Vakantiepark Landal De Vlegge

6,9

• Activiteiten4,5
  • Onderkomen8,2

Omschrijving
Landal De Vlegge ligt in Sibculo (Overijssel). Minder geschikt als je op zoek bent naar een vakantiepark met veel faciliteiten en een zwembad. Dit is een echte plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Je vindt hier wel een speeltuin en een restaurant en de huisjes zijn prima. Trek eropuit in de bossen of ga naar Ommen (25 minuten rijden).
Laatste review
  • Onderkomen10

de bungalows zijn super schoon , wij hadden een soort serre met twee fijne stoelen er in waar we een eekhoorn en vogels buiten konden zien scharrelen. In de bungalow was een sauna en een sunshower. Dat was heerlijk smorgens een douche met uv stralen en s'avonds na het fietsen heerlijk infra rood De omgeving is ook prachtig met bv de duitst stad Nordhorn vlak bij. Mooi fiets en wandel gebied

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

232 reviews over Vakantiepark Landal De Vlegge in het Nederlands

Als je wilt relaxen, zeker voor herhaling vatbaar

j van den Herik,
3-12-2018
  • Onderkomen10

Was eens maar komen nooit weer.

Fam.Evers,
18-11-2018
  • Onderkomen8

We verbleven hier met onze twee honden gedurende een week.

Wat een rust!

Marjan,
7-11-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Met oud-en-nieuw op dit park verbleven. Wel wat vuurwerk op het park, dat is ook toegestaan. Carbid schieten in de omgeving is flink hoorbaar.

Vriendelijk personeel. Kinderen werden ook echt gezien, leuk!

Het is een rustig park met veel bomen en groen. Mooie huisjes die volgens mij allemaal vernieuwd zijn/worden qua inrichting. De huisjes vonden wij boven op de slaapkamers wel erg koud. Ook moeilijk om een beetje aangenaam te krijgen voor de kinderen (waaronder een baby). Beneden was het wel goed warm te krijgen. Schoonmaak had iets beter gekund, bijvoorbeeld vieze sok onder het bed, wat serviesgoed niet helemaal goed schoon.

Op het park is eigenlijk niets te doen. Voor wat vertier moet je echt buiten het park zijn. Maar wij vonden het dus heerlijk.....wat een rust......

Mooi maar wel erg weinig voorzieningen

Christiaan,
29-9-2018
  • Activiteiten5

Mooi gelegen park midden in de natuur. De naastgelegen N weg heb ik niet als hinderlijk ervaren.

Er zijn wel erg weinig voorzieningen op het park en de keuze in de naastgelegen (zelfstandige) brasserie is zeer beperkt.

In onze 4 pers. luxe bungalow ontbrak helaas de nespresso en stond een Senseo, dus alsnog pads moeten kopen.

Ook hebben we het gourmet arrangement afgenomen. Het bleek dat je hierbij geen gourmetstel (met pannetjes) kreeg maar een bakplaat (elektrische barbecue). Dit ging dus vrij moeizaam maar volgens de receptie van het park is dit altijd zo bij hen.

Al met al toch een mooie week gehad in een mooie omgeving.

• Activiteiten2
  • Activiteiten2

Geboekt op review cijfer. Stom...niet gekeken wat er was. Geen zwembad.

En helaas een huisje aan de doorgaande weg met veel vrachtverkeer.

Maar doordat het top personeel er alles aan deed om ons ter wille te zijn, konden we met gesloten beurs omboeken.

Helemaal happy nu in Landal Holten.

Leuk vakantiepark

Oldenburger,
10-8-2018
  • Activiteiten4

Juli/augustus vakantie gevierd op Landal De Vlegge. Bungalow(korhoen 30) zag er prima uit, lekker ruim .Je hoort overdag wel het verkeer maar s avonds rustig , wij vonden dit niet storend. Wij hadden prachtig weer waardoor we veel gebruik hebben gemaakt van het recreatiemeer, echt een pluspunt. Op het park is er weinig voor kinderen (1 speeltuin) Maar in de omgeving is er genoeg te doen!! Snackbar bij Palviloen De Vlegge was prima. Bij het restaurant gedeelte kon het beter. Tips voor dagje uit. Attractiepark Hellendoorn, winkelen Almelo, Hardenberg. Ommen is een gezellig dorpje. Lekker winkelen ,bootje huren of bos wandeling. Engbertsdijkvenen ligt vlakbij het park en een prachtig natuurgebied!! Net over de grens tielpark Nordhorn, leuke dierentuin. Op het park is geen winkel, maar supermarkt de jumbo en de spar zijn vlakbij.

Niet Landal-waardig park

mw. Pink,
7-8-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

Nogal saai park, niet veel te doen. Gelegen pal aan een N-weg dus de hele tijd het geraas van verkeer, niks geen gevoel van in de natuur zitten zoals wordt gesuggereerd.

Het huisje was wel lekker ruim. Maar weinig privacy als je in de tuin zit. Bovendien was het niet goed schoongemaakt, en zag het er wat pauper uit met achterstallig verfwerk. Ook deed de koelkast het niet goed waardoor de melk etc bedorven was, kan echt niet. Waarschijnlijk zijn we daardoor allemaal ziek geworden de 2e dag, dus van de omgeving hebben we niks kunnen zien!

De aangrenzende recreatieplas viel erg tegen, slecht onderhouden en gedateerd zooitje.

Wij gaan al jaren naar verschillende Landal parken maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als hier!

Het viel ons op dat het merendeel van de huisjes particulier zijn en er ook nog een aantal te koop staan, waaronder die waar wij verbleven. Zou er daarom zo minimaal aan worden gedaan? Vreemd..

• Activiteiten5

Een heel mooi en ruim huisje met 2 badkamers en toiletten op een villapark. Gelukkig was het warm, zodat we vaak konden zwemmen in de recreatieplas. Je moet het wel hebben van de omgeving (Hellendoorn en Slagharen), want veel op het park is er niet te doen. Slechts één speeltuin, maar kleine kinderen vermaken zich al gauw rondom het huisje

In De Vlegge kun je zegge: we ben lekker wegge.

Aline van der Weij,
1-7-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

We zijn een lang weekend geweest. Heerlijk in de wintermaanden. Haardje aan, wijntje. Want ja, de dagen zijn wat korter. En dan is het knus en warm aan de binnenkant van de bungalow. Vooral als je overdag wel gaat genieten van de buitenlucht, natuur(lijk).

We hadden onze hond mee. De omgeving is nl. schitterend om heerlijke wandelingen te maken. Ootmarsum, met zijn glooiing. Maar ook het wandelgebied van Tubbergen is schitterend.

Het park De Vlegge bevalt ons altijd prima. We zijn er al meerdere keren geweest.

Kleinschalig en rustig gelegen.

Wij komen zeker weer een keer.

Beetje kansloos langs zo’n drukke N-weg

Fam. Vlucht,
15-5-2018
  • Onderkomen8

Prachtig huisje, super luxe alleen ligt het aan de N-weg waardoor je al vroeg wordt gewekt door langskomend verkeer.

Voor de bejaarden onder ons vast een geweldige plek, wij vonden het erg (te) stil. (Niet het verkeer van N weg maar het park zelf). Aangelegen uitspanning beetje teleurstellend. Meertje is armoe troef en voor kinderen is het park kansloos (1 speeltuintje bij uitgang park).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Vlegge in Sibculo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Vlegge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.