Vakantiepark Slagharen

Albert Noppers
26-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Geweldig we zaten in een yellowstone schitterende blokhut netjes en schoon

We hadden een klein probleempje met de rekening maar dit werdt direct opgelost door het vriendelijke personeel bij de frontoffice lekker gegeten op het park en zeker niet duur jammer van de regen maar ja dat is het weer in nederland

Nooit meer!

Mellanie Dijk
14-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Wij zaten eerst in een wigwam.

Aangekomen zat er stront in de wc en was het campingbedje vergeten, dat laatste kan gebeuren.

Hier zaten ook zoveel beestjes in dat mijn zoon zijn hele gezicht opgezet was.

Na een klacht wilden ze hier niks aan doen.

Na verder praten met ze kwamen we op de oplossing om mij en mijn kinderen in een andere accommodatie te zetten.. deze zou schoon zijn, hier aangekomen was het 1e laatje wat ik open deed al vies en goor, de vloer lag onder het stof evenals de kastjes.

Kortom, geen 2e keer, vreselijk.

Tip: neem schoonmaakspullen en insectenspray mee.

Genoten!

Margot Huisman
7-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij hadden een Nevada huisje op het park zelf. Modern en schoon. Heerlijk verblijf gehad. Hoop klagende mensen om ons heen. Vreselijk. Wij hebben alleen maar genoten en oog gehad voor al het leuks dat het park te bieden heeft. Zwembad is prachtig. Park ziet er mooi en schoon uit. Leuke attracties. Ik zou wel graag zien dat er voor peuters en kleuters iets van een ballorigachtig iets gecreëerd wordt. Dat voorkomt een hoop geklaag van ouders met jonge kinderen.

Leuk!

Janssen
6-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

2 nachten in de racoon lodge geboekt.

Mooi, schoon en nieuw huisje.

Genoeg te doen, leuk attractiepark en mooi zwembad! Eetgelegenheden genoeg.

Ontbijt bij big jake ook prima.

Bepaalde attracties gingen om de beurt, ze wisselden mekaar af ivm. de rustige periode. Geen probleem, nergens hoeven wachten. Ook de restaurants waren lang niet allemaal open, maar nog keuze genoeg over. Kortom, fijn en gezellig verblijf gehad!

Slagharen top, wigwam nooit meer

Ralg
1-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Wigwam ziet er aardig uit op de foto.... de wigwam was niet schoon. Buiten de wegman op het gras was het ook vies.

nooit meer

Carlo
30-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

na jaren met plezier onze kleindochters mee genomen voor een vakantie op de camping en het park is dit het laatste jaar, zowel het park maar vooral de camping is in rap tempo achteruit gegaan, door de dumpprijzen voor entree of camping is er een publiek waar wij niet meer thuis horen, toiletgebouw iedere dag onder de uitwerpselen op vloeren en toiletpotten, spoelbakken onder de saus en andere drap, tot midden in de nacht muziek en zat gelal, en zo is dit maar een greep wat de Tokkies achter laten, het enige wat het management doet is "we zullen het doorspelen naar de afdeling. ik noem het leiding zonder ballen. noooiiiiit meer

Voor ons nooit weer.

J. Reuvers
30-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

De camping is zwaar verouderd. Verder worden de toiletten niet vaak schoongemaakt. Wij hebben op de camping gestaan met een caravan gelukkig zat hier ook een eigen wc in waardoor we niet naar het toiletgebouw hoefte. Het zeeppompje in de wc was leeg toen we aankwamen en is in de tijd dat wij er waren niet 1 keer gevuld geweest. Voor ons is dit een camping die niet voor herhaling vatbaar is. Alles is vies. Bij het chemisch toiletreiniging hangt geen zeeppompje water halen kun je niet achter de caravan doen. Geen speeltuintje op de veldjes het enige wat je met de kinderen kunt doen is naar het park gaan. Meer niet dit is ook waar de hele camping op gebaseerd is.

Service om te huilen

Piet
27-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

De service is echt dramatisch. Als je iets vraagt krijg je een grote bek van de medewerkers. En als je er wat van zegt bij de receptie. Schrijven ze het op een briefje en gooien ze het weg. De wc’s waren een regelrechte ramp. Overal zooi en pis, ik kon duidelijk zien dat een van mijn voorgangers een grote boodschap hadden gedaan. Het is al het 14de jaar dat we hier komen, En het gaat in een rap tempo achteruit. We verbleven in een Yellowstone huisje. Die was keurig in orde. En kijkuit waar je loopt want de stenen in de mainstreet liggen schots en scheef.

Leuk, maar even niet meer.

Mires
27-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Ruime plek op de camping.

Snel kunnen inchecken ook.

Jammer dat er op de camping zelf geen speeltuintjes zijn.

Sanitair goed schoon.

Viel op dat er veel lawaai was. Anders dan op andere campings. Lopen al mensen om 7:00 uur s morgens rond, is dan nog niks te doen.

Attractiepark leuk.

Gegeten bij all you can eat op het park, maar dat is echt slecht. Lang wachten op honken vlees. Mensen die gelijk een hele bord vol vlees meenemen waardoor anderen moeten wachten. Eten klef en kip was niet gaar. En het was ontzettend duur. Prijs kwaliteit niet goed. Tegenvaller. Beetje domper.

Zwembaden erg leuk.

Nooit meer in een caravan slapen,zo vies

Brink
22-8-2018

We hebben 3 dagen op het park een caravan gereserveerd.op zichzelf was dit heel gezellig. De Wi-Fi verbinding bij de caravan is goed maar verder op het park niet . De caravan moet schoon opgeleverd worden dit hebben wij dan wel gedaan,maar nadat de vorige bewoner vertrokken is is het huisje niet helemaal goed schoon gemaakt,ook niet door de schoonmakers die horen te controlen. Schimmel in dr koelkast,dode muggen tegen plafond en muren,kortom park was heel erg leuk. De sta plaats caravan heel gezellig maar caravan zelf behoorlijk vies. Voor mij nooit weer slapen in een caravan.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slagharen in Slagharen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slagharen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.