Vakantiepark Landal De Vlegge

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen8,3

18 tips over Vakantiepark Landal De Vlegge

ankie, 4-8-2015

Bakkerij- en ijsmuseum in Hellendoorn is erg leuk, zeker het broodje bakken.

Veenmuseum met treintje en uitleg is gratis en leuk!

Joost, 18-6-2015
Een bezoek aan Ootmarsum is een aanrader. Niet ver om te rijden, en een erg gezellig en mooi dorpje. Ook is over de grens de stad Nordhorn een aanrader om te bezoeken. De zoo aldaar is heel erg leuk, ook voor kleinere kinderen!
Yunah19, 22-4-2015
Wandelen bij: de Engbertsdijkvenen (Kloosterhaar, 3 km van park) en recreatiegebied De Oldemeyer (Oldemeyerweg Hardenberg, 14 km van het park). Wandelen rond de recreatieplas van het park is ook mooi ondanks het hekwerk hier en daar!

cpgeelen, 19-12-2014
Aanrader voor in de wintermaanden maar ook in de zomer is het er mooi. Veel wandel- en fietsmogelijkheden en een goed restaurant.
jinny, 15-10-2014
Ootmarsum openlucht museum, fiets huren en lekker wandelen mooie omgeving
waltrie, 15-7-2014

schoolmuseum en openluchtmuseum ootmarsum

Hardenberg centrum bezoeken

knooppunten fietsen

c_j_polman, 6-5-2014

Dierentuin in Nordhorn (45 min. rijden): niet al te groot, maar zeker de moeite waard en niet duur! Zelfs parkeren is gratis!

Bolletje museum in Almelo: niet groot, maar wel leuk om te gaan kijken op een dag met minder mooi weer. Je kunt er ook heerlijk koffie of thee drinken!

michelle, 22-4-2014
Een electr. vliegenmepper ontbrak en lijkt ons handig, geeft geen vlekken na. Het plafond zat vol vegen, wij hebben overigens geen één mug gezien. Wel eekhoorns en vogels!
Rob, 20-4-2014
Heidewandeling met boswachter Albert is zeer aan te raden!
angofiel, 17-4-2014
Hengelo en Almelo zijn leuke steden om te winkelen en om er gewoon even uit te zijn,ook Nordhorn net even over de grens in Duitsland is een erg leuke stad.