Vakantiehuis
9,8

6 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Het Wesselink in het Nederlands

Heerlijk om een paar dagen tot rust te komen

Henk de Lint
7-6-2018

Confortabele tent, rust en ruimte. Koken op houtkachel of houtvuur is een avontuur. Gezamenlijk pizza eten is gezellig. Leuk om te kunnen meekijken op een veehouderij. Speelbos voor de kinderen achter de tent. Neem een zaklantaarn mee!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

heerlijk leven tussen de koeien en andere beesten

frank_zuiderwijk
8-9-2011

wat is er leuker dan dan je de kinderen los kan laten lopen bij de koeien en andere beesten. het hele veldje erom heen was werkelijk perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke week

van dijk
11-8-2011

Betere boerenbed het wesselink is leuk opgezet en de tenten zijn super ingericht.Henk en Margriet zijn leuke mensen waar je je al snel thuisvoelt.De kinderen kunnen goed uit de voeten en kunnen rondom de boerderij en alle dieren aaien.Wel vond ik het jammer dat in ""de keet"" geen spelletjes waren die je kon meenemen naar de tent.Ook vond ik het assortiment in de landwinkel een beetje weinig.Pizza's bakken uit de houtoven is zeker aan te raden.Al met al een leuke week gehad ondanks de regen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Geweldig!

Hey
28-6-2011

Nog veel mooier dan op de plaatjes. De locatie van de tent is schitterend, tegen het speelbos aan met uitzicht over de velden. We hadden een tent met Finse tobbe, dus hebben heerlijk een weekend lang kunnen 'badderen', ook in de regen.

Een weekend is veel te kort om te genieten van de boerentent. Onze kinderen hebben genoten van hun prive-konijntjes, naar het koeien melken kijken en de kalfjes voeren. Ook werd er elke gedag geknuffeld met de andere dieren.

Het pizza bakken in de stenen over was heerlijk en gezellig.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Top

Tamara Klaassen
4-5-2011

29 april zijn mijn man, ik en mijn 4 kinderen voor een weekendje naar Boeren Bed geweest. Voor het eerst. Wij vonden het echt heel erg leuk. De dieren, het bos, de inrichting van de tent, de potkachel, geen elektriciteit dus veel kaarsen of olielampen... Top. De boer was erg geduldig en vriendelijk. Je mocht helpen met melken of van alles aan hem vragen. De kinderen konden ´s morgens eieren zoeken. Hutten bouwen in het bos of op de schommels schommelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ervaring!

Astrid
7-4-2010

Voor het eerst naar een 'boerenbed' bij Het Wesselink. Bij deze lieve mensen (Henk en Margriet) voel je je direct thuis. Wat een gevoel voor sfeer, kindvriendelijkheid en enthousiasme! We hebben het wel koud gehad met de Paasdagen desondanks zijn we nu nog aan het nagenieten. De dagen bestaan uit het zorgen dat je kacheltje blijft branden, het water continue kookt om koffie te maken of de afwas te doen, genieten van de buitenlucht om 's avonds weer lekker in de bedstee te stappen. Absoluut voor herhaling vatbaar (zeker als je even weg wilt zijn van de dagelijkse sleur).

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Het Wesselink in Schalkhaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Het Wesselink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Het Betere BoerenBed Het Wesselink