Chalet Wellness vakantiehuisje

Meer chalet info
Tonen op kaart

48 reviews over Chalet Wellness vakantiehuisje

• 10Tiel en Babs09-02-2020

Het was weer fantastisch!!!

We hebben weer heel erg genoten van alles, wat een heerlijkheid allemaal! Zijn hier al meerdere keren geweest, de huisjes en ook de studio's staan op een rustig kleinschalig parkje, bieden volledige privacy, zijn mooi en gezellig ingericht, erg schoon en met heerlijke bedden. In de tuin, volledig afgeschermd door heggen, heb je een eigen hout gestookte sauna (hout aanwezig), een heerlijke jacuzzi, zithoek en ligbedden, echt genieten! De eigenaren Klaas Jan en Gerda zijn ook altijd heel vriendelijk. Wij gaan het huisje nooit uit zo heerlijk is het maar in de omgeving is er genoeg te doen als je dat wel zou willen. Al met al een echte aanrader!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Dick25-11-2019

Heerlijk!

Voor de 2e keer een weekje ontspannen in 1 van de wellnesshuisjes, dit keer de FINN de Luxe met sunshower, en ook deze keer was alles weer tot in de puntjes verzorgd. Mooie en schone accommodatie, fijne sauna en jacuzzi en heerlijke bedden. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Linda15-10-2019

Heerlijk relaxen in mooi Overijssel

Heerlijke plek als je je een paar dagen wilt terugtrekken uit de drukke wereld, om ultiem te genieten van jacuzzi en superfijne sauna. Vriendelijke ontvangst en alles mooi schoon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Fam. Baas18-04-2019

Ga genieten !

Rust, weg uit de herrie van verkeer etc. van de Randstad. Reinheid, je voelt je pas echt welkom op een goed schoongemaakt vakantie adres. Wellness, als alle voorzieningen voldoen aan de verwachtingen is het genieten zoals beloofd. Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel, kortom “zen” en met weemoed weer op huis aan !

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Tiel26-01-2018

Heerlijk!!!

We hebben weer heel erg genoten van de hout gestookte sauna, de mooie nieuwe jacuzzi, sunshower, houtkachel binnen en de heerlijke bedden! Het huisje is prachtig, erg schoon, rustige omgeving en volledige privacy, kortom een aanrader!! Heel erg bedankt!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Eefke17-12-2017

Genieten

Wij komen al enkele jaren op een rij met heel veel liefde terug naar st jansklooster, met zn twee of met ons kleintje. Binnen een uur na aankomst glijdt alle drukte van je af. Elke keer een persoonlijk en warm onthaal, een opgewarmd en licht huisje dat brandschoon op je staat te wachten. We plonsen in de jacuzzi en maken het vuurtje in de kachel meteen aan om de sfeer compleet te maken. Hoewel de omgeving heel mooi is, blijven wij vaak hele dagen in en om het huisje :-) want hier is alles wat je nodig hebt om helemaal tot rust te komen! Een speciaal plekje voor ons....sssst niet doorvertellen ;-) Marc, Eefke en Daantje

Gereisd met partner in december 2017

• 9Karin e Mari25-08-2017

Wat een rust

De tuin waarin zowel jaccuzi als de sauna ( hout gestookt ) heeft 100 % privacy. Eigenaren die je ontvangen leggen ook alles duidelijk uit. Huisje netjes bij aankomst. Het park zelf is heel rustig, je hoort geen herrie. Dus voor rustzoekers is dit zeer aan te bevelen.

Jammer dat de fietsen niet droog konden staan, met name voor elektrische fietsen zou een afdakje fijn zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Babs03-06-2017

Fantastische plek!

We hebben weer genoten, wat is het toch een heerlijke plek en vooral dat alles zo prive is. Hopen snel weer terug te komen!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Fam. Baas07-05-2017

Gastvrijheid en Hartelijkheid

Een midweek gelogeerd in huize "Max", voor ons de eerste ervaring van vakantievieren in een chalet. Bij binnenkomst meteen een warm thuisgevoel, meer ruimte dan verwacht en bovenal fris en schoon ! De privé tuin is echt privé, de houtgestookte sauna een plezierige nieuwe ervaring en de jacuzzi : " zo ne goeie hebben we nog niet gehad! ". Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving, hier is voor ieder wat wils. Maar vooral genoten van de top wellness voorzieningen, helaas niet van de ligbedden met kussens in de tuin want de weergoden waren ons niet goed gezind. Ons advies : Gastvrijheid en Hartelijkheid staan hier zeer hoog in het vaandel (ook bij de receptie !) kortom boeken en gaan genieten !

Gereisd met partner in mei 2017

• 10edwin23-02-2017

Super

Weer een week geweldig genoten,we zijn hier nu voor de vierde keer. Deze keer in huisje Max sfeervol ingericht en zoals gewoonlijk lekker schoon. Genoten van de privacy,sauna de geweldige jacuzzi en de hartelijke ontvangst van de eigenaren. Huisje heeft echt alles om je accu weer op te laden. Klaas-Jan en Gerda bedankt en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in februari 2017

1 tip over Chalet Wellness vakantiehuisje

• Esther, 24-08-2014

Veel mooie plaatsen in de omgeving met n schitterende natuur.

2 vragen over Chalet Wellness vakantiehuisje

• Eeva, 20-11-2017