Attractiepark Slagharen

4.5Matig

• 9Esther Bos02-01-2020

Superleuk

Wat weer een topdagje in Slagharen... altijd geslaagd..snap de negatieve reviews echt niet...met drie kids van 9 en 12 zeer geslaagde dag gehad... ijsbaan was leuk...lichtjesshow was leuk... attracties waren leuk ..alleen de circusshow vond ik niet zo leuk maar goed...je kan niet alles hebben

januari 2020

• 9Linda27-12-2019

Een fantastische midweek gehad

We kijken terug op een top midweek, leuk verblijf de Yellowstone huisjes. Je bent erg snel in het park waar alles goed geregeld is, vriendelijke mensen zowel bij de attracties als in de horeca. De ijsbaan is goed in de smaak gevallen een geweldige sfeer in de avond. Het zwembad is ook erg leuk, leuke spannende glijbanen, en genoeg zitplaatsen. Met kerstavond wezen eten in het restaurant, eten was goed alleen de doorstroming liep niet goed en voor alcohol zal het fijn zijn als het aan de tafel opgenomen en gebracht werd. Kortom een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Lisette15-12-2019

Heel leuk weekend gehad!

We hebben een superleuk weekend gehad! Er is genoeg te doen in het park voor jong en oud. Gezellige sfeer en niet druk. Vriendelijk personeel. Mijn kinderen van 4 en 6 hebben zich enorm vermaakt. De kabelbaan boven de mainstreet was favoriet. Dat ze voor een aantal attracties te klein waren maakte niet uit want ze durfden dat toch nog niet. Ik ben zelf wel in de Gold rush geweest. Wat een fantastische achtbaan!!! Aqua Mexicana is ook een aanrader, ook voor kleine kinderen. Enige minpunt was dat de bedden in de Cowboy cottage wel heel klein zijn. Nu zijn die volgens mij voor kinderen bedoeld en de slaapbank voor de volwassenen. We komen zeker nog eens terug!

december 2019

• 9family526-10-2019

Weer een leuk betaalbaar familiedagje gehad.

Leuk uitstapje gehad met onze 3 kinderen. Er is voor alle leeftijden wat te doen, met name vanaf 120cm lengte. Ook afwisselen qua attracties. Begrijpelijk misschien dat je voor de klimwand extra moet betalen, het zou fijn zijn als de afstandbestuurbare bootjes waarvoor je 1 euro betaald het ook echt doen. De gele boot werkte niet goed. (24/10). Het basketbalspel wekt wel wat irritatie (duur, onhaalbaar en levert teveel gezeur op met kinderen, ook onzinnig grote knuffel als prijs, dus niet gedaan). Circusshow is een aanrader, 4d show helaas niet gezien. We zouden binnenkort nog wel een keer terug willen komen voor Aqua mexicana, als deze los van het park entree te bezoeken is.

oktober 2019

• 8FamvP29-09-2019

Leuk dagje uit

We waren in Slagharen tijdens de Univé familiedag. Beredruk natuurlijk, maar wel voor bijna niks naar binnen. Voor onze jongste van 3 is het aanbod er beperkt, de andere twee konden in wat meer attracties. Ik herken wat eerder werd geschreven over het personeel, soms onaardig, regelmatig zeer traag. Dat wekte wel wat irritatie op (en niet alleen bij ons merkten we die dag). Wat we allemaal echt heel gaaf vonden was het American Circus, super, onvoorstelbaar knap en echt een leuke show! Ook de 3d film van Yogi Bear met de special effects was voor het hele gezin leuk. Voor een dagje uit zo 1 keer per jaar vinden wij het leuk. Of ik er de volle mep voor zou betalen... eerlijk gezegd niet.

• 4Alex06-09-2019

Toe aan verandering!

Wij zijn net terug uit ´Attractiepark Slagharen´. Wij komen hier van kleins af aan, maar ook wij zien het park helaas de laatste jaren erg achteruit gaan. Het park trekt nu een bepaald slag mensen aan. Tevens wordt er zeer veel gerookt in het park, zelfs in de wachtrijen. Misschien een rookzone in het park maken? Jammer dat de nostalgie van het park weg is. Veel mensen herinneren zich Slagharen als een gezellig familiepark met pony's, cowboys, en shows, maar daar is helemaal niks meer van over. Mensen betalen om in alle attracties te kunnen, maar wat er nu voornamelijk in het park te zien is zijn attracties die om en om draaien en dichte eetgelegenheden. Ook word je regelmatig aangesproken om mee te doen met de zogeheten balspellen waar je extra voor moet betalen, dit is zeer storend. Hopelijk ziet de nieuwe directeur deze verbeterpunten ook, en ziet de toekomst er anders uit voor Attractiepark Slagharen.

• 1Jonkers06-09-2019

Zeker NIET het park voor kinderen onder de 1.20m!!

Bijna alle attracties waar ons zoontje van 1.10m in andere parken gewoon in mag, mag hij er hier NIET in. Blijkbaar houden ze hier een andere wetgeving aan, dan in de rest van Nederland. En de attracties waar hij wel in mocht, waren om de 30min dicht. Zo ook voor ons dochtertje van 90cm. Ondanks dat we de site goed hadden bekeken, was dit alles niet duidelijk aangegeven...in ieder geval niet duidelijk genoeg! De wigwam is leuk, maar als het 30min duurt, voordat je eindelijk eens water kunt koken voor een kopje thee, hoe gaat het dan met je avond eten? Verder is er in het vakantiepark zelf erg weinig te doen, buiten het attractiepark om. Het zwempark is wel erg leuk en de shows zijn geweldig. Alleen jammer dat die dan pas om 20.00 uur beginnen. We hadden een midweek geboekt, maar zijn na 2 dagen weer vertrokken. Dus met kinderen onder de 1.20 m, is dit NIET het park om naartoe te gaan.

• 10Gerard de Vries03-09-2019

Super leuk attractiepark

Ik begrijp de vele negatieve reviews niet. Ik vind het een veelzijdig attractiepark. Het zwembad is ook super leuk!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9familie mommy31-08-2019

we hebben genoten

midweek naar slagharen geweest met gezin kinderen van 0 tm 18 jaar , in een tipi tent het was mooi weer want met slecht weer is tipi tent niet aan te raden, ondanks dat op de dag 25 graden is koelt het savonds aardig af gelukkig hadden we dekbedden (zitten bij de tent) . Kids hebben zich vermaakt bij de wigwam wereld , we misten wel waterkoker of magnetron om voeding vd baby te maken maar vd rest prima. Enige nadeel is dat er veel wespen waren maar met dit weer heb je dat eenmaal. Het park is een schoon park mogen wel wat meer prullenbakken op het park . Maar voor elke wat wils zwembad ook prima, kwa eten was vooral patat snack, pizza , helaas was de wok dicht op het park , was wel een winkeltje op het park kwa prijzen vond mee vallen op het park zelf vond ik het wel prijzig vooral flesjes drinken e 2,90. Maar we hebben genoten met ze alle het waren 5 leuke dagen en volgende jaar gaan weer,

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7W.Dykstra24-08-2019

Wel leuk op zich

Drie dagtickets online gekocht voor 14,95 per stuk. Dat was het bezoek wel waard. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. We zijn in de nieuwe Gold Rush achtbaan geweest. Erg goede baan, let op: veel g-krachten! :) Attracties liggen dicht op elkaar dus gelukkig niet al te ver lopen. De wachtrijen waren ongeveer een half uur bij de grote attracties, bij de kinderdingen 5 minuten ofzo. Een punt van kritiek: Scherp de sollicitatieprocedure aan, en let erop of iemand ook vriendelijk kan zijn. Let er bijv. ook op of iemand ook enthousiast is of hij de baan wil en wat zijn/haar motivatie is. Leuk park, maar serieus, personeel kan een stuk, stuk vriendelijker en ook een stuk sneller werken! Laat voor de lol eens een "undercover-gast" door het park lopen en kijk maar eens hoe onvriendelijk sommige medewerkers doen.

augustus 2019

10 van de 550 reviews gezien