en Rosie, musical,...). Het restaurant Cartwright's is een echte aanrader, heerlijk !!! En super super vriendelijke mensen daar ! Het samen aftellen naar het nieuwe jaar was gezellig met zeer mooi vuurwerk erbij. Voor ons was het een geslaagd oud naar nieuw weekend !

Leuk voor een keer maar nooit meer

Corinne, 10-1-2018
              • Activiteiten7
              • Onderkomen4

Leuke attracties, zwembad te koud en tochtig. Haciënda verouderd maar te doen

3 top-dagen met kerst

Thomas, 2-1-2018
              • Activiteiten10
              • Onderkomen10

Wij (2 volw.& 4 kids: 10-10-12-14 jaar)hadden geboekt in een cowboy cottage nr 152 achteraan in het park zeer rustig gelegen !

cottage: zeer net,bedden oké,gezellig ingericht niet overdreven groot maar dat weet je op voorhand dan moet je een duurder huisje boeken je kan niet alles willen hé!

park : zeer kindgericht onze kids mochten op alles er zijn zeker genoeg attracties

voor verschillende leeftijden/grotes

heel gezellige sfeer met kerst overal liedjes,versiering,shows,miracle of lights zeker gaan bekijken prachtig lichtspektakel met mooi verhaal erin en vuurwerk !!!

eten: niet slecht voor een pretpark, prijs kwaliteit en volume oké .

kinderclub: chapeau voor de medewerkers ze doen heel veel voor de kids !

personeel : zeer vriendelijk niks op aan te merken.

Maak je eigen chocolade reep in de Chocolate Factory.kids vonden dit leuk grote reep voor je geld en is lekkere chocolade !!!

zwembad : genoeg mogelijkheden voor verschillende leeftijden 3 top glijbanen !

badmeesters zijn streng maar is ook nodig sommigen denken dat ze alles mogen en houden geen rekening met anderen !

Kortom voor ons zeker geslaagd,waarom sommigen zeer slecht scoren begrijp ik echt niet ???

We hebben een aantal aanbieders voor Slagharen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slagharen in Slagharen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slagharen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Slagharen scoort een 7.62 uit 10 op basis van 1525 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: