Vakantiepark Slagharen *****

1485 reviews over Vakantiepark Slagharen in het Nederlands

altijd even leuk

juffie, 13-1-2018
  • Onderkomen7

Wij verbleven hier tijdens het weekend van oud naar nieuw. Het was nu weer 7 jaar geleden dat we een verblijf boekten hier in Slagharen. We kozen voor de Cowboy cottage en het was er echt gezellig. Leuke inrichting, past helemaal in het thema van het park. Het enige jammere was dat ons huisje niet helemaal proper was, dus zelf nog even moeten vegen. We misten wel een microgolfoven. Het zetelbed heeft een te dunne matras en hierdoor kon je de lattenbodem voelen (matras van de bedden die niet bezet waren onder deze matras gelegd). De badkamer is echt klein, de verlichting mag er beter zijn, want enkel daar hangt een spiegel (moeilijk bij het scheren, schminken,...). Het personeel is allemaal even vriendelijk. De supermarkt is klein, maar in de buurt ligt een Jumbo waar je alles kunt vinden wat je nodig hebt. De attracties zijn leuk. De Gold Rush (nieuwe achtbaan) viel ontzettend in de smaak bij onze kids. Randy en Rosie zien er nog altijd even schattig uit :-). De Ice-show is prachtig !!! Ook de lasershow en het vuurwerk zijn supermooi. Het zwembad is heel erg tof (leuke glijbanen), alleen een beetje koud in de ruimte (tocht). De avondanimatie is leuk (Bingo, show met Randy en Rosie, musical,...). Het restaurant Cartwright's is een echte aanrader, heerlijk !!! En super super vriendelijke mensen daar ! Het samen aftellen naar het nieuwe jaar was gezellig met zeer mooi vuurwerk erbij. Voor ons was het een geslaagd oud naar nieuw weekend !

Leuk voor een keer maar nooit meer

Corinne, 10-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Leuke attracties, zwembad te koud en tochtig. Haciënda verouderd maar te doen

3 top-dagen met kerst

Thomas, 2-1-2018
  • Onderkomen10

Wij (2 volw.& 4 kids: 10-10-12-14 jaar)hadden geboekt in een cowboy cottage nr 152 achteraan in het park zeer rustig gelegen !

cottage: zeer net,bedden oké,gezellig ingericht niet overdreven groot maar dat weet je op voorhand dan moet je een duurder huisje boeken je kan niet alles willen hé!

park : zeer kindgericht onze kids mochten op alles er zijn zeker genoeg attracties

voor verschillende leeftijden/grotes

heel gezellige sfeer met kerst overal liedjes,versiering,shows,miracle of lights zeker gaan bekijken prachtig lichtspektakel met mooi verhaal erin en vuurwerk !!!

eten: niet slecht voor een pretpark, prijs kwaliteit en volume oké .

kinderclub: chapeau voor de medewerkers ze doen heel veel voor de kids !

personeel : zeer vriendelijk niks op aan te merken.

Maak je eigen chocolade reep in de Chocolate Factory.kids vonden dit leuk grote reep voor je geld en is lekkere chocolade !!!

zwembad : genoeg mogelijkheden voor verschillende leeftijden 3 top glijbanen !

badmeesters zijn streng maar is ook nodig sommigen denken dat ze alles mogen en houden geen rekening met anderen !

Kortom voor ons zeker geslaagd,waarom sommigen zeer slecht scoren begrijp ik echt niet ???

Stank Haciënda

Mulders, 2-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Het pretpark is leuk en netjes, ook zwembad erg leuk met kinderen van 8,6 en 2 jaar.

Alleen zaten we in een haciënda en dat was echt te ranzig!!! Hele weekend in de stront lucht gezeten !! Niet goed schoongemaakt en ketel sloeg om de 5 min aan waardoor we niet hebben geslapen nee voor ons Nooit meer een haciënda , en die rioollucht was echt niet te harde !!

Wendy, 30-12-2017
  • Onderkomen10

Huisje type Raccoon: nieuwer huisje,super mooi,ruim,modern,keuken van alle gemakken voorzien.

Goeie slaapkamers,leuke bedstee,moderne grote douche,leuk terras aan het water.

Niks op aan te merken.

Het park: na wat vrees na al die recensies,wij erop af met een kind van 120 en 111 cm.

Op de plattegrond kon ik al tellen dat ze overal bijna in mochten en dit bleek waar.

Maar iets van 5 dingen niet en iets van 20 wel.

We hebben ons heel de dag vernaakt.

Sommige attracties wisselde idd om en om maar wij hebben dit niet als storend ervaren. Je gaat in diegene die open is,loopt een rondje en kan vanzelf in de andere een keer. Niet moeilijker doen dan nodig.

Park schoon,personeel allemaal vriendelijk en lief voor de kids.

Weinig gezond eten,na 6 dagen vet en suiker snakte ik naar groenten of salades.

Zwembad ideaal,overzichtelijk,niet gevaarlijk met alleen achterin een dieper bad.

Prijzen horeca hoog,dat is in ieder pretpark.

Raccoon Lodges zijn fantastisch!

Bianca Suijs, 28-12-2017

Wij zaten in de nieuwe Raccoon Lodges, een week met de kerst. Ontzettend mooie en complete bungalow, alles gloednieuw. Heel aardig personeel overal en het park was heel leuk versierd voor de kerstdagen, er liep een kerstman rond en overal hoorde je kerstmuziek. Wij, twee volwassenen en twee pubers hebben het echt heerlijk gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

super mooie accemodatie

stien, 9-12-2017
        • Onderkomen10

Gratis wifi alles nieuw en mooi,3 slaapkamers waaronder 1 bedstee.

Inventaris mag iets uitgebreider

Daan, Webcare, 28-12-2017
        Howdy! Bedankt voor het delen van je ervaring! Geweldig om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf. We zien jullie graag een volgende keer terug in het Wilde Westen van Attractie- & Vakantiepark Slagharen. ^Daan

Geweldig leuk park

Sandra, 7-12-2017
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

Heerlijk verblijf gehad

Ontzettend leuk park heerlijk diner leuke bezigheden voor de kinderen wij hebben genoten van het park en het gezellige personeel gezellig schone cowboy cottages

Slagharen bedankt voor een geslaagd weekend!!!

Wij komen zeker terug!!

Daan, Webcare, 28-12-2017
        Howdy Sandra, fantastisch om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf! We zien jullie graag terug in seizoen 2018! ^Daan
        • Activiteiten8
        • Onderkomen9

raccoon bedden, smal, breed persoon zal niet lekker slapen daar, maar huisje is goed,luxe. ver lopen naar atractiepark, moet parkeerkaart delen als je met 2auto"s bent, of 10euro betalen voor extra parkeerplaats bij huisje.weet niet of je dan eigen uitrijkaart krijgt voor dat geld.neem eigen zwembandjes mee voor kinderen, zijn daar niet als service, maar kan je kopen voor5 euro, geld voor kluisjes ben je ook kwijt, glijbanen zijn wel erg leuk, maar ff stoeien in het water mag niet.. prijzen restaurants duur, hamburger met friet 9,95,. lichtjes parade was erg leuk aanrader. aanrader is de nieuwe achtbaan als je durft, doe bril af en gehoorapparaat eruit, zag veel dingen vallen tijdens rit, park is leuk, voor kleinzoon was auto rijden erg leuk, maar rijbewijs kopen voor 10 euro erg duur, op de foto met sinterklaas, 10 euro, moest brood op de plank komen werd gezegd, maar kost wel mijn brood, koepel met bootjes was stuk, onderhoud kreeg deur niet open, waarom word dat niet omgeroepen, veel mensen liepen dat eind voor niks,
        Daan, Webcare, 28-12-2017
        Howdy Caatje, bedankt voor het delen van je ervaringen en delen van je feedback. Hopelijk zal jullie volgende verblijf bij ons nog beter bevallen! Graag tot snel in het Wilde Westen van Attractie- & Vakantiepark Slagharen. ^Daan

Nooit meer. Winst bejacht

M.ros, 3-12-2017
        • Activiteiten1
        • Onderkomen4

Zeer oude troep. Dat alles open is, is een gore leugen. 75 procent van de winkels en atracties waren dicht. Puur winst bejejacht. Ondanks sinterklaas weekend, moet er 9.50 eur afgerekend worden als je met hem op de foto wil. Beloftes via de site van slagharen niet voor 10 procent gehaald. De spaanse eigenaar moet maar eens aan de bel hoe het vroeger moest. Toen was het prima. Advies!! Ga er niet heen. Nooit Niet p.s. de prijzen in de winkels zijn exorbitant duur. Assosiaal.
        Daan, Webcare, 28-12-2017

Howdy! Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Niet alle attracties, winkels en restaurants openen tegelijk 's ochtends. Uiteraard zal het grootste gedeelte van de restaurants, winkels en attracties wel gewoon geopend zijn vanaf 11:00 uur.

Het was inderdaad mogelijk om een professionele fotoshoot te doen met Sinterklaas in onze Photo Saloon. Daarnaast heeft Sinterklaas ook een bezoek gebracht aan Big Jake Dinnerhouse en het podium van Randy & Rosie om kostenloos op te foto te gaan met onze gasten.

Hopelijk zal een eventuele volgende ervaring bij ons voor jullie positiever uitpakken! ^Daan

We hebben een aantal aanbieders voor Slagharen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Slagharen in Slagharen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Slagharen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Slagharen scoort een 7.64 uit 10 op basis van 1511 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: