Camping Broen'nberg

CampingWeer vandaag25°13°
Camping Broen'nberg
9,3

19 reviews over Camping Broen'nberg in het Nederlands

Mooie/schone camping met vriendelijke leiding Top

Dhr. Oosterik, 21-2-2017

Centraal gelegen in het mooie Twente. Zeer kindvriendelijk. Je kunt de boer helpen met het voeren van de dieren.

Geweldige camping!!

Renate, 21-2-2017

Bij boer Clemens voel je je gelijk welkom! Er heerst een heerlijke ongedwongen sfeer.

Ontzettend leuk voor kinderen, speeltuin is geweldig en midden op t terrein dus heel overzichtelijk.

Sanitair is ALTIJD schoon, mooi onderhouden terrein!

Gewoon super!

In de omgeving is voor iedereen wat te doen, sportief, winkelen, cultureel of gewoon met een boekje voor de tent.

Geweldig

Fam. Vieveen, 21-2-2017

Super schoon sanitair , heerlijk grasveld , super gastvrije twentse familie, Boer Clemens is fantastisch.

Jos dekker, 21-2-2017

Dat je er eigenlijk wel wil wonen zooooo relaxt is het daar

Het is een geweldige camping voor jong en oud!

Marloes Vroegindeweij, 21-2-2017

Het is een camping met prachtige sanitaire voorzieningen. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Er zijn fietsen en skelters en op het kampeerveld is een leuke speeltuin. 2 keer per dag mogen de kinderen boer Clemens helpen met het voeren van de dieren. We zijn er nu 2 keer geweest en dit jaar gaan we weer.

Fantastische kindvriendelijke camping

Elly Dijkhof, 21-2-2017

Dat ze op een gezellige kindvriendelijke camping komen met een gezellige vriendelijke campingboer

Geweldig!!!

Fam. Olde Boerrigter, 29-7-2016

een supercamping! Onze kids hebben genoten! Onze dochter van 5 (rolstoelgebonden) werd overal in betrokken door boer Clemens en ook had ze snel vriendinnetjes! Ook voor onze dochter van 2 genoeg te doen! Mooie trampoline, speeltoestellen en natuurlijk 2x per dag de dieren voeren! Feest!! Wat een gastvrijheid! Dat zie je niet overal!

Geweldig weekend!

Familie met kids, 16-5-2016

Vanaf het eerste moment voelde wij ons welkom, Boer Clemens is enorm gastvrij!

We hadden keus uit de vrije plaatsen, en aangezien 1 van onze kinderen in een rolstoel zit was dit erg fijn,hij dacht direct mee, en dat is heel fijn.

Het sanitair is altijd schoon, boer clemens zie je een aantal keer per dag dit bijhouden. Ruime douches, geen gedoe om je kleding droog te houden want er is ruimte genoeg in het hokje. Helemaal super is het grote invalidetoilet/douche,die wij ook als "familie" douche gebruikte om alle 3 de kindjes tegelijk te kunnen douche.

Ideaal is het veld waar de speeltuin in het midden is, en elke plaats heeft een eigen stroom en watertappunt.

We hadden enorm slecht weer en het was erg koud voor de tent, Boer Clemens zei direct, als het te koud is schuif de banken in de recreatieruimte maar aan de kant, verwarming aan en ga daar maar slapen hoor, enorm gastvrij! De kids merkte niks van het weer, zij hebben genoten. Zodra ze wakker werden was de eerste vraag, zijn we op tijd voor het voeren? Iedere ochtend en avond mogen ze Boer Clemens helpen, zelfs voor de rolstoel geen beperkingen, de kids voelde zich enorm gelijkwaardig met de andere kids wat niet op alle campings zo is!

Zeker het terugkeren waard!!!

Paradijs voor zowel kinderen als volwassenen

barbara, 14-8-2015

Een overzichtelijke, nette, schone, rustige en gemoedelijke camping in een mooie en groene omgeving. Super leuk voor zowel kinderen als volwassenen. Er veel te spelen en te beleven voor kinderen. Een trampoline, grote zandheuvel met waterpomp, een crossbaantje en geweldig veel skelters, fietsjes enz. Het toppunt is toch wel de boer zelf. Hij betrekt iedere ochtend en avond op zijn eigen unieke manier de kinderen bij het voeren van de dieren. Elke avond een groot feest!! Zelfs onze oudste zoon van elf vermaakt zich nog steeds geweldig op deze camping. Een echte aanrader!!!!

Super camping!

Linda, 13-8-2015

Wij zijn net terug van een vakantie op camping Broen 'berg en wij hebben het geweldig gehad.

Het sanitair is erg netjes en schoon. Het wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

De plekken zijn ruim en er is een hele leuke speelplaats in het midden van het veld zodat je altijd zicht op de kinderen hebt. De kinderen mogen elke ochtend en avond boer Clemens helpen met het voeren van de dieren. Een hele happening wat altijd met veel plezier en enthousiasme gedaan wordt. Er is een gezamenlijke koelkast, diepvries en magnetron aanwezig en ook kan er gebruik gemaakt worden van een magnetron.

Wij komen hier zeker terug want dit is puur ontspannen en genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Broen'nberg in Saasveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Broen'nberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Broen'nberg scoort een 9.27 uit 10 op basis van 19 reviews.