Géén boekingskosten

Vakantiepark Slagharen

NederlandOverijsselSlagharen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Slagharen voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 1927 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Attractie- & vakantiepark Slagharen bezorgt jou een gezellige vakantie. Op het attractie- en vakantiepark is genoeg te doen zoals zwemmen in het waterpark Aqua Mexicana, genieten van het avondprogramma in de Music hall of leuke prijzen winnen in de Lucky Nugget. Buiten kun je een wandeling maken in het groene Vechtdal of naar Hardenberg.

1927 Reviews over Slagharen

• 7Elaina Dyke19-09-2022

Nog niet modern genoeg voor deze tijd

Attractiepark is leuk voor jonge kinderen. Entertainment savonds is echt leuk. Degene die dat afgelopen weekend heeft gepresenteerd doet het zo leuk. Echt mij complimenten. Het zwembad is voor de kids echt geweldig. Verschillende glijbanen maken het super leuk voor de kids. De huisjes daarin tegen waren niet schoon. Ook verouderd, maar tot daar aan toe. Broodkruimels lagen nog op de tafel van de vorige bewoners. Borden in de kast waren allemaal vies. Bestek idem dito. Mijn meining. Attractie park zelf is allemaal leuk modern met dukin en donuts erbij bijv. Huisjes mogen echt wel een verbetering hebben.

• 9Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 4Fam Vd B30-08-2022

Niet slapen en vies

Wat een tegenvaller was dit zeg! Het huisje en de koelkast roken bij binnenkomst ontzettend vies met een sterke kruidige geur. De badkamer was vies met vieze spetters op de muren. Lamp zo zacht dat ik niet eens mn lenzen kon in doen daar. Vloer in het huisje absoluut al weken niet gedweild. Rondom het huisje veel klein afval. De bedden waren super klein en in een houten box. Is alleen te doen voor kinderen. Wij zijn op de slaapbank gaan slapen maar het beddengoed pastte daar niet. Verder ontzettend veel overlast van mensen die dwars door je tuin lopen en langs je eettafel want er ontbreken afscheidingen tussen de huisjes/tuinen. Muziek tot snachts. Muziek vanuit autos naast de huisjes die ze hard zetten en boxen in de tuin. Ene kant park vol met enorm veel buitenlandse grote gezinnen met veel herrie en gillende kinderen. Andere kant vol met bussen jongeren die hele dag en nacht gillen en feesten. NOOIT MEER!!

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 4Melany29-08-2022

Slaap hier niet

1. Hygiene in Wigwam beneden maat. Erg vuil. Veel spinragen, stof overal. Vuil van buiten hoopte op in de tent. Vloer veel vuil tussen de steentjes. Haren van eerdere gasten in wasbak doucheruimte. Douche oogt vies (oranje met zwart/bruin). Juist op de plekken dat je schimmel/ lichaamsvuil en kalk kunt treffen. Dag 1: 23u in de avond urinelucht weg staan spoelen. Beddengoed past niet op de matrassen. Alles laat in de nacht los. Deels zelf schoongemaakt. En dagelijks bedden opnieuw opgemaakt.
    2. Slechte klantenservice bij melding aan receptie werd na 2dgn aankomst schoonmaak geweigerd na de zoveelste vieze ontdekking. Klantonvriendelijk en onproffesioneel.
    3. Klacht ingediend bij guestservices. Pakken klacht op.
    4. Inmiddels thuis. Slapen in Slagharen is NO GO.
    5. Attractiepark was oud, maar nostalgisch en leuk.
    6. Aqua Mexicana was TOP
    7. Slechte ervaring overschaduwde hele verblijf en mijn oordeel over Slagharen. Hier GEEN repeat.
  • 5Familie Dierickx27-08-2022

Teleurgesteld

Bij aankomst park al veel attracties waar onze jongste al niet in mocht en daardoor bijna een hele dag een huilend kind door teleurstelling omdat ze ook graag alles wilde doen. Het gene waar ze dan wel aan mee kon doen koste ook nog eens extra geld. De Tipi was gezellig en knus, maar als de kinders van 3 en 9 om 9 uur elkaar flink in de haren vliegen omdat er uit een tent achter ons een hoop muziek bulderde dat ook nog eens steeds harder ging was de keus al snel gemaakt om de 4 geboekte dagen maar af te breken en de zelfde avond maar naar huis te rijden.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Treur25-08-2022

Erg leuke vakantie gehad!

Toen we aankwamen bij de stacaravan was het buiten 33 graden en binnen 38 graden. Caravan staat gehele dag in de volle zon. Helaas de onze wel, maar het mederdeel van de Colorado stacaravans staan wel onder de bomen. Boek vooral NIET aan de K-kant. In de lente is dat prima, maar niet in augustus als er een hittegolf is. De stacaravan zelf is prima, niet luxe en je moet geen smetvrees hebben, maar wij vonden het uitstekend te doen. Het pretpark zelf is erg mooi, jammer dat er een personeelstekort is waardoor sommige attracties niet open zijn, maar ze doen hun best. Het park ziet er heel mooi uit in westernstyle, ook heel schoon en netjes. Het zwembad is volgens mijn kinderen van 8 en 10, heel erg leuk. Wat wel jammer is, is dat de glijbanen niet altijd open zijn door, jawel, personeelsstekort. Je kunt buiten heerlijk liggen op de bedjes onder de glijbanen, lekker uit de zon. Wij zijn 2 weken geweest en komen graag nog eens terug.

• 7Activiteiten
  • 8Jan Thijs De Jong24-08-2022

Leuke dag gehad.

Vandaag naar het attractiepark van Slagharen geweest met 2 kinderen van 11 & 4. Wij hebben een geslaagde dag gehad, het park was erg netjes en voor onze zoon van 4 was er genoeg te doen. Onze verwachtingen waren een beetje getemperd na het lezen van de recensies, maar wij vonden het reuze meevallen, er waren wat attracties gesloten maar al met al konden wij hier niet mee zitten. De interacties met het personeel waren ook prima. Wij komen wel eens weer!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 4Melany24-08-2022

Hygiene en klantenservice verblijf slecht.

Ik zou er niet komen slapen. Ga aub een goed B&B of hotel in de buurt zoeken en plan een 1-2 dagjes weg. Wigwam en doucheruimte vies. Zelf een beetje gepoetst in wigwam douche ruimte dinsdag weer viezigheid in ontdekt. Bij melding werd reiniging geweigerd omdat ik 2 dagen na aankomst melding deed van verontreiniging.

2de receptie medewerker was zelfs erg onvriendelijk. Slecht slecht slecht. Ik kom NOOIT MEER hier.

• 7Activiteiten
  • 1Sky24-08-2022

Drama

Wat een droevige bende, 7 attractie die dicht waren i.v.m. technische problemen, veel daar van zijn juist voor de jongere kinderen Veel winkels en eettentjes dicht waardoor op de andere locaties het mega druk was. Verder mega veel arcades met de gokkasten, dit is wel uitgebreid en stond wel voldoende personeel Eendjes vangen etc dan ga ik wel naar de kermis. Toch een verloedering na de afgelopen 10 jaar regelmatig hier geweest te zijn Wel goede tip van andere reviewer over parkeergeld Geen kaartje gekocht, gewoon naar slagboom rijden en hij gaat automatisch open, scheeldt toch 10,- om met gillende banden weg te gaan en hier NOOIT meer te komen.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 3Jellis21-08-2022

Verschrikkelijk

Verbleven in huisje Haciënda. Wat een tegenvaller was dat! Alles was smerig bij aankomst. Vloer vies, overal spinnenwebben en stof, vieze wc. Alles plakte! Eerst zelf schoongemaakt voordat we erin konden. Niet voldoende keuken gerei; en leek van alles te missen.

Veel van het personeel was nieuw; sprak geen Nederlands en wisten niet wat ze aan het doen waren.

Park was gelukkig prima; zo hoefden we zo min mogelijk in het huisje te zijn. Dit doen we nooit meer!

• 4Eetgelegenheden
  • 7Treur21-08-2022