Vakantiepark Landal De Vlegge *****

• Onderkomen8
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8
  • Activiteiten4

Juli/augustus vakantie gevierd op Landal De Vlegge. Bungalow(korhoen 30) zag er prima uit, lekker ruim .Je hoort overdag wel het verkeer maar s avonds rustig , wij vonden dit niet storend. Wij hadden prachtig weer waardoor we veel gebruik hebben gemaakt van het recreatiemeer, echt een pluspunt. Op het park is er weinig voor kinderen (1 speeltuin) Maar in de omgeving is er genoeg te doen!! Snackbar bij Palviloen De Vlegge was prima. Bij het restaurant gedeelte kon het beter. Tips voor dagje uit. Attractiepark Hellendoorn, winkelen Almelo, Hardenberg. Ommen is een gezellig dorpje. Lekker winkelen ,bootje huren of bos wandeling. Engbertsdijkvenen ligt vlakbij het park en een prachtig natuurgebied!! Net over de grens tielpark Nordhorn, leuke dierentuin. Op het park is geen winkel, maar supermarkt de jumbo en de spar zijn vlakbij.