Vakantiepark Landal De Vlegge

• Onderkomen8,3

228 reviews over Vakantiepark Landal De Vlegge in het Nederlands

• Activiteiten2
  • Onderkomen9

Geboekt op review cijfer. Stom...niet gekeken wat er was. Geen zwembad.

En helaas een huisje aan de doorgaande weg met veel vrachtverkeer.

Maar doordat het top personeel er alles aan deed om ons ter wille te zijn, konden we met gesloten beurs omboeken.

Helemaal happy nu in Landal Holten.

Leuk vakantiepark

Oldenburger
10-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Juli/augustus vakantie gevierd op Landal De Vlegge. Bungalow(korhoen 30) zag er prima uit, lekker ruim .Je hoort overdag wel het verkeer maar s avonds rustig , wij vonden dit niet storend. Wij hadden prachtig weer waardoor we veel gebruik hebben gemaakt van het recreatiemeer, echt een pluspunt. Op het park is er weinig voor kinderen (1 speeltuin) Maar in de omgeving is er genoeg te doen!! Snackbar bij Palviloen De Vlegge was prima. Bij het restaurant gedeelte kon het beter. Tips voor dagje uit. Attractiepark Hellendoorn, winkelen Almelo, Hardenberg. Ommen is een gezellig dorpje. Lekker winkelen ,bootje huren of bos wandeling. Engbertsdijkvenen ligt vlakbij het park en een prachtig natuurgebied!! Net over de grens tielpark Nordhorn, leuke dierentuin. Op het park is geen winkel, maar supermarkt de jumbo en de spar zijn vlakbij.

Niet Landal-waardig park

mw. Pink
7-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Nogal saai park, niet veel te doen. Gelegen pal aan een N-weg dus de hele tijd het geraas van verkeer, niks geen gevoel van in de natuur zitten zoals wordt gesuggereerd.

Het huisje was wel lekker ruim. Maar weinig privacy als je in de tuin zit. Bovendien was het niet goed schoongemaakt, en zag het er wat pauper uit met achterstallig verfwerk. Ook deed de koelkast het niet goed waardoor de melk etc bedorven was, kan echt niet. Waarschijnlijk zijn we daardoor allemaal ziek geworden de 2e dag, dus van de omgeving hebben we niks kunnen zien!

De aangrenzende recreatieplas viel erg tegen, slecht onderhouden en gedateerd zooitje.

Wij gaan al jaren naar verschillende Landal parken maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als hier!

Het viel ons op dat het merendeel van de huisjes particulier zijn en er ook nog een aantal te koop staan, waaronder die waar wij verbleven. Zou er daarom zo minimaal aan worden gedaan? Vreemd..

• Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een heel mooi en ruim huisje met 2 badkamers en toiletten op een villapark. Gelukkig was het warm, zodat we vaak konden zwemmen in de recreatieplas. Je moet het wel hebben van de omgeving (Hellendoorn en Slagharen), want veel op het park is er niet te doen. Slechts één speeltuin, maar kleine kinderen vermaken zich al gauw rondom het huisje

In De Vlegge kun je zegge: we ben lekker wegge.

Aline van der Weij
1-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

We zijn een lang weekend geweest. Heerlijk in de wintermaanden. Haardje aan, wijntje. Want ja, de dagen zijn wat korter. En dan is het knus en warm aan de binnenkant van de bungalow. Vooral als je overdag wel gaat genieten van de buitenlucht, natuur(lijk).

We hadden onze hond mee. De omgeving is nl. schitterend om heerlijke wandelingen te maken. Ootmarsum, met zijn glooiing. Maar ook het wandelgebied van Tubbergen is schitterend.

Het park De Vlegge bevalt ons altijd prima. We zijn er al meerdere keren geweest.

Kleinschalig en rustig gelegen.

Wij komen zeker weer een keer.

Beetje kansloos langs zo’n drukke N-weg

Fam. Vlucht
15-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Prachtig huisje, super luxe alleen ligt het aan de N-weg waardoor je al vroeg wordt gewekt door langskomend verkeer.

Voor de bejaarden onder ons vast een geweldige plek, wij vonden het erg (te) stil. (Niet het verkeer van N weg maar het park zelf). Aangelegen uitspanning beetje teleurstellend. Meertje is armoe troef en voor kinderen is het park kansloos (1 speeltuintje bij uitgang park).

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

Genoeg te doen in de omgeving.

Wellness in ons huisje: sauna, bad en douche, sunshower.

Eekhoorntjes rondom het huisje.

Heerlijk gegeten bij paviljoen De Vlegge. Goede kwaliteit voor redelijke prijzen. Echt een aanrader! Eten en sfeer zijn erg goed!

Mooi, maar erg saai voor de kinderen

Anoniem1978
27-1-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

De ruime opzet en indeling van de huisjes

oase van rust

erick&tine
15-1-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9

beach paviljoen gezellig ,helaas eten wat minder duurde erg lang .

Qualitatief erg duur en karig .

Wel erg aardig personeel wat veel goedmaakte

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Vrijdagavond gebeld; op korte termijn alles geregeld. Bij aankomst was verwarming, licht en radio aan. Dit als zeer prettig ervaren. Mooi, ruim huisje; schoon en voorzien van alle luxe. Rustig gelegen park. Zeer vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Vlegge in Sibculo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Vlegge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.