Vakantiepark Slagharen

7,5

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten7,8

1614 reviews over Vakantiepark Slagharen in het Nederlands

Misschien zijn de duurdere huisjes beter.

Fam Azzaoui
19-8-2018
  • Onderkomen1

Weet dat ze hier disco houden die tot in de nacht doorgaat op zaterdag. Slapen kan je vergeten dus als je er zondag voor 10 uur uit moet heb je echt pech. Wij zitten vrij ver van de disco en toch herrie. De hacienda huisje waren smerig en vol oorkruipers die uit het plafond vallen. We hadden 2 huisjes dus geen toeval, jammer dit.

Top weekend

Chris
18-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Door alle recensies waren we wat huiverig om hier naartoe te gaan maar is ons 100% mee gevallen. Mooie ruime camping plaats afgescheiden door haagjes. Toiletgebouw werd minstens 3x per dag schoongemaakt maar zag er vaak een uur later alweer vies uit. Voornamelijk door kinderen van asociale gezinnen die met wc papier spelen of met de zeeppompen. Op het terrein voldoende containers voor afval maar toch presteren mensen om het er naast te gooien. Geen geluidsoverlast van campinggasten gehad na 23.00 was Het rustig. Het park was erg leuk en onze jongste van 4 (1.00 meter) mocht in het overgrote deel van de attracties met begeleiding dus ik snap het probleem van veel mensen die hierover klagen niet. Achtbanen zijn naar mijn mening ook niet voor een kind van 4. Medewerkers waren zeer vriendelijk en erg vrolijk. Op het park een goede mix van oudere en jonge medewerkers. De familiepizza op het park was heerlijk en niet overdreven duur.

• Activiteiten1
  • Onderkomen2

Bij aankomst niet eens een lach van de medewerkers gekregen voor de honderden euro's die je daar uitgeeft, nergens anders waar we ooit geweest zijn moesten we zelf onze accomodatie schoonmaken. Wat is het nut van 15:00 uur inchecktijd en 10:00 uur uitchecktijd als je als vakantie ganger toch alles zelf moet doen?! Huisje stonk en erg verouderd. Via een veiling geboekt. Spijt gekregen. Er is verder niets in de prijs inbegrepen behalve slaapplek. Handdoeken, lakens, apart betalen, zelfs gemeentelijke heffingen als Nederlander zijnde. Durf te wedden dat de beslissing nemers op vakantie in het buitenland wel op en top service verwachten. Veel rotzooi op het park, vuile massa. Muziekhal lijkt op één grote varkensstal. Geen structuur, niks. Alles is vreselijk duur, geen fatsoenlijk restaurant, alleen maar fast food s*** waarmee wij onze kinderen niet volproppen. Zogenaamd "wild west" style. Waardeloos. Positief -> kids hebben genoten.

Sanitair moet echt beter!!!

Dietie
  • Activiteiten1

Probeer te boeken via een andere site dan die van Slagharen. Wij via een veiling en stonden hier voor een appel en een ei. Daarom prijs kwaliteit prima.

Sanitair op de camping is dramatisch!!! Vies en onhygiënisch. Het zou helpen als er prullenbakken geplaatst worden en er vaker iemand langs komt om schoon te maken. Alleen het camera toezicht lijkt niet te helpen. Daarnaast mist een trekker om de douche schoon te maken, dus kan je er ook niet altijd wat aan doen als campinggast zijnde.

De grote waterplas is geweldig en er is overdag goed toezicht die ook prima helpt bij problemen.

Het attractiepark is prima, we hebben er niet gegeten, dus hierin geen ervaring. Uiteraard niet te vergelijken met een Walibi oid, maar dat park is ook veel groter.

Op de camping staat wel heel veel jeugd die niet rekening houd met kleine kinderen. Daarnaast word ook redelijk snel gereden door automobilisten.

Service bij aanvang hield te wensen over

Nooit geen camping Slagharen meer!!!

Renate
  • Activiteiten3

Ontvangst goed, plek op zich goed maar erg van het toiletgebouw. 2 toiletgebouwen naast elkaar vonden wij heel bijzonder. Die toiletgebouwen waren ook nog eens ronduit ranzig te noemen. om een indruk te geven...verstopte wc's, douches vol met haren, gebruikte tampon op het plankje waar de shampoo moet staan en vieze pleisters. Nu kun je een keer een smeerpijp voor je hebben maar die haren waren niet van 1 dag. De ene avond was je af en zie je Shoarma resten liggen, de volgende ochtend poets je op dezelfde plek je tanden en ligt het er nog en nee ik poetste mijn tanden niet om 7.00 al. Gewoon geen schoonmaakdienst aan te pas gekomen.

Attractiepark leuk maar sluit om 18.00 en wat gaan de kinderen dan doen? Er is nog geen speeltuintje te vinden op de camping.

Sunny beach is leuk erg leuk voor de kleintjes, lekker ondiep.

Aqua mexicana is leuk maar ze laten veel te veel mensen binnen waardoor je 20 min voor een glijbaan moet wachten.

best leuk park, jammer dat we zo bedrogen zijn

familie S
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor je hier gaat boeken... boek niet via Slagharen zelf!!!

Via andere sites (veiling, touroperator) betaal je de helft!!!

Verder is het park leuk

Niet geschikt voor kinderen onder 1.10

Amber
  • Onderkomen6

Het pretpark is niet echt geschikt voor kinderen net onder de 1.10. Mijn dochter van 4 zit er 3 cm onder, en mocht in bijna geen één attractie. Hierdoor moest ze in de attracties die leuk waren voor kinderen van 2-3 jaar, was niet uitdagend. Zeer streng dus in de lengtes. In vergelijking met andere pretparken, te streng vonden wij. Deze reactie kregen wij ook te horen van andere ouders en teleurgestelde kinderen van die leeftijd. Wij gaan liever naar een ander pretpark.

Nooit meer

C.
15-8-2018
  • Activiteiten3

Armoedig park met weinig attracties. Loopt heel veel asociaal volk rond. Op het terras werd tot twee keer toe de stoel bijna onder mijn kind weggerukt omdat mensen zagen dat ze 5 minuten naar haar vader toeliep omdat er een achterlijk lange wachtrij stond bij de eetgelegenheid. Personeel is niet vriendelijk en onervaren. Mensen dringe voor in de rij en als je er wat van zegt krijg je een grote mond. Grootste gedeelte van het park bestaat uit gokhallen en winkels. Vind dit een van de slechtste parken die ik ooit heb meegemaakt.

Wigwam beleving

Fam Anoniem
14-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Na alle recensies gelezen te hebben voor vertrek aankomen met het idee we zien het wel!

Maar...wij hebben een super week gehad!

Wigwam deluxe voldoet precies zoals aangegeven is, wc/douche voor je gezin heel fijn!

S avonds na 23:00 mag er wel wat meer controle worden uitgevoerd bij de wigwams qua geluidsoverlast!

Moet zeggen wij zaten in het perfecte rijtje! “Normale mensen ;-) “ Maar het risico is groot dat je het volgende keer minder treft.

Zoals we ook gehoord hebben Ruzie’s bij de wigwam,scheldwoorden niet te zuinig midden in de nacht,je zal daarnaast zitten.

Pretpark is leuk opgezet! Kids vermaken zich hier prima

Zwembad helemaal super! De glijbanen, en de beide buiten zwembaden!

- qua lengte van de kids vanaf 120/130 cm mogen ze in alle attracties

- Wel mis je in de wigwam wereld een speeltuintje.

- animatie kan beter in de avonden

Super avontuur

Cat
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Net terug van 4 dagen slagharen en 3 nachten in de wigwam wereld! Wij vonden het alvast super! Ik had heel wat negatieve recenties gelezen voor we vertrokken, maar wij vonden het echt super. Super avontuur in de wigwams, leuk park, tof zwembad. Alles was aanwezig, personeel was vriendelijk, en het was er best proper!

Vakantiepark Slagharen 7.53 10 1614 .