Vakantiepark Landal De Vlegge

• Onderkomen7,9

12 reacties Vakantiepark Landal De Vlegge

Supermarkt Sibculo

Harry, 2-4-2018

Kan/wil iemand vertellen hoe ver het is met de fiets naar de Spar? Is er op het park een (kleine) supermarkt?

Alvast bedankt voor het antwoord!

huisjes

J,S, van Raam, 31-10-2017
zijn er ook huisjes met een open haard of houtkachel

Type 6C2

Lucy van Galen, 3-8-2017
Weet iemand of de huisjes 6C2 goed zijn? Goede bedden, privacy, parkeren bij huisje?

vuurwerk

jansen, 2-1-2017
zou graag met oud en nieuw naar landal De Vlegge gaan maar mijn hond is bang voor vuurwerk kan iemand mij zeggen hoe dat is met oud en nieuw op het park

Matty

Matty, 28-6-2016
Is er op het park een wasmachine aanwezig ??

vernieuwde 6DL bungalows

A, 19-10-2014

Hallo,

Iemand toevallig laatst verbleven in een vernieuwd 6DL huisje? Welk 6DL huisje zou ik het beste kunnen boeken (met huisdieren) die de mooiste ligging heeft en zonder teveel bos eromheen..

Groetjes,A

afstand naar het dorp

Herman, 5-10-2014
Hoe ver is het lopen naar Sibculo ?

schoonmaak?

angofiel, 14-2-2014

kan iemand ons vertellen hoe de schoonmaak tegenwoordig is op dit park?ben er nl in 2012 geweest en toen was het 1 groot drama(zoals helaas in vele landal parken het geval is)

wij gaan nu eind maart weer een weekje, ik bedoel soms moet je iets een tweede kans geven, en vroeg het mij even af hoe de ervaringen nu met de schoonmaak zijn.

En is er ook wifi in de huisjes?al dan niet gratis of tegen betaling?

Hopelijk is de meneer van huisje nummer 41 inmiddels klaar met bladblazen ook...........ik begrijp niet dat dit wordt toegestaan, prive huisje of niet, er zijn toch regels? iedere ochtend destijds om half 8 gaan blazen vond ik toch TE ver gaan

2 reacties

Staat Fazant 26 op een ruim zonnig plekje?

Marijke, 28-12-2013
Ik vraag me af of Fazant nr, 26 op een vrij en zonnige plek staat, dus niet onder de bomen??
2 reacties

is het ook mogelijk een vaartocht te doen

c.m.al beentjes, 11-7-2013
Wat is aan te raden in omgeving met de auto wat is de leukste plaats over de grens duitsland en is er ook met de boot iets mogelijk rondvaart bv