Vakantiehuis De Uitstap

Tonen op kaart

19 reviews over Vakantiehuis De Uitstap

• 9de Haas04-10-2016

Fantastische!

Super fijn weekend gehad. We hebben met veel volume een vriendenweekend gehad, was geen enkel probleem. De bar en keuken viel erg in de smaak!(zelfs bbq ter beschikking) Aan alles is gedacht in deze accommodatie! Dichtbij de snel weg, erg fijne bedden alles super netjes en schoon. Zeeer tevreden over deze accommodatie!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Koop & Alien Moraal11-06-2016

Heerlijk familieweekend gehad

T.g.v. ons 40-jarig huwelijk waren we van 3-6 juni 2016 in De Uitstap. Op 4 juni kwamen ook onze familie en vrienden en was er voor een groep van 75 personen een perfecte bbq (door eigenaresse Annet) georganiseerd. Het prachtige weer was een extra cadeau, maar bij minder mooi weer konden we uitwijken naar De Afstap. Kortom: het was perfect!!! We genieten nog na van een prachtig weekend.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Jeffrey van Luit25-04-2016

Kan bijna niet beter

Met het voetbal team een weekendje weg en zo terecht gekomen bij De Uitstap. Bij het zien van de site toch het gevoel dat het allemaal iets te mooi was om waar te kunnen zijn. Maar geen addertjes onder het gras! Een ideale plek om met een groep vrienden een gezellig weekend te hebben. Alles schoon, netjes en tot in de puntjes verzorgd. Eigen bar, incl. tap, een geweldige geluidsinstallatie, een keuken waar onze eigen kok zelfs van onder de indruk was en zeer nette slaapkamers met eigen douche! Op loop afstand is niet veel te beleven (hierdoor ook geen geluidsoverlast!!), maar met de auto zit je met 15 min oa. in Zwolle. Vragen, problemen of aanvullen van voorraad werd direct opgepakt en waren vrijwel binnen een uur opgelost, top!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Ingrid Slot20-04-2016

Fantastische groepsaccommodatie

Zeer gastvrije ontvangst met duidelijke uitleg. Erg fijn dat iedere kamer eigen sanitair heeft. De professionele keuken en de gezellige bar met eigen tap!! geven dit groepsverblijf een grote plus. In de omgeving is er genoeg leuks te beleven om een uitstapje te maken. Maar door de voorzieningen hebben zijn we eigenlijk voornamelijk "thuis"gebleven. Volgende keer maken we in ieder geval gebruik van de in te huren kok!!! Erg fijn dat iedere vraag snel wordt opgepakt door gastvrouw Annet. Chapeau!!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Jessie Bosschaart06-01-2016

Sfeervol, schoon, ruim, vriendelijke service.

Heerlijke week gehad met vrienden (10 volwassenen en 6 kids). Fijne ontvangst, gezellig aangekleed (kerstdecoratie), fris opgemaakte bedden in gezellige kamers, veel badkamers en fantastisch grote, professionele keuken met alle denkbare apparatuur. Eigenaresse om de hoek, dus bij aanvullen toiletpapier, handdoeken etc. binnen vijf minuten respons. En ook al zijn wij 'flinke feestgangers'; we zijn geen enkele keer op de vingers getikt voor geluidsoverlast. Onze kids mochten zelfs bij haar op het erf naar de paarden toe en met de hond spelen. Kortom: een echte aanrader voor groepen vrienden of familie! Leuk: de oudjaarstraditie carbid schieten om de hoek. Zwolle en Meppel dichtbij, supermarkt op 5 minuten rijden.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Eduard van Tilborg25-12-2015

Geweldige accomodatie voor een vriendenweekend!

Ons jaarlijkse vriendenweekend vond dit jaar in Zwolle plaats. Na lang zoeken bij de uitstap terecht gekomen. We hebben hier een super weekend gehad. De bar en de muziekinstallatie maakten het helemaal compleet. Alle slaapkamers waren voorzien van badkamers en de bedden lagen goed. Zwolle ligt op ongeveer 10 minuten rijden, een mooie uitvalsbasis dus:) Al met al een top weekend!

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Wilma10-11-2015

Heerlijke, gezellige accomodatie

In oktober met onze vriendengroep een ontzettend lekker weekend gehad in De Uitstap! Een fijne gezamenlijke ruimte met meerdere zitjes. De eigen bar was een groot succes, net als het muzieksysteem. De kamers waren zeer netjes, met goede bedden. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Jacqueline10-11-2015

Geweldig!

Wij zijn begin november met een groep van 16 vrienden hier een weekend naar toe geweest. Het was echt geweldig, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er is een grote horeca keuken, een gezellig huiskamer, een enorme bar en een goede muziekinstallatie. Wat betreft de slaapkamers is alles zo goed als nieuw, de bedden liggen heerlijk en elke kamer heeft zijn eigen badkamer. Op de gang zijn meer dan genoeg toiletten aanwezig en alles ziet er werkelijk keurig uit.

Zwolle ligt vlakbij en ook een aantal supermarkten liggen op 5-10 minuten rijden. Voor kinderen is er een grote tuin met schommels en trampoline. Er is een barbeque en heerlijke zitplaatsen voor als het zonnetje schijnt. Ook worden er spellen georganiseerd op het naastliggende terrein als je dit reserveert van tevoren.

Oftewel een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9Mark05-11-2015

Geweldig vriendenweekend

We hebben eind oktober ons jaarlijkse vriendenweekend bij De Uitstap gehouden en het was echt top!

De Uitstap is nieuw als groepsaccommodatie, maar heeft de zaakjes meteen al goed voor elkaar. De slaapkamers waren nieuw, mooi en comfortabel, dus het overnachten was heerlijk. Natuurlijk ging ons weekend daar alleen niet om. We hebben namelijk veel lol gemaakt en dat is zeer goed mogelijk bij De Uitstap. Er zijn ontzettend veel leuke activiteiten bij de groepsaccommodatie zelf te doen. Wij hebben bijvoorbeeld quad gereden, boeren-games gedaan en een mountainbiketocht georganiseerd. De omgeving is trouwens geweldig, dus ook voor echte natuurliefhebbers is De Uitstap een aanrader!

Verder ligt de groepsaccommodatie dichtbij Zwolle, nooit geweten dat het uitgaan daar zó gezellig is! Voor ons vriendenweekend was dit natuurlijk ideaal! We hadden bij De Uitstap trouwens de beschikking over onze eigen tapbar, dit was nog wel het meest unieke aan ons weekend en handig voor het uitgaan!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

0 tips over Vakantiehuis De Uitstap