Vakantiehuis De Uitstap

Tonen op kaart

19 reviews over Vakantiehuis De Uitstap

• 2018
    10Elna vander Stelt01-10-2018

Alles wat we nodig hebben!

Een fantastische locatie om met onze vriendengroep heen te gaan. We gaan nooit 2 x naar dezelfde locatie maar deze locatie heeft voor ons alles met name de sfeervolle bar en heerlijke keuken. Dus nu voor de 2x geweest.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Wim Hardeman18-09-2018

Een topverblijf voor grote groepen! Goede service.

Het was een topweekend met ons voetbalteam. De accommodatie heeft alles in huis voor een goed feestje en genoeg ruimte overal (mooi terras) en een keuken met alle mogelijke voorzieningen. De service van de eigenaresse is helemaal top.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Jan Joore11-06-2018

Waanzinning goed!

Echt een waanzinnig goed huis! De ligging is perfect voor een groep jongeren, binnen is het huis voorzien van een volledige kroeg met daarbijhorende geluidsinstallatie die top is voor feestjes. Het huis is super schoon en erg luxe. Overal mag gebruik van gemaakt worden en is in overmate aanwezig. Echt een super verblijf gehad hier.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10Janny26-05-2017

Geweldige accommodatie !

Heerlijk weekend gehad met de familie . Zowel voor de jonge kinderen als de oudere kinderen en de ouderen een top locatie . Heerlijke bedden , keurig netjes , Gastvrij , super mooie ruimtes binnen en buiten . En genoten van de rust !

• 9familiefeest hele weekend24-05-2017

Fabulous!

Prachtige locatie voor familieweekend en ook een feest met 80 personen.

Heerlijke bedden en kamers, goed verzorgd. Uitgebreide horecakeuken aanwezig. Veel ruimte buiten voor kinderen om te spelen. Woonkamer met bar voor eigen gebruik. Mooi ingericht terras om buiten te vertoeven.

Vrijheid en mogelijkheden om het feest en het weekend te organiseren zijn goed. Waarbij de eigenaresse ook alle hulp biedt en meedenkt om van een feest een succes te maken.

Minpunt: Locatie ligt vlak bij de spoorlijn, dus soms last van de voorbijrijdende treinen. Lichte slapers hebben daar soms last van.

Al met al een 9 voor de gehele accommodatie!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Bart07-05-2017

Geweldig

De accommodatie is erg netjes. We hebben met onze vriendengroep hier echt een goede tijd gehad. Mede ook door de mooie bar in het gebouw. Buiten kan er ook lekker gebarbecued worden.

• 8Peter05-05-2017

Je eigen kroeg voor een weekend, geweldig !

Je hebt je eigen kroeg, een gezellig bruin cafe waar je niks tekort komt, we zijn hier met ons voetbalelftal geweest en hebben een geweldig weekend achter de rug !

• 9Co24-02-2017

Zeer leuke accomodatie

We kwamen aan in een voormalige (dorps) kroeg. Het ademde nog steeds die sfeer. Daarnaast zijn er nette ruime kamers gemaakt. Ideaal voor een vriendenweekend. Leuke bar met up to date muziek installatie waar we tot de kleine uurtjes dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Alles kan en alles mag!

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Laura20-02-2017

Fantastisch ! Top accommodatie .

Geweldige accommodatie . Gezellig , Gastvrij , Comfortabel met alles erop en eraan .

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Jansen21-10-2016

Prachtige accomodatie

Hier ons personeelsuitje gehad.we waren met een groep van 18 tot 40 jaar. Prachtige nette accomodatie. Keuken is voorzien van alle gemakken. Een mooie bar met muziek installatie. Wat echt handig was voor s avonds. Genoeg ruimte om de spelletje te spelen. De kamers waren top. Erg netjes schoon en ieder eigen badkamer. Hele fijne bedden en handdoeken waren aanwezig. Heel fijn was dat er voldoende toiletten aanwezig waren. Zeker een aanrader. Je bent zo in zwolle. Zelfs een taxibus was zo geregeld voor 16 personen. De uitstap bedankt

Gereisd met vrienden in september 2016

0 tips over Vakantiehuis De Uitstap