Chalet

45 reviews over Chalet Wellness vakantiehuisje in het Nederlands

Ga genieten !

Fam. Baas,
18-4-2019

Rust, weg uit de herrie van verkeer etc. van de Randstad. Reinheid, je voelt je pas echt welkom op een goed schoongemaakt vakantie adres. Wellness, als alle voorzieningen voldoen aan de verwachtingen is het genieten zoals beloofd. Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel, kortom “zen” en met weemoed weer op huis aan !

Gereisd met partner in april 2019

Heerlijk!!!

Tiel,
26-1-2018

We hebben weer heel erg genoten van de hout gestookte sauna, de mooie nieuwe jacuzzi, sunshower, houtkachel binnen en de heerlijke bedden! Het huisje is prachtig, erg schoon, rustige omgeving en volledige privacy, kortom een aanrader!! Heel erg bedankt!

Gereisd met partner in januari 2018

Genieten

Eefke,
17-12-2017

Wij komen al enkele jaren op een rij met heel veel liefde terug naar st jansklooster, met zn twee of met ons kleintje. Binnen een uur na aankomst glijdt alle drukte van je af. Elke keer een persoonlijk en warm onthaal, een opgewarmd en licht huisje dat brandschoon op je staat te wachten. We plonsen in de jacuzzi en maken het vuurtje in de kachel meteen aan om de sfeer compleet te maken. Hoewel de omgeving heel mooi is, blijven wij vaak hele dagen in en om het huisje :-) want hier is alles wat je nodig hebt om helemaal tot rust te komen! Een speciaal plekje voor ons....sssst niet doorvertellen ;-) Marc, Eefke en Daantje

Gereisd met partner in december 2017

Wat een rust

Karin e Mari,
25-8-2017

De tuin waarin zowel jaccuzi als de sauna ( hout gestookt ) heeft 100 % privacy. Eigenaren die je ontvangen leggen ook alles duidelijk uit. Huisje netjes bij aankomst. Het park zelf is heel rustig, je hoort geen herrie. Dus voor rustzoekers is dit zeer aan te bevelen.

Jammer dat de fietsen niet droog konden staan, met name voor elektrische fietsen zou een afdakje fijn zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek!

Babs,
3-6-2017

We hebben weer genoten, wat is het toch een heerlijke plek en vooral dat alles zo prive is. Hopen snel weer terug te komen!

Gereisd met partner in mei 2017

Gastvrijheid en Hartelijkheid

Fam. Baas,
7-5-2017

Een midweek gelogeerd in huize "Max", voor ons de eerste ervaring van vakantievieren in een chalet. Bij binnenkomst meteen een warm thuisgevoel, meer ruimte dan verwacht en bovenal fris en schoon ! De privé tuin is echt privé, de houtgestookte sauna een plezierige nieuwe ervaring en de jacuzzi : " zo ne goeie hebben we nog niet gehad! ". Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving, hier is voor ieder wat wils. Maar vooral genoten van de top wellness voorzieningen, helaas niet van de ligbedden met kussens in de tuin want de weergoden waren ons niet goed gezind. Ons advies : Gastvrijheid en Hartelijkheid staan hier zeer hoog in het vaandel (ook bij de receptie !) kortom boeken en gaan genieten !

Gereisd met partner in mei 2017

Super

edwin
23-2-2017

Weer een week geweldig genoten,we zijn hier nu voor de vierde keer. Deze keer in huisje Max sfeervol ingericht en zoals gewoonlijk lekker schoon. Genoten van de privacy,sauna de geweldige jacuzzi en de hartelijke ontvangst van de eigenaren. Huisje heeft echt alles om je accu weer op te laden. Klaas-Jan en Gerda bedankt en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

Brenda van der Haven
22-11-2016

Begin november zijn we hier een midweek geweest met z'n tweeen en wat hebben we het lekker gehad! Allereerst werden we super vriendelijk ontvangen door de gastheer en was het huisje mooi schoon. Heerlijk genoten van de sauna en de jacuzzi en wat een rust! Wij komen zeker nog een keer terug. Bedankt!

Gereisd met partner in november 2016

Ontspanning!

mariska
14-8-2016

1 week in studio Sil verbleven. Schoon, leuk ingericht, rustig en heerlijk prive! Uren doorgebracht in de nieuwe jacuzzi en de sauna en heerlijk ontspannen weer thuis gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar, ik heb genoten!

Gereisd met partner in augustus 2016

Oase van rust en ruimte.

Frans Duivenvoorden.
10-8-2016

Sauna, jacuzzi, de tuin, huisje de rust is fantastisch en de gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Wellness vakantiehuisje in Sint Jansklooster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Wellness vakantiehuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.