Vakantiepark Slagharenstersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Attractie- & vakantiepark Slagharen bezorgt jou een gezellige vakantie. Op het attractie- en vakantiepark is genoeg te doen zoals zwemmen in het waterpark Aqua Mexicana, genieten van het avondprogramma in de Music hall of leuke prijzen winnen in de Lucky Nugget. Buiten kun je een wandeling maken in het groene Vechtdal of naar Hardenberg.

1753 reviews over Vakantiepark Slagharen

• 6Colette26-02-2020

Leuke vakantie wel 1vieze Racoon lodges met muizen

2 racoonlodges geboekt met oud en nieuw. 1 met (r76) en 1 zonder huisdier(r65). Het huis zonder huisdier was erg netjes en schoon. Het huisdier huis bleek veel stof in en op de zwarte kledingkasten te hebben.1 van de linnenpakketten was vies. Toen ik de bedstee wilde opmaken en het matras optilde schrok ik echt. Overal stof en spullen vanandere gasten en tot overmaat van ramp veel muizenkreutels en een oud lokdoosje. Ook in de lades onder het bed keutels. De receptie gebeld en de klachten doorgegeven ik gaf aan de stof en keutels al te hebben opgeruimd maar dat ze wel iets aan de muizen moeten doen. Toch de schoonmaak geweest met nieuw linnen en verder niemand meer gezien. Laatste avond liep de muis zelfs door het huis en bij thuiskomst bleken er keutels in onze spullen te zitten. Doorgegeven op vertrekdag maar nooit meer iets gehoord🤔

Lengte in park word strikt gehandhaafd!! Tip 😬Om teleurstelling te voorkomen

Zwembad was 👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 7Colette26-02-2020

Leuke vakantie gehad wel 1 vieze racoonlodge

We hadden twee Racoon lodges. 1 (r76) met en 1 (r65)zonder huisdier

de lodge zonder huisdier was netjes en schoon. in het huisdierhuis lag stof in en op de Zwarte kledingkasten. En vies linnen. Toen de bedstee voor kids wilde opmaken en het matras optilde kwam de schrik overal stof spullen van gasten en tot overmaat van ramp veelmuizenkeutels en een oud lok doosje.de receptie gebeld ze zouden een schoonmaaksturen. Ik gaf aan dat ik het al zelf opgeruimd heb alleen dat ze iets aan de muizen moeten doen. De ploeg kwam toch een kreeg nieuwe linnen. Ze zouden het aangeven van de muizen maar niemand gezien in onze midweek. De laatste avond liep er zelfs een muis door het huis en bij thuiskomst zaten er keutels tussen onze spullenHeb het aangegeven bij de receptie en enige reactie was zal het doorgeven.😕niks meer gehoord toch raar.

Lengte regels worden streng nageleefd!!! Hou hier rekening mee om teleurstelling te voorkomen is onze tip!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Corina22-01-2020

Weer eens wat anders

Leuk attractiepark én zwembad. Weer eens wat anders dan center parcs, maar doordat ereen attractiepark is, is het minstens zo leuk. Racoon huisjes zijn top! Nieuw, schoon, modern. Over de oudere huisjes lazen we slechte reviews maar dit is top. Wel iets verder lopen naar het park. Wij waren in de eerste week januari. Heel leuk en niet te druk. Voor kinderen is het wel pas leuk als ze minimaal 1 meter zijn ivm attracties, anders is er weinig. Maar zwemmen kan altijd!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9Anna-Maria Andela06-01-2020

Gewedig we komen er al jaren

Een mooi park en Leuk en fijn huisje waar onze hond in mocht en was mooi een keertje oud en nieuw hier mee te kunnen maken.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 9Jolanda06-01-2020

Wij hebben het prima naar onze zin gehad. Het was erg rustig op het park en er was voldoende te doen. Huisje zag er bij ons ook schoon en netjes uit.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    6Rob Tielenburg27-12-2019

Ik zou dit restaurant NOOIT aanbevelen.

We waren met 7 personen in een z.g.a.n. bungalow. Hier is niets op aan te merken, dit zag er allemaal prima uit. Het attractiepark was leuk en gezellig. Drie dagen voordat we een weekend naar Ponypark slagharen zouden gaan werden we gebeld door een medewerkster of we met korting gebruik wilde maken van Western Dinner Buffet all in. Op zaterdag avond zijn we gaan eten maar wat viel dat zwaar tegen. Ten eerste er was veel tocht en kou, sommige hebben met hun jas aan zitten eten, weinig sfeer geen muziek, 1 grote vreetschuur. Ik wilde een biertje bestellen maar kreeg te horen dat alcoholische dranken niet in de all in prijs zat, dit was niet verteld bij de reservering. Alleen koffie, thee, melk en limonades. Het eten was koud en niet goed doorbakken. Ik ben een liefhebber van vis maar vis zat niet in het buffet. Al met al veel geld kwijt, met je jas aan eten, geen muziek, weinig keus in het menu. Dit was onze 40 jarige huwelijk!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 3Familie T15-12-2019

Slagharen nooit meer!!!!

Toen wij op vrijdagavond arriveerde, voor een weekend Slagharen, en gingen eten bij de pizzeria met 2 kleine kinderen konden we geen pizza krijgen van € 3,95 maar moesten we een familiepizza pakken van € 22,50 die belachelijk groot was dus nog niet voor de helft opging. Op zaterdagmorgen gingen we het attractiepark in dat ging goed voor een half uur toen stroomde het park helemaal vol het bleek dat een groot bedrijf op 21 september het attractiepark had afgehuurd. Het theater en diverse eetgelegenheden waren afgehuurd door een groot bedrijf en dus niet toegankelijk voor de huurders van Slagharen er waren belachelijke wachttijden en met kleine kinderen niet te doen we zijn maar naar het zwembad gegaan, daar waren bijna alle huurders. Toen wij hierover een klacht indiende bij Slagharen kregen we een mail dat ze het begrepen dat wij niet dagelijks hun website controleerde, in plaats dat ze de mensen hierover informeren op het moment dat ze boeken.

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Bianca11-12-2019

TOP! voor herhaling vatbaar

Top verblijf, huisje lekker dicht bij het park (Nevada) Leuk park, mooie schaatsbaan, net zwembad. (wel echt koud bij de kleedruimtes)

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 4Iris koole11-12-2019

Nooit meer

Wij hadden een stacaravan gehuurd voor een weekend in Pony Park Slagharen. De stacaravan was oud, koud, muf, en vies. De slaapkamers zijn zodanig klein en muf, dat ik mijn kinderen er niet in wilde laten slapen. We hebben met zijn allen geslapen op de harde banken in het zit gedeelte. De koelkast stonk, de ramen tochten, de banken waren vies en de badkamer heb ik vanwege de lucht die er hing, niet gebruikt. Vanwege de tochtende ramen en een gevoel van onveiligheid heb ik niet kunnen slapen. Ik heb me geen enkel moment op mijn gemak of comfortabel gevoelt waardoor ik niet heb kunnen genieten van de leuke dingen die het park wellicht te bieden heeft. We zijn dan ook maar 1 nacht (in plaats van 2 nachten) gebleven. Echt enorm teleurstellend.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen

• 6Wil06-12-2019

Goed weekend gehad. Park en huisje oke

Park oke. Huisje Nevada oke. Personeel vriendelijk. Eten op het park erg duur en heel slecht

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

119 tips over Vakantiepark Slagharen

• Ian, 27-05-2014

Neem een ontbijt buffet erbij. Je kan al om 08:00 aanschuiven. Het loopt tot 10:00 uur wanneer alle attracties opengaan, dus kan je meteen het park op omdat het ontbijt naast de fontein bij de ingang is!

• andre, 14-04-2014

Op de camping heb je tv ontvangst neem wel een zelf kabel mee.

• sanne, 06-04-2014

Croissantjes kopen in de supermarkt, ze zijn superlekker!!

56 vragen over Vakantiepark Slagharen

• carla, 06-08-2018

camping plaats ivm invalide oma

weet iemand een goede plaats ivm met mijn schoonmoeder (slecht ter been )

• Yvette, 21-04-2018

koffiezetapparaat

Is er een koffiezetapparaat aanwezig in de wigwam deluxe?

• Tiny , 01-01-2018

Oven

Beschikt de nevada over een oven?

Jajantie, 18-01-2018

Wij hadden in onze Nevada huisje een combi magnetron.

Vakantiepark Slagharen info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nederlands, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats