Vakantiehuis
Weer vandaag2°-4°
9,4

19 reviews over Vakantiehuis De Uitstap in het Nederlands

Alles wat we nodig hebben!

Elna vander Stelt,
1-10-2018

Een fantastische locatie om met onze vriendengroep heen te gaan. We gaan nooit 2 x naar dezelfde locatie maar deze locatie heeft voor ons alles met name de sfeervolle bar en heerlijke keuken. Dus nu voor de 2x geweest.

Gereisd met vrienden in september 2018

Een topverblijf voor grote groepen! Goede service.

Wim Hardeman,
18-9-2018

Het was een topweekend met ons voetbalteam. De accommodatie heeft alles in huis voor een goed feestje en genoeg ruimte overal (mooi terras) en een keuken met alle mogelijke voorzieningen. De service van de eigenaresse is helemaal top.

Gereisd met vrienden in september 2018

Waanzinning goed!

Jan Joore,
11-6-2018

Echt een waanzinnig goed huis! De ligging is perfect voor een groep jongeren, binnen is het huis voorzien van een volledige kroeg met daarbijhorende geluidsinstallatie die top is voor feestjes. Het huis is super schoon en erg luxe. Overal mag gebruik van gemaakt worden en is in overmate aanwezig. Echt een super verblijf gehad hier.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldige accommodatie !

Janny,
26-5-2017

Heerlijk weekend gehad met de familie . Zowel voor de jonge kinderen als de oudere kinderen en de ouderen een top locatie . Heerlijke bedden , keurig netjes , Gastvrij , super mooie ruimtes binnen en buiten .

En genoten van de rust !

Fabulous!

familiefeest hele weekend,
24-5-2017

Prachtige locatie voor familieweekend en ook een feest met 80 personen.

Heerlijke bedden en kamers, goed verzorgd. Uitgebreide horecakeuken aanwezig. Veel ruimte buiten voor kinderen om te spelen. Woonkamer met bar voor eigen gebruik. Mooi ingericht terras om buiten te vertoeven.

Vrijheid en mogelijkheden om het feest en het weekend te organiseren zijn goed. Waarbij de eigenaresse ook alle hulp biedt en meedenkt om van een feest een succes te maken.

Minpunt:

Locatie ligt vlak bij de spoorlijn, dus soms last van de voorbijrijdende treinen. Lichte slapers hebben daar soms last van.

Al met al een 9 voor de gehele accommodatie!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig

Bart,
7-5-2017

De accommodatie is erg netjes. We hebben met onze vriendengroep hier echt een goede tijd gehad. Mede ook door de mooie bar in het gebouw. Buiten kan er ook lekker gebarbecued worden.

Gereisd met vrienden in april 2017

Je hebt je eigen kroeg, een gezellig bruin cafe waar je niks tekort komt, we zijn hier met ons voetbalelftal geweest en hebben een geweldig weekend achter de rug !

Zeer leuke accomodatie

Co,
24-2-2017

We kwamen aan in een voormalige (dorps) kroeg. Het ademde nog steeds die sfeer. Daarnaast zijn er nette ruime kamers gemaakt. Ideaal voor een vriendenweekend. Leuke bar met up to date muziek installatie waar we tot de kleine uurtjes dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Alles kan en alles mag!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastisch ! Top accommodatie .

Laura,
20-2-2017

Geweldige accommodatie . Gezellig , Gastvrij , Comfortabel met alles erop en eraan .

Gereisd met vrienden in januari 2017

Prachtige accomodatie

Jansen
21-10-2016

Hier ons personeelsuitje gehad.we waren met een groep van 18 tot 40 jaar. Prachtige nette accomodatie. Keuken is voorzien van alle gemakken. Een mooie bar met muziek installatie. Wat echt handig was voor s avonds. Genoeg ruimte om de spelletje te spelen. De kamers waren top. Erg netjes schoon en ieder eigen badkamer. Hele fijne bedden en handdoeken waren aanwezig. Heel fijn was dat er voldoende toiletten aanwezig waren. Zeker een aanrader. Je bent zo in zwolle. Zelfs een taxibus was zo geregeld voor 16 personen. De uitstap bedankt

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Uitstap in Rouveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Uitstap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.